здравейте колеги миналата седмица си смених горивният филтър защото навъртя 19000км пък и за първи път карам дизел и не знаех на колко се сменява принципно , та натоварих колата в петък и тръгнах по хубавите магистрали и на излизане от софия забелязах невървеж във колата даваш педала до долу и кола бучи ма невърви което за мен беше страно и включително око 2000-2300 оборота усети загуба на мошност .
днес поступах въздушният филтър който утре ще сменя и можеби колата се държеше подобре но беше и неннатоварена все пак.
направих някакви логове или поне се опитах че ми е за първи път , грешки няма в компа
дайте няква идея по тези логово или дали е съвпадение със смяната на горивният филтър или има друг проблем
старият ефитър е от ауто + като мога винаги да го върна за проба а новият е от евро 07 и са сменени двата опръстена на клапанчето
дали може още да има въздух във филтъра защото сега на връщане забелязах че око горепосочените обороти колата извисва-неускорява лаг или както там се нарича но не е постояно
егр и колектори са изчистени , катализатор няма , колата се кара градско око 200км на седмица и 200км извън градско на седмица като скороста е 140км в час



алхамбра 1,9/131кс не иска да върви след смяна на горивният филтър
- miro_toyaga
- Мнения: 607
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
- dmt_alpha
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 12 мар 2016 15:48
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1996
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: алхамбра 1,9/131кс нейска да върви след смяна на горивният филтър
Ако се съмняваш във филтъра, пробвай наистина стария как ще се държи. Иначе горивен филтър на дизел се сменя много начесто - хубаво е да става на 8-10 хил. км макс. Аз с предния малко си просех белята и го махнах чак на 14,000.
А за конкретен продавач, Евро07 ми се сториха малко по-скъпи от разумното, а и нямат някои марки. Аз работя точно до един от офисите им и пак се разходих един ден до Цар Симеон - четирите филтъра (все Кнехт) ми излязоха около 60 лева.
А за конкретен продавач, Евро07 ми се сториха малко по-скъпи от разумното, а и нямат някои марки. Аз работя точно до един от офисите им и пак се разходих един ден до Цар Симеон - четирите филтъра (все Кнехт) ми излязоха около 60 лева.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: алхамбра 1,9/131кс нейска да върви след смяна на горивният филтър
Виж да не сте изскубали някой вакум при смяната на филтъра.Този филтър между-другото се сменява на 60 000км
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: алхамбра 1,9/131кс нейска да върви след смяна на горивният филтър
dmt_alpha написа: Иначе горивен филтър на дизел се сменя много начесто - хубаво е да става на 8-10 хил. км макс. Аз с предния малко си просех белята и го махнах чак на 14,000.
Ей такива потребители обичат хората в магазините за авточасти :) Значи тия коли по 150 000лв дето се обслужват на по 30 000км направо хвърлят двигател докато дойде време да им сменят горивния филтър

- miro_toyaga
- Мнения: 607
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: алхамбра 1,9/131кс нейска да върви след смяна на горивният филтър
филтъра си го смених аз , вакумите са си ок но днес колата върви супер и със стария и с новият
сега сложих и но въздушен и ще пиша после какво се случва
помеждудругото изчистих пак егр и монтирах щуцер за буст метър
сега сложих и но въздушен и ще пиша после какво се случва
помеждудругото изчистих пак егр и монтирах щуцер за буст метър
- miro_toyaga
- Мнения: 607
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 22:23
- Автомобил: Sharan 18t 20v 2008 automat
- Двигател: AWC
- Местоположение: София
Re: алхамбра 1,9/131кс нейска да върви след смяна на горивният филтър
смених въздушният филтър и колата сега върви доста приятно но несъм я напъвал на дълго
сложих и тръба от егр до колонката в купето за буст метър който ще закупя
сложих и тръба от егр до колонката в купето за буст метър който ще закупя
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта