



Голф 2 1.8 GTI-PB - 89г. Проблем с 5-та предавка
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Голф 2 1.8 GTI-PB - 89г. Проблем с 5-та предавка
Здравейте колеги ! От известно време насам забелязвам ,че ми се появява един проблем,а именно:трудно влизане на 5-та скорост по време на движение на моменти невъзможно.
......и само 5-та.На място и в началните моменти на шофиране -докато е още студена -проблеми няма включва много лесно ,загрее ли няма влизане.Маслото в ск.кутия се проверява задължително всяка година-масло има ! Другите скорости са на место и работят добре .Някакви идеи ?

Последна промяна от kokito на Нед 10 юли 2016 17:04, променено общо 1 път.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Здравей, колега. Добави и годината в заглавието. Успех.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Съединител? Как е?
Един познат, който се занимава с ремонт на автомобили ми каза, че при проблем със съединителя започва да влиза трудно 5-та скорост.
Един познат, който се занимава с ремонт на автомобили ми каза, че при проблем със съединителя започва да влиза трудно 5-та скорост.
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Съединителя до сега не ми е създавал ядове ,пазя го и се държи добре ,не буксува . Възможно е времето да си казва думата.Колата я купих с този съединител и я карам вече 13-14 години .Знам ли ,за това питам ,защото не ми идва друга идея .Благодаря за мнението ,дава ми насока .....А годината е ноември 1989.
Последна промяна от hooligans на Вто 05 юли 2016 22:25, променено общо 1 път.
Причина: Добави годината в заглавието.
Причина: Добави годината в заглавието.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Колега, може да е скоростната кутия, лостов механизъм, синхронизатор, да не те подведа. Пробвай да включваш с подаване на газ и виж дали ще включва по лесно.
Изчакай да се изкажат хората с по голям опит и знания.
Изчакай да се изкажат хората с по голям опит и знания.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Маслото как ти е,защото при намаляване на маслото,обикновенно започва да страда първо най "високата" скорост.
Пробвал ли си превключването и чрез "двоен амбреаж"?
Пробвал ли си превключването и чрез "двоен амбреаж"?
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Имаш ли навик да си държиш ръката на лоста, докато караш? Жилото добре ли е опънато?
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Маслото си е наред ,не мога да разбера защо го прави като загрее двигателя
Жилото е автоматично .

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Колега, не знам, доколко има връзка, но скоро си сменях жилото, също автоматично, това, което забелязах, беше, че в началото на студен двигател, педала си беше по лек и почти не скрибуцаше, а след, загряване на двигателя и продължително каране, започваше да скрибуца и се натискаше по трудно. След смяната на жилото, вече педала се натиска по леко и ефекта при загряване го няма, но пак си скрибуца, по слабо, но го има това скрибуцане и не се натиска супер леко, но за сега положението е задоволително, което означава, че след време трябва да сменям съединител.
Жилото си беше за смяна, затягаше, но не съм забелязал да ми влиза трудно 5-та предавка.
За по тегаво натискане на педала на съединителя след загряване на двигателя споделиха и други колеги, но нямам идея при теб, каква точно е причината. Ако нямаш проблеми със съединителя или жилото, най-вероятно причината за трудното влизане на 5 - та скорост не е там.
Жилото си беше за смяна, затягаше, но не съм забелязал да ми влиза трудно 5-та предавка.
За по тегаво натискане на педала на съединителя след загряване на двигателя споделиха и други колеги, но нямам идея при теб, каква точно е причината. Ако нямаш проблеми със съединителя или жилото, най-вероятно причината за трудното влизане на 5 - та скорост не е там.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
Колега,с лостов механизъм ли е колата?
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 2 1.8 GTI-PB - Проблем с 5-та предавка
С лостов механизъм е .Годината е ноември 89 г.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта