


mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
- angel9104
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 18:46
- Автомобил:
- Двигател: AGZ-2000Г
- Местоположение: plovdiv
mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
Колеги помагайте,голф 4-2.3 v5 2000г.150к.с като загрее понякога не пали.Когато не пали не идва ток до свещите.Изписва грешка колянов вал,но след смяна няма ефект.няма други грешки.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
Има ли други грешки след като сте сменили датчика. Проверете дали има напрежение до/преди бобината и измерете комутатора. За комутатора виж ТУК. За друго което се сещам е да провериш дали идва напрежение до дюзите или помпата.
- angel9104
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 18:46
- Автомобил:
- Двигател: AGZ-2000Г
- Местоположение: plovdiv
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
грешката пак я дава-пише датчик на хол/кол.вал
напрежение не идва до бобината като не ще да запали
помпата работи винаги-когато не иска да запали пак работи помпата и мирише на не изгорял бензин в ауспуха,дефакто бензин пуска
а ако е комутатора не следва ли че би трябвало един цилиндър да не работи?
само да отбележа че колата се чете с менте на Делфи!
напрежение не идва до бобината като не ще да запали
помпата работи винаги-когато не иска да запали пак работи помпата и мирише на не изгорял бензин в ауспуха,дефакто бензин пуска
а ако е комутатора не следва ли че би трябвало един цилиндър да не работи?
само да отбележа че колата се чете с менте на Делфи!
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
За комутатора си прав най вероятно, да издаде багажа за всички цилиндри
Не се притеснявай, аз имах съмнения за моят vcds (vagcom) и го закачих на тези делтита за по 150лв, не мисля да те лъже...
Майстора да не се е объркал за crankshaft и camshafts sensor едното е колянов, другото разп. вал. След смяната му отново да ти дава грешка, да не би някъде след конектора да има протрит кабел

Не се притеснявай, аз имах съмнения за моят vcds (vagcom) и го закачих на тези делтита за по 150лв, не мисля да те лъже...
Майстора да не се е объркал за crankshaft и camshafts sensor едното е колянов, другото разп. вал. След смяната му отново да ти дава грешка, да не би някъде след конектора да има протрит кабел

- angel9104
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 18:46
- Автомобил:
- Двигател: AGZ-2000Г
- Местоположение: plovdiv
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
тя програмата е на БГ език.кабела на датчика на коляновия вал не е протрит.комутатора е пръснат с спрей контактен,мислехме че е клеясала буксата на комутатора но не е.
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
Отваряш аутодата-та гледаш си пин-овете на буксата на компа и си проверяваш плюс-а (плюсовете - вероятно са 2 постоянни). Скоро на голф 3 имах подобен проблем (като при мен комутатора гореше заради прегряване) и се оказа липсващ плюс на единия пин на буксата на ЕКУ-то. От него грешна работа на времезадаващата верига за паленето и липса на корекция на сигнала от датчика. След проследяване на кабела стигнах до измъкнала се букса с двойно закопчаване в таблото с бушоните. Ако искаш по детайлна диагностика и да проследиш точно какво се случва не е лошо да имаш осцилоскоп.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
Интересна тема, но само не мога да разбера, какво общо има компа на голф 3 с голф 4, като двата компота са на светлинни години разлика. Каква е логиката компа да дава грешка за датчика на коляновия вал, а пък проблема да се търси в комутатора.
И защо всичко е наред, докато колата загрее? Значи плюса на компа го има на студен двигател и като загрее изчезва, а и комутатора се скапва.
Каква точно грешка дава колата, ама точния номер? Има и обяснения Short to plus, Open circuit, това е кола 2000 и компа си казва всичко, няма нужда от осцилоскоп.
Точно ток не идва до свещите, когато прекъсва датчика. Симптомите са типични за датчик колянов вал. Датчика с чисто нов ли е сменен?
Другият вариант е да има проблем с веригата.

