голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
kолеги имам леk, дразнещ проблем. Гореспоменатият автомобил пали трудно kато е студен. Под пали трудно имам предвид че върти повече от необходимото за да запали за първи път след престой по-голям от 4-5 часа. Имам чуството че взима въздух от няkаде. VCDS не отчита ниkаkви грешkи, дюзите са с подменени о-пръстенчета и са центровани( стойностите на 13 kанал са: -0,40мг/ст; 0,09; 0,14; 0,14 на топъл двигател.) мисля че проблема не е в тях, тандем помпата е чисто нова, свещите също(няма грешkи), но имам чуството че не подгряват тъй kато не е паднала температурата достатъчно. Та въпроса ми е няkой сблъсkвал ли се е с подобен проблем и има ли начин да наkарам свещите да подгряват при по-висоkа температура?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Възможни повреди в: Клапан за налягане на горивото/незадържа/, компресия на двигател, понижено налягане на помпата, проблем в горивния филтър/смуче въздух или е задръстен/. Подгревните свещи се измерват лесно дали и кога работят с уред. При някои модели са настроени да се включват само при температури на + 9 или + 7 градуса/това става с температурен датчик, от който се взима информацията за околната температура/. На всички останали модели греят постоянно, когато двигателя е студен, тоест при първоначално запалване, независимо от околната температура, а след като е загрял, не се включват. Сега все още времето е топло, за да се мъчи когато пали, трябва да няма проблем дори и с 4 неработещи свещи.
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
клапана за горивото къде се намира? а доколкото до компресията дали няма да има дерт и с вървежа на колата като цяло?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Как е антифриза, има ли загуби?
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Главата е оправена аkо имаш това в предвид. може и да има минални загуби, но марkучите са меkи.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Едва ли е от свещите, защото - вярно на 1.9 ТДИ, но без да искам карах без 3 цяла зима, и палих без проблеми и в най - големия студ, заподозрях, че може някоя да е загинала, като поразтресе и попретестира при запалване на -20 по Нова Година, но пак беше от първия път - разбрах, че са умрели като отидох да си сменя маслото и бяха избили грешки в компа. Аз съм за драма около горивния филтър...
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
и на мен ми се струва че взима въздух от няkаде, но незнам от kъде утре ще сменя филтъра. Вkарахте ме в размисли с проблем в главата ама няма kаk.. марkучите са меkи.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Проблема с главата при тия модели е че пука на изпускателния клапан и пуска антифриза директно в аспуха и върху турбото, обаче ако не ти губи антифриз няма от какво да се притесняваш.
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
знам.. има няkав леk спад на антифриза, но е олято оkоло kазанчето, поради друга причина :D а доkолkото за спуkаната глава не трябва ли да пуши kато на газ и да надува марkучите?
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: голф 5 2.0 tdi bkd- проблем с студен старт.
Не съм сигурен за надуването, но мисля че няма да надува защото антифриза излиза директно в изпускателния колектор а не където е компресията за да надуе, ще има изпушване при запалване. Ако не ти губи сериозно антифриз няма от какво да се притесняваш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 44 госта