


Голф 3 1з проблем с турбото К14
Голф 3 1з проблем с турбото К14
Здравейте ,карам голф 3 тди 1з с чип и дюзи 216 и челен кулер .До сега беше с турбина т15 ,а сега сложих к14.Колата върви повече във високите ,направил съм я на 1.45 налягане ,но прави налягането към 2700/800 об,до тях само пуши .Дебитомера е премахнат софтуерно ,картерните газове са изкарани на вън,права генерация на 55мм.Интересува ме в тези ли обороти се развърта това турбо, благодаря предварително !
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
Кой ти прави чипа? И преди К14-ката ли е слаган..
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
Чипа е на брезел,и да преди е слаган , но забравих да кажа че не съм вързал н75 а директно разтоварва .
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
Трябва да се пусне повечко гориво в ниските. К24 тръгва на тия обороти, но тя е доста по-голяма. П.П. Наи-добрия вариант е, след като се 'нареди' колата- тогава чипа!
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
Аз мисля, че гориво има ,защото пуши доста .Ако отрежа тръбичката ,която свързва студената част със гейта и я вържа през н75 ,дали ще има разлика?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
К14 на 1.6 ТД тръгва от 2200 оборота без да я правиш да пуши на влак, прави си сметка дали е нормално да тръгне на 2700 на 1.9 мотор...
И как си я направил на 1.45 налягане ми е чудно, тея турбини вървят на 0.7 бара някъде дори докрай да я натегнеш едва ли ще вдигне повече от 1 бар. И като искаш да сменяш турбина, сглабя се всичко и тогава се прави къстъм софтуер, а не след като ти е нагласена колата да сменяш турбо.
Имам приятел с ауди а3 АГР , който е със същото турбо като 1з и я кара на 1.35 налягане 1 година и не можа да я умори.
И как си я направил на 1.45 налягане ми е чудно, тея турбини вървят на 0.7 бара някъде дори докрай да я натегнеш едва ли ще вдигне повече от 1 бар. И като искаш да сменяш турбина, сглабя се всичко и тогава се прави къстъм софтуер, а не след като ти е нагласена колата да сменяш турбо.
Имам приятел с ауди а3 АГР , който е със същото турбо като 1з и я кара на 1.35 налягане 1 година и не можа да я умори.
Re: Проблем с турбото К14 на Голф 3 1з !
Мерси много за отговора , но турбината като я натегна докрай дига 1.7 нз как работи на 0.7 ,и затова ми е чудно че има гориво да я развърти ,а пък бавно се развърта ,а колкото до софта ще се сменя пак.На старата турбина т15ката се спука мембраната на гейта и за това я смених !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: musi98 и 36 госта