И защо всичко е наред, докато колата загрее? Значи плюса на компа го има на студен двигател и като загрее изчезва, а и комутатора се скапва.
Каква точно грешка дава колата, ама точния номер? Има и обяснения Short to plus, Open circuit, това е кола 2000 и компа си казва всичко, няма нужда от осцилоскоп.
Точно ток не идва до свещите, когато прекъсва датчика. Симптомите са типични за датчик колянов вал. Датчика с чисто нов ли е сменен?
Другият вариант е да има проблем с веригата.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
Ако имаше проблем щеше да трака ужасно както в моя случай, особенно като загрее автора не е споменал вероятно веригата още държи. До автора, може ли да дадеш номер на новия датчик да го проверим. Все си мисля, че нещо е объркано при подмяната, щом няма никакво подобрение. Освен това колата не прави проблем всеки път ами само когато е загряла. Аз също се усъмних, че става проблем с някоя връзка към ecu-то но понеже го прави само загряла изключих тази възможност.
- angel9104
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 18:46
- Автомобил:
- Двигател: AGZ-2000Г
- Местоположение: plovdiv
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
номера на грешката е P0335,веригата не тропа,иначе знам като е разтегната една верига губи синхрон датчика на разпределителния вал с този на коляновия вал,номер на новия датчик нямам,но той беше най евтиния заместител,при самия монтаж няма какво да се обърка той е само едно болтче....
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
P0335 Crankshaft Pos. Sensor (A) Circ Malfunction
Проблема може да се причини от окабеляването до датчика, дефектирал датчик, пина на ЕКУ или проблем в самото ЕКУ, трябва ти схема и осцилоскоп, за да разбереш, какво се случва. Цитирал съм го дословно от един форум.
http://uk-mkivs.net/topic/56826-16719-c ... -light-on/
Колегата нелегален, по-горе е дал най-точен отговор.
Не мога да разбера обаче, защо винаги го прави на загрял двигател, студена спойка?
При повечето случаи във форума, когато прекъсва датчика, колата гасне в движение, винаги топла и после пали, когато изстине. При теб трудно пали след престой, а не гасне в движение, когато освободиш от скорост, трудно пали, но пали все пак.
Факта, че го прави винаги на топъл двигател насочва към датчика, но има вероятност да се разкапва връзката към компа, студена спойка някъде и да прекъсва.
Между другото имах такава грешка за малфункция (malfunction) на ламбда сондата, смених сондата с чисто нова Бош, по каталог и пак продължи да ми дава грешка, че сондата не работи, проверих окабеляването, всичко беше ок и накрая открих, че смуче въздух от PCV клапана и това е обърквало ЕКУ-то и го е карало да си мисли, че сондата не работи.
Мисълта ми е, че нещо кара екуто да си мисли, че датчика не работи, губи сигнал, а самият датчик явно си е в ред, старият също.
A P0335 "check engine light" code could be caused by: Damaged CKP sensor connector Damaged reluctor ring (missing teeth or not turning due to sheared-off keyway) Sensor output open Sensor output shorted to ground Sensor output shorted to voltage Failed crank sensor Broken timing belt Failed PCM.
http://www.obd-codes.com/p0335
Да не е някакво менте датчика, който са ти сложили.
Проблема може да се причини от окабеляването до датчика, дефектирал датчик, пина на ЕКУ или проблем в самото ЕКУ, трябва ти схема и осцилоскоп, за да разбереш, какво се случва. Цитирал съм го дословно от един форум.
http://uk-mkivs.net/topic/56826-16719-c ... -light-on/
Колегата нелегален, по-горе е дал най-точен отговор.

Не мога да разбера обаче, защо винаги го прави на загрял двигател, студена спойка?
При повечето случаи във форума, когато прекъсва датчика, колата гасне в движение, винаги топла и после пали, когато изстине. При теб трудно пали след престой, а не гасне в движение, когато освободиш от скорост, трудно пали, но пали все пак.
Факта, че го прави винаги на топъл двигател насочва към датчика, но има вероятност да се разкапва връзката към компа, студена спойка някъде и да прекъсва.
Между другото имах такава грешка за малфункция (malfunction) на ламбда сондата, смених сондата с чисто нова Бош, по каталог и пак продължи да ми дава грешка, че сондата не работи, проверих окабеляването, всичко беше ок и накрая открих, че смуче въздух от PCV клапана и това е обърквало ЕКУ-то и го е карало да си мисли, че сондата не работи.
Мисълта ми е, че нещо кара екуто да си мисли, че датчика не работи, губи сигнал, а самият датчик явно си е в ред, старият също.
A P0335 "check engine light" code could be caused by: Damaged CKP sensor connector Damaged reluctor ring (missing teeth or not turning due to sheared-off keyway) Sensor output open Sensor output shorted to ground Sensor output shorted to voltage Failed crank sensor Broken timing belt Failed PCM.
http://www.obd-codes.com/p0335
Да не е някакво менте датчика, който са ти сложили.

- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: mk4 2.3 v5 като загрее на пали всеки път
колега оправи ли си колата 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта