здравейте колеги колата е голф 1.8т АГУ с ГО
имам диагностика Ваг Ком и от известно време закачам колата трия грешките , но след няколко часа пак се появяват....
не знам как да реша проблема, грешките които дава са:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached
00543 -Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! ☺ )
Golf 4 1.8T AGU - грешки 16514, 00575, 00543
- Борис Хаджиценев
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 08 юни 2016 18:25
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ Tdi PD
- Местоположение: Пловдив, Якоруда
- Контакти:
Re: голф 1.8т АГУ- грешки
Здравей Колега
Кода на двигателя ти, е AGU, предполагам?
Грешката за ламбда сондата, може да е в недобър контакт на буксата, ако има подгрев проблем в подгрева и, и самата ламбда сонда, провери я с живи данни, щом имаш ваг ком-ец
Колкото до втората грешка: 00575 - там проблема може да идва от доста работи: Недобре уплътнени турбо пътища, MAF сензор, МАP сензор, управлението/клапана на уестгейта, вакумни маркучи.
Колкото до третата: 00543 - може да е предизвикана от датчика на коляновия вал/CKP/, също и от датчика за оборотите на двигателя :)
Това поне на прима виста измислих :)
Поздрави :)

Кода на двигателя ти, е AGU, предполагам?
Грешката за ламбда сондата, може да е в недобър контакт на буксата, ако има подгрев проблем в подгрева и, и самата ламбда сонда, провери я с живи данни, щом имаш ваг ком-ец

Колкото до втората грешка: 00575 - там проблема може да идва от доста работи: Недобре уплътнени турбо пътища, MAF сензор, МАP сензор, управлението/клапана на уестгейта, вакумни маркучи.
Колкото до третата: 00543 - може да е предизвикана от датчика на коляновия вал/CKP/, също и от датчика за оборотите на двигателя :)
Това поне на прима виста измислих :)
Поздрави :)
Re: голф 1.8т АГУ- грешки
Благодаря колега , имам ваг ком 12.12.0 , но не му разбирам много ,ако можеш кажи на кои канал да видя живите данни на сондата и какви норми трябва да са .....
- Борис Хаджиценев
- Мнения: 21
- Регистриран на: Сря 08 юни 2016 18:25
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ Tdi PD
- Местоположение: Пловдив, Якоруда
- Контакти:
Re: голф 1.8т АГУ- грешки
Ами, точно на кои канали да я видиш, не мога да ти кажа, но ако имаш връзка с интернет, мога да влезна през Teamwier-a и да ги издирим, за нормата зависи от самото устройство на ламбда сондата, ако е широколентова, ще дава променящ се във времето напрежителен сигнал, който варива в границите 0-5 Волта, ако е тясно лентова, ще играе роля на ключ, дава само 0-1 волта.. Подгрева не знам дали ще го има и в живите данни, но него можеш елементарно да го провериш, било с пробна лампа, било с хубав мултицет :)
Скайпа ми го има в профила, драсни един два реда, ако не успееш да се справиш :)
Скайпа ми го има в профила, драсни един два реда, ако не успееш да се справиш :)
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта