Не работи газовата уредба - защо?
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Не работи газовата уредба - защо?
След като се пробва да се прехвърли от бензин към газ , отпред чува ли се клапана да цъка? Ако бутилката е с евро нивомер е хубаво да се чуе дали отваря клапана и на бутилката.
Re: Не работи газовата уредба - защо?
ПРОБЛЕМЪТ Е РЕШЕН: Благодаря на Iezekil, Ktamen, dreadx и на всички коментари. Реших проблема. Оказа се неработещ клапан на изпарителя BRC AT 90E. Колегата Iezekil много навреме каза да видя дали чаткат. При първата ми проверка ми се стори че чаткат, което ми е грешката. Вчерта вечерта след работа по тъмно отворих капака, по който имаше вече скреж и на фенер се заех пак да видя тази работа. Свързах кабели от акумулатора към двата газови клапана, които разкачих от кабелите им. Единия клапан си чаткаше стабилно (клапана преди изпарителя), но другия клапан, който е в самия изпарител почти не мръдваше - как съм пропуснал тази работа, не знам - явно съм спал . Махнах му капачката, свалих бобината и с тръбен ключ 19 го развих. Оказа се че е залепнал - по оста имаше бял налеп и клапанът не работеше. Последно си работеше газовата. Залепването вероятно е станало, след като смених мембраните и почистих с бензин алуминиоявия корпус на BRC-то. Изпарителят не беше отварян никога и вътре беше като в бунище - имаше графитен прах и нещо като катран почти до средата, а тампончето на големия лост беше полуразложено и т. н. .След като сложих новите мебрани през лятото пробвах газовата, запали от раз, работееше си добре. Но явно при това почистване и поради некарането на колата, по-късно клапанът в изпарителя е залепнал. С телена четка почистих оста добре, докато не лъсна метала, забърсах с кърпа, монтирах и се качих в колата - врътнах ключа и след малко запали. Елементарен проблем, но грешката си е моя, заради което при опитите ми да запали ми хвръкна капачката на въздушния филтър и в единия край по ръба се счупи. После звъннах на другарката Курнелия Нинова да го има пред вид това
.
.
Последна промяна от kapini на Чет 24 ное 2016 18:41, променено общо 3 пъти.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Не работи газовата уредба - защо?
kapini написа:...а тампончето на големия лост беше полуразложено и т. н.
Сигурен ли си, че не си го накиснал с бензин без да искаш и не се е раздула гумата?
Re: Не работи газовата уредба - защо?
С бензин го чистих BRC-тo след като свалих всички мембрани и гумички по него. Няма как, беше черен. Тампончето, което затваря и отваря отвора към първо ниво беше толковеа смачкано и накъсано, че сигурно му е оставал малко живот. После слагането на новото тампонче е малко кофти работа, защото може без да искаш да му скъсаш крачето, което трябва да влезе с много тесен отвор. Трябва да се прави много внимателни, че иначе отиваш в магазина за нов комплект мембрани - 18 лв. български, 40 лева оригинални, италиански - един път го скъсах.
Re: Не работи газовата уредба - защо?
Проблемът се оказа клеясал клапан на изпаритреля. Свалих го, почистих го и връзката стана. Колата си заработи перфектно
Колега. Към днешна дата имам проблем със стъпковото моторче. Колата спря да работи на газ. Бях в чужбина. Махнах стъпковото моторче, и проработи, но разхода се качи двойно. От сервиза ми казаха да си сложа обикновен регулатор и да ида на газ анализатор. Дали разходът ще се нормализира до нивото, когато имаше стъпково моторче?
ktamen написа:А кранче сложи ли на мястото на моторчето?
Струва ми се, че проблемът е съвсем различен, за съжаление с налучкване едва ли ще го открием. Ако с кранче не бачка, вероятно изпарителят не е в ред.
Потърси подходящ сервиз.
Колега. Към днешна дата имам проблем със стъпковото моторче. Колата спря да работи на газ. Бях в чужбина. Махнах стъпковото моторче, и проработи, но разхода се качи двойно. От сервиза ми казаха да си сложа обикновен регулатор и да ида на газ анализатор. Дали разходът ще се нормализира до нивото, когато имаше стъпково моторче?
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Не работи газовата уредба - защо?
а филтъра преди газовите инжектори сменен ли е ?
сигурно има и мап сензор свързан с мъруче някъде към вакума - провери и това мъркуче
сигурно има и мап сензор свързан с мъруче някъде към вакума - провери и това мъркуче
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Не работи газовата уредба - защо?
Какво му е станало на ламбда-контролът? Относно настройката с обикновен тройник - чак двойно да се качи разходът, не е настроена добре. Трябва да се пипне изпарителят също, за оптимална настройка, тъй като при ЛК принципът на работа е малко по-различен.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта