Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот marto7 » Вто 27 сеп 2016 0:02


Здравейте.Колата е Голф 3 2е двигател с газова - НЕинжекцион. Изчетох доста от темите, които намерих с търсачката с подобен на моя проблем, но никоя нямаше абсолютно същите проблеми като мен. Онзи ден го направи за пръв път. Докато карах изгасна много очудващо, но изключих от контакт и я запалих пак в движение и нямаше проблем. Вчера пак го направи същия номер и пак запали. Днеска обаче изгасна по време на движение и отказа да запали повече. Веднага реших че е от газта нещо. Колата се кара винаги само на газ и се пали на газ защото бензина го губи от някъде и вече и не сипвам. Веднага обаче си вада шишето бензин от багажника и го наливам. Подкачих бензина няколко пъти да го докара до мотора и след дълго въртене и т.н. не успя да запали и на бензин. 20мин се мъчих и на бензин и на газ на нищо неиска да запали. Сега съм я зарязал където ме остави я добутах да я паркирам и чета темите. Изчетох всичко което намерих и незнам защо но мисля че и мойта ще запали като изстине утре сутринта или поне така се надявам. До тук проблемите които бяха при другите колеги бяха:
- Реле номер 30 (слаби спойки)
- Температурен датчик (седи зад двигателя)

Вчера като го направи колата беше карана 30мин. Днеска беше карана не повече от 10мин като изгасна и повече не запали.
Това беха решенията на колегите.За да стигнат до тях бяха минали през много майстори, датчици на хол и много други грешни предположения.Колата ми е дсота спешна в момента и се надявам да ми помогнете и да се справя максимално бързо с проблема.Предполагам че не е от имобилайзера но немога да кажа още със сигурност.Утре ще видя стига ли ток до свещите.Отворен съм на всякакви предположения и съвети.Благодаря предварително.

Последна промяна от marto7 на Сря 28 сеп 2016 23:31, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 115 - Не пали (топла)

Мнениеот Iezekil » Вто 27 сеп 2016 8:44


Първо се проверява дали има искра,което те насочва автоматично към проблема.90% от гасненето в движение е от датчик на Хол,останалите са от бобина/ако проблема е токов/.
За бензина въобще не коментирам,понеже с празен резервоар не се знае помпата работи ли/как си подкачал/,после дюзите и т.н.Но ако токовете са наред,проблема е в газта/клапн,филтър/ и обратното.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 115 - Не пали (топла)

Мнениеот marto7 » Вто 27 сеп 2016 16:45


Не стига изобщо ток до кабела който идва от бобината.В нея ли е проблема ? Или нещо аларамата може да прекъсва ? Макар че ме съмнява да е от алармата


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали топла

Мнениеот dimitars » Вто 27 сеп 2016 19:24


Типично поведение за повредена бобина.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - не пали топла

Мнениеот Iezekil » Вто 27 сеп 2016 19:39


Да бе,типично...а при повреден датчик на Хол какво мислиш се случва?
Проверяваш с друга бобина/от приятел/ за да не се набуташ.


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали топла

Мнениеот marto7 » Вто 27 сеп 2016 23:50


Лошото е че вече никой приятел нямам с бензинов голф :D


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали топла

Мнениеот vucata » Сря 28 сеп 2016 8:05


Взимаш от морга с уговорка да я върнеш. Ако проработи си я оставяш. Друга билежка при каране само на газ е газовия клапан, задръства се с графит и не отваря когато е топло...


marto7
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 26 сеп 2014 15:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот marto7 » Сря 28 сеп 2016 23:32


Разбрах се с 1 колега да тестваме бобината, която продава и запали.Купих я и вече всичко е на 6


Потребителски аватар
kostadin.raichev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 яну 2016 23:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот kostadin.raichev » Вто 27 мар 2018 12:15


Здравейте, аз също имам 2Е с газ, неинжикцион, с плочка на филтъра карам я от 7месеца, взех я от роднина, никога не е гърмяла нито при него нито при мене. Преди 3дни и дадох малко жега и ми изби тапата, която седи пред температурния датчик, цялата кола се намокри, и я заебах, на другия ден си купих тапа, сложих я и колата запали без проблем, оказа се, че е отишал темп датчика, смених го, но не отчиташе да загрява повече от 30,40°. Вчера колата започна да претриса, и да прекъсва, така ми прави само когато е студена и не е загряла, даже и като и натисна по рязко педала на газста гасне. Та снощи угасна и няма палене, моля помагайте, пиша тук защото съм нов в форума, и незная как се пуска нова тема.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот Bai Sando » Вто 27 мар 2018 17:10


Ако ти е изтекла половината вода(антифриз) и не ти загрява изпарителя е нормално да почне да ти тресе и да гасне,понеже вкарва течна неизпарена газ и става мазало.Понеже делкото ти е под тия тапи е възможно да се е намокрило,провери го и него.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот bobocamaro » Вто 27 мар 2018 17:25


Или се е наквасила и буксата на термодатчика, антифриза е електропроводим. Аз бих я промил със спирт и подсушил обстойно.
Вътре в корпуса на сензора са два термоелемента: един за показания към ЕКУ, втори за показания на стрелката.
Неверни данни от двата и резултата е подобен. :confused


Потребителски аватар
kostadin.raichev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 яну 2016 23:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот kostadin.raichev » Сря 28 мар 2018 7:23


Пичове Добро утро, нещо не сте ме разбрали, колата след като се намокри изсъхна и вървеше 2,дена без проблеми, после започна да прекъсва да неможе да се изфорсира, както като е студена, и изведнъж загасна, и нещя да запали. Вчера майстор я гледа и каза, че бобината изкри, и е категоричен, че е от нея, днес ще пробваме с работеща


Потребителски аватар
kostadin.raichev
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 24 яну 2016 23:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот kostadin.raichev » Сря 28 мар 2018 21:36


Готова е, било е от бобината


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 3 GTI 2E 115 к.с. - Не пали

Мнениеот Bai Sando » Чет 29 мар 2018 7:34


Не е лошо да си возиш една резервна в багажника.Аз поне имам една стара работеща за всеки случай,веднъж ме е спасявала. :smile



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 93 госта