


Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 30 май 2016 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
Привет колеги. Питането ми, както става ясно от заглавието на темата е относно дюзите. Скоро взех въпросния пасат б5.5 1.9 131 коня AWX мотора, тогава проверявах показанията на дюзите и бяха с завидно добри показатели +- 0,30, само 3-тата беше на +1. Колата нямаше никакви проблеми, но вчера реших отново да закача диагностиката и да ги прегледам как са се променили, и хоп 3-та дюза на +2,99 и естественно другата я компенсираше с - 1,2 .... Пак казвам колата няма никакви проблеми, нито с паленето, нито с претрисане, висок разход, не пуши, масло не гори,върви прилично, не си вдига нивото на маслото (по наблюдение от 2000 километра) ... а бе всичко е отлично но този параметър на 3-та дюза ме позамисли. Интересното, е че числото 2.99 не помръдва нито при студен двигател, нито при горещ ...
Какво ви е мнението?
Какво ви е мнението?
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
пробвай с по-качествена нафта дали ще има промяна направи и едно контролно каране във високи обороти 3000об/мин 20-30 км на постоянни обороти и виж дали има промяна на показателя
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 30 май 2016 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
DoH_KuXoT написа:пробвай с по-качествена нафта дали ще има промяна направи и едно контролно каране във високи обороти 3000об/мин 20-30 км на постоянни обороти и виж дали има промяна на показателя
Когато я замерих и видях че е 2.99 трябваше да пътувам с колата и направих 60 км със скорост от около 120-150 км/ч, като се прибрах пак я закачих и отново беше толкова. Със по хубава нафта не съм пробвал ( ще опитам ) Това ли е максимума като стойност която може да се визуализира на диагностиката за дюзите ?
- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
Това е максималната стойност , която може да инкасира ВАГ-КОМ , реалната стойност на дюзата може да е и по-висока . Интересното е , че нямаш никакви проблеми , а е имало колеги , дори и с по-ниски стойности , които са се оплаквали от трудно палене , притрисания , "лашкания" и т.н 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 30 май 2016 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
Колега аз ти казвам, че тя пали докато и покажа ключа и върви като обезумяла без да лашка и разхода ми е около 8 в града ...
... Ако сипя някаква добавка за почистване какво ли ще се случи ?!

- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
Не мисля , че ще има сериозна промяна , но нищо не ти пречи да опиташ . Колегите хвалят "Bardhal 6 in 1" , която е за почистване точно на дизелови инжектори . Не съм я пробвал , но.......какво друго да ти кажа......пробвай 

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 30 май 2016 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
много благодаря на всички отзовали се до момента. Сега се ровичках в показателите и видях че температурата на горивото е 129 градуса ... и не мърда. Намерих буксата разкачена а в нея вкарано съпротивление, явно за да се лъже колата че винаги е с гореща нафта. извадих го и сложих буксата на мястото си. Резултата температура на горивото 70 градуса 1 дюза 0.3 2ра 0.4 3та( проблемната ) - 1.6 4та 0.8. Колата в момента работи и пали още по гладко от преди но върви с една идея по бавно. Каква беше тая лудница???
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 30 май 2016 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
hvp800 написа:По-добре погледни кабелите на дюзата!
Как да стигна до кабелите колега??
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
Каквото и да е правиш дюзата,няма да е оправиш с добавки.Праблема и е от доста време и затова няма да се получи.
Имах подобен случай като твоя на Голф 4 преди две години и колегата още си е кара така без да има никакви проблеми лятото и зимата.
Имах подобен случай като твоя на Голф 4 преди две години и колегата още си е кара така без да има никакви проблеми лятото и зимата.
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
Отвиваш болтовете на капака, и гледаш за нещо скъсано, протрито и т.н.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
щеше да набива грешки в компа.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 25 авг 2016 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
Здравейте,
Извинявам се, че ползвам темата, но проблема ми е свързан, а може и решението на проблема на колегата, ако е имало такова да ми даде насока.
Историята:
Преди 3 месеца и при мен едната дюза даваше отклонения, но всичко беше в норми. От извесно време обаче колата върви по-мудно от 3-та нагоре (на 1-ва и 2-ра си има тяга). Притриса за 1-2 секунди двигателя, при рязко подаване на газ след 1500 оборота, откъм въздушният филтър пък се чува леко туптене като работи на празен ход.
Колега с AVF е имал запушена дюза преди години и каза, че симптомите са били прекъсване и висок разход.
При мен са по-скоро леки пушеци сутрин, малко по-трудно палене и леко колебане в оборотите за 2-3-4 секунди, веднага след като запали. Все пак имам предвид и фактора външна среда, и това, че от 3 седмици почти не е имало положителна температура..
Ще ходя на диагностика и обслужване тези дни, но ако не хванат нищо бих се радвал на някакви насоки от колеги, минали през подобни, временни премеждия :)
По-здрави!
Извинявам се, че ползвам темата, но проблема ми е свързан, а може и решението на проблема на колегата, ако е имало такова да ми даде насока.
Историята:
Преди 3 месеца и при мен едната дюза даваше отклонения, но всичко беше в норми. От извесно време обаче колата върви по-мудно от 3-та нагоре (на 1-ва и 2-ра си има тяга). Притриса за 1-2 секунди двигателя, при рязко подаване на газ след 1500 оборота, откъм въздушният филтър пък се чува леко туптене като работи на празен ход.
Колега с AVF е имал запушена дюза преди години и каза, че симптомите са били прекъсване и висок разход.
При мен са по-скоро леки пушеци сутрин, малко по-трудно палене и леко колебане в оборотите за 2-3-4 секунди, веднага след като запали. Все пак имам предвид и фактора външна среда, и това, че от 3 седмици почти не е имало положителна температура..
Ще ходя на диагностика и обслужване тези дни, но ако не хванат нищо бих се радвал на някакви насоки от колеги, минали през подобни, временни премеждия :)
По-здрави!

Re: 3-та дюза не е в нормата 1.9 awx
krasimirov922 написа:много благодаря на всички отзовали се до момента. Сега се ровичках в показателите и видях че температурата на горивото е 129 градуса ... и не мърда. Намерих буксата разкачена а в нея вкарано съпротивление, явно за да се лъже колата че винаги е с гореща нафта. извадих го и сложих буксата на мястото си. Резултата температура на горивото 70 градуса 1 дюза 0.3 2ра 0.4 3та( проблемната ) - 1.6 4та 0.8. Колата в момента работи и пали още по гладко от преди но върви с една идея по бавно. Каква беше тая лудница???
Обикновено съпротивлението се слага, за да "бяга" колата повече. Това е от ранните години на "чЕп тунинга"

Някаква кутийка около акумулатора, да не би да има, такава дето не пасва на нищо наоколо?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI AWX - 3-та дюза не е в нормата?
Аз с 4 дюзи в норма от порядъка на -0.06 1,2 цил. и 3.4 +0,06 сутрин паля с 300 зора .. не се оплаквай ако всичко е наред :D
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта