Здравейте колеги,при замерване волтажа на зареждане установих,че може би имам проблеми.
При включени фарове на изхода на алтернатора ми показва 14.1V(Валео) а на акумулатора 13.8V.Това не е притеснително , но притеснително става като включа повече консуматори.
Подгред седалки,фарове,подгрев странични огледала и заден джам,духалка на 4-та степен + климатик и хоп - 12.5 на акумулатора. Да знам че при толкова консуматори е нормално да падне напрежението но чак пък 12.5? Тествахме абсолютно същата постановка при колега с 1.9TDI и там си държеше 13.90V.
Какво бихте ме посъветвали да направя? Знам че при нормално натоварване ми държи около 13.2, което ще зарежда акумулатора но все пак, това говори за проблеми....
Къде може да е проблема и къде са най-кадърни да погледнат?
Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
И на мен ми се струва, че пада повечко, бих ти препоръчал тази фирма:
http://fransizkup.com/index.php/2013-03-01-20-27-33
http://fransizkup.com/index.php/2013-03-01-20-27-33
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
Смени диодната плочка на алтернатора, има дефектирал изправителен диод.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
След консултация със сервиз ми казаха ,че е съвсем нормално да пада волтажа при всички консуматори, и че вероятно това е максимума на тоя алтернатор. Предложиха ми да сложа 120 амперов...
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
Не ми стана ясно, защо мислиш, че проблемът е в алтернатора
Тези 12,5В на акумулатора ли ги измери или на алтернатора?
Де ги намирате тези сервизи Пак добре, че не са ти предложили да си купиш цяла кола
Тези 12,5В на акумулатора ли ги измери или на алтернатора?
Де ги намирате тези сервизи Пак добре, че не са ти предложили да си купиш цяла кола
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
12.5 на акумулатора(той е нов на 7 дни). И на мен не ми се вярва VW толкова пък да не са преценили, какво да сложат та да пада на 12.5...
Бях при Германци онзи ден, Мишо вика че 13.7-8 с фарове е супер. Казах му и на него за 12.5 и той - Еми клека си. Има едни на Цар Симеон и Соф. Врачански , те ми казаха да сложа 120А...
Бях при Германци онзи ден, Мишо вика че 13.7-8 с фарове е супер. Казах му и на него за 12.5 и той - Еми клека си. Има едни на Цар Симеон и Соф. Врачански , те ми казаха да сложа 120А...
Последна промяна от katmai на Сря 28 сеп 2016 13:49, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
При работещ двигател, поне от 5 минути двигател, включи всички консуматори и измери напрежението на самия алтернатор. И напиши числото тук.
Най-вероятно имаш една или повече лоши връзки между акумулатора и алтернатора. Откриват се лесно от човек, който може да използва мултицет.
И стой много далеч от онези дето са ти предложили друг алтернатор, или не разбират нищо или са мошеници, дето искат да си пробутат скрапа.
Най-вероятно имаш една или повече лоши връзки между акумулатора и алтернатора. Откриват се лесно от човек, който може да използва мултицет.
И стой много далеч от онези дето са ти предложили друг алтернатор, или не разбират нищо или са мошеници, дето искат да си пробутат скрапа.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
ktamen написа:Най-вероятно имаш една или повече лоши връзки между акумулатора и алтернатора. Откриват се лесно от човек, който може да използва мултицет.
Проблемът е, че не се ползва главата...
Последна промяна от Spas на Сря 28 сеп 2016 14:20, променено общо 1 път.
Причина: Ако не можеш да помогнеш, не пречи!
Причина: Ако не можеш да помогнеш, не пречи!
- dobcho6
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 18:46
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH 2003г
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
+1 За лоша връзка.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
С всички консуматори :
- на запалката 11.8.
- на акумулатор 12.1
- на алтернатор - 13.2
Ще се сменя кабел тези дни. За полезна информация ще постна и какъв е бил проблема в кабела, като го оправя.
- на запалката 11.8.
- на акумулатор 12.1
- на алтернатор - 13.2
Ще се сменя кабел тези дни. За полезна информация ще постна и какъв е бил проблема в кабела, като го оправя.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13431
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
katmai написа:Ще се сменя кабел тези дни..
Проблема ти е в лоши връзки кабел - кабелна обувка/накрайник/ С мултицет се хваща лесно коя връзка е зле.
@"Смени диодната плочка на алтернатора, има дефектирал изправителен диод."
Това се хваща без раглобяване , ако човек има под ръка осцилоскоп.
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
Не забравяй да провериш и минусовия кабел към купето, особено връзката му към купето.
Мултицетът се включва на обхват 2 волта или 0,2 волта и при максимален товар се мери напрежението на всяка снадка - болт на алтернатора - кабелна обувка или кабелна обувка - жичките на кабела.
13,2 е твърде малко, сигурен ли си, че двигателят е работил поне 5 минути преди измерването?
Мултицетът се включва на обхват 2 волта или 0,2 волта и при максимален товар се мери напрежението на всяка снадка - болт на алтернатора - кабелна обувка или кабелна обувка - жичките на кабела.
13,2 е твърде малко, сигурен ли си, че двигателят е работил поне 5 минути преди измерването?
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
Да, работи 5 мин. Аз измерването го направих по изходящия кабел(на клемата) на алтернатора и опрях на входящия колектор, после пробвах с минуса на акумулатора,нямаше разлика.
Само да спомена,че без натоварване алтернатора показва 14.2. Под всички консуматори говорим за:
-Къси,дълги фарове
-Подгрев стъкла и огледала
-Климатика на 4(включва се и перката на радиатора отпред)
-Фарове и стоп за мъгла
-Подгрев седалки
Само да спомена,че без натоварване алтернатора показва 14.2. Под всички консуматори говорим за:
-Къси,дълги фарове
-Подгрев стъкла и огледала
-Климатика на 4(включва се и перката на радиатора отпред)
-Фарове и стоп за мъгла
-Подгрев седалки
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
На едната снимка измервам пада на напрежение между извода на акумулатора и клемата на кабела.
А на другата измервам пада на напрежение между клемата на кабела и жичките на самия кабел.
По този начин трябва да се измерят всички снадки между акумулатора и алтернатора - това са около 20 снадки. Измерването трябва да става при работещ двигател и включени консуматори.
А на другата измервам пада на напрежение между клемата на кабела и жичките на самия кабел.
По този начин трябва да се измерят всички снадки между акумулатора и алтернатора - това са около 20 снадки. Измерването трябва да става при работещ двигател и включени консуматори.
- katmai
- Мнения: 315
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 19:32
- Автомобил: VW Passat B8 Alltrack
- Двигател: 2000 BiTDI CUAA
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8T AWT нисък волтаж алтернатор
Благодаря на всички и най-вече на колегата - plamikcho ,който асистира в откриването на проблема.
Кабела се беше скъсал на обувката от алтернатора(тазя на акумулатора). Сега следва фикс и съм сигурен,че ще се оправи. Реално при всички консумативи пада в кабела(с обувките) беше 1V.
Кабела се беше скъсал на обувката от алтернатора(тазя на акумулатора). Сега следва фикс и съм сигурен,че ще се оправи. Реално при всички консумативи пада в кабела(с обувките) беше 1V.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 161 госта