Golf MK3 2.0 2E - парното изчезва
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Колега направих това което каза,откачих маркучлето от казанчето и на празен ход без газ течността тече но много слабо като я изрежа до към 2-3К оборота се получава лека струйка но това незнам дали е нормално не трябва ли да хвърля течността с голямо налягане ?
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Stopanski написа:Колега направих това което каза,откачих маркучлето от казанчето
Къде съм казал да откачаш маркучето
Ако струйката е слаба, значи помпата е за смяна.
Обаче ти няма как да прецениш дали е слаба или силна. Потърси приятел с такава кола и виж как е неговата струйка.
И не вади и неговото маркуче
Просто развиваш капачката и гледаш вътре в казанчето.
Или иди в сервиз, ако попаднеш на читав майстор, той ще знае каква трябва да е струйката.
А може да направиш клипче какво се случва в казанчето и да го качиш тук я видим и ние струйката.
Промиването на радиаторчето с маркуч от чешмата винаги е полезно и няма да ти струва нищо.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Като отвия капачката само без да откачам маркуча при подаване на газ антифриза слиза надолу после се възвръща което мисля че е нормално,дори и тази струя в казанчето без да откачам маркуча от него ми се струва слаба
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Stopanski написа:ми се струва слаба
Ако си сигурен, че е слаба, значи трябва да смениш помпата.
Ама не ми изглеждаш много сигурен.
Направи клипче.
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Говорих с един майстор и в неделя ще я преслушаме и ще пиша за резултата
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 2е парното исчезва
Stopanski написа:Пипах маркучите и двата са нормално горещи както другите по системата
Радиаторчето ти е байпасирало и няма топлоотдаване.Ако имаше-изходящия маркуч е доста по-хладък.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
И аз го имах същият проблем само че при мен и термостата започваше да отваря на 70-75 градуса. Вчера смених термостата и водната помпа защото имаше луфт и лагерите леко виеха. По лопатките на турбинката имаше натрупана ръжда във вид на топчета със диаметър около 6 мм. Сега при мен е Африка
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Колеги да ви кажа раэвитието по темата.смених термостата,помпата е эдрава нетече и няма луфт,свалих таблото и клапите бяха облепини много добре от предния собственик,свалих радиаторчето то нетечеше и небеше эапушено,след това я эглобих и пак нямам парно,вече незнам какво става
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Не виждам клипчето за струйката от тънкото маркуче.
Засега правиш само излишни ремонти и грешни изводи.
Преди няколко дни имаше тема в подарява за оригинално радиаторче за парно, на твое място бих се възползвал.
Засега правиш само излишни ремонти и грешни изводи.
Преди няколко дни имаше тема в подарява за оригинално радиаторче за парно, на твое място бих се възползвал.
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
колега при мен се оказа духнала гарнитура на главата,от там въздух в системата и същите симптоми като теб...виж дали имаш газове в охладителната система,като преди това изолирайте изпарителя.
едит: viewtopic.php?f=5&t=461381
Това ми е темата,прочети и виж дали ще си припознаеш проблема :)
едит: viewtopic.php?f=5&t=461381
Това ми е темата,прочети и виж дали ще си припознаеш проблема :)
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Понеже има всякакви вариации на проблема,да погледнем общия случай.
Издухала гарнитура-ще започне да губи и намира парното,може да се появят течове,задължително ще почне да губи антифриз.Ще започне и да прегрява колата.При отворена капачка на разширитела,парното ще идва.
Водна помпа-все ми се струва,че при липса на циркулация или слаба такава,колата задължително ще почне да прегрява.Съответно от там и да губи антифриз.Колегите залагат на недостатъчен дебит,ама той всъщност може да е свързан и с изпаритела.Всеки случай се проверява циркулацията на тънкия маркуч.
Запушено радиаторче-парното става слабо,понеже течност циркулира по половината/от 8/или по-малко то оловината тръбички.Как се хваща-по дебита.Вадиш маркучите,слагаш градинския маркуч,пускаш водата от чешмата и гледаш: с какво закъснение излиза,какъв е дебита-има ли налягане на изхода като на входа,поема ли цялата вода без да създава налягане и на входа.На пипане двата маркуча имат разлика в топлината,понеже все пак топлоотдават тръбичките.
Байпасирало радиаторче-входящия и изходящ маркуч са еднакво горещи.
Тук си ти-с пипането.Включи и изпаритела,по-горещ ли му е маркуча от този към парното,равномерно ли загрява,по-бързо ли загрява.Пипаш маркучите и то си показва.Най-вече горещ ли е входящия на парното и колко горещ е изходящия.
Като си свалял и таблото,сети ли се да запалиш колата и да опипаш самото радиаторче?
Загуби на вода имаш ли?
Издухала гарнитура-ще започне да губи и намира парното,може да се появят течове,задължително ще почне да губи антифриз.Ще започне и да прегрява колата.При отворена капачка на разширитела,парното ще идва.
Водна помпа-все ми се струва,че при липса на циркулация или слаба такава,колата задължително ще почне да прегрява.Съответно от там и да губи антифриз.Колегите залагат на недостатъчен дебит,ама той всъщност може да е свързан и с изпаритела.Всеки случай се проверява циркулацията на тънкия маркуч.
Запушено радиаторче-парното става слабо,понеже течност циркулира по половината/от 8/или по-малко то оловината тръбички.Как се хваща-по дебита.Вадиш маркучите,слагаш градинския маркуч,пускаш водата от чешмата и гледаш: с какво закъснение излиза,какъв е дебита-има ли налягане на изхода като на входа,поема ли цялата вода без да създава налягане и на входа.На пипане двата маркуча имат разлика в топлината,понеже все пак топлоотдават тръбичките.
Байпасирало радиаторче-входящия и изходящ маркуч са еднакво горещи.
Тук си ти-с пипането.Включи и изпаритела,по-горещ ли му е маркуча от този към парното,равномерно ли загрява,по-бързо ли загрява.Пипаш маркучите и то си показва.Най-вече горещ ли е входящия на парното и колко горещ е изходящия.
Като си свалял и таблото,сети ли се да запалиш колата и да опипаш самото радиаторче?
Загуби на вода имаш ли?
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Iezekil написа:Понеже има всякакви вариации на проблема,да погледнем общия случай.
Издухала гарнитура-ще започне да губи и намира парното,може да се появят течове,задължително ще почне да губи антифриз.Ще започне и да прегрява колата.При отворена капачка на разширитела,парното ще идва.
Водна помпа-все ми се струва,че при липса на циркулация или слаба такава,колата задължително ще почне да прегрява.Съответно от там и да губи антифриз.Колегите залагат на недостатъчен дебит,ама той всъщност може да е свързан и с изпаритела.Всеки случай се проверява циркулацията на тънкия маркуч.
Запушено радиаторче-парното става слабо,понеже течност циркулира по половината/от 8/или по-малко то оловината тръбички.Как се хваща-по дебита.Вадиш маркучите,слагаш градинския маркуч,пускаш водата от чешмата и гледаш: с какво закъснение излиза,какъв е дебита-има ли налягане на изхода като на входа,поема ли цялата вода без да създава налягане и на входа.На пипане двата маркуча имат разлика в топлината,понеже все пак топлоотдават тръбичките.
Байпасирало радиаторче-входящия и изходящ маркуч са еднакво горещи.
Тук си ти-с пипането.Включи и изпаритела,по-горещ ли му е маркуча от този към парното,равномерно ли загрява,по-бързо ли загрява.Пипаш маркучите и то си показва.Най-вече горещ ли е входящия на парното и колко горещ е изходящия.
Като си свалял и таблото,сети ли се да запалиш колата и да опипаш самото радиаторче?
Загуби на вода имаш ли?
Колега няма начин да е издухала гарнитура защото нямам загуба на антифриз, пробвах с отворено казанче но парното си е същото никаква промяна,радиаторчето като го свалих го пробвах на чешмата с вряла вода и водата си циркулираше през него без проблем което ме навежда на мисълта че не е запушено,а когато е на колата и тя работи маркучите са му с различна температура не са еднакво топли изхода е по хладък от входа,помпата както казах беше проверена и нямаше луфт лопатките изглеждаха видимо добре и няма теч от нея.Термостата и той беше сменен с нов,питах няколко познати някои ми казваха че може да е направила въздушна възглавница но при смяната на термостата проверяването на радиаторчето и още няколко пъти системата беше източвана и обезвъздушавана и все мисля че ако е имала възглавница поне 1 от пътите ще станеше и ще имаше парно но няма
- ktamen
- Мнения: 6150
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Не беше писал, че си свалял помпата и си и гледал лопатките. Има риск дебитът и да е малък заради износено легло, но е малко вероятно.
Стисни маркучите на изпарителя между вързани с тел летвички и пробвай така дали ще имаш парно, ако пак нямаш остава да смениш радиаторчето с оригинално.
Стисни маркучите на изпарителя между вързани с тел летвички и пробвай така дали ще имаш парно, ако пак нямаш остава да смениш радиаторчето с оригинално.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Писах го заради дргите колеги,не е нужно да ме цитираш.
Та изолирай изпаритела или му стисни с подходящи клещи маркуча и ще си покаже.Принципно така и така си свалял таблото,можеше да пробваш направо с друго радиаторче.
Апропо,нали си сигурен за клапата топло/студено,че работи коректно...и си сигурен,че не си разменил например жилата?
Та изолирай изпаритела или му стисни с подходящи клещи маркуча и ще си покаже.Принципно така и така си свалял таблото,можеше да пробваш направо с друго радиаторче.
Апропо,нали си сигурен за клапата топло/студено,че работи коректно...и си сигурен,че не си разменил например жилата?
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Golf MK3 2е - парното иЗчезва
Колеги най-сетне проблема се оправи.Тъй като остана само 1 вариант да е запушено радиаторчето,той се потвърди купих през седмицата ново радиаторче днес сутринта я подхванах пак наново цялото табло долу и смених радиатора и накрая парното задуха топло,благодаря на всички за съдействието.Имам един последен въпрос към вас тъй като ми остана една букса дето неможах да открия къде да я закача :
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Irnik и 165 госта