


Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
- GeorgiGeorgiev8
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 09 дек 2016 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Здравейте,
Имам проблем когато паля за 1ви път, при запалване оборотите стоят на около 1000 и 2-3 сек след запалването започват да падат и да се вдигат. Ако е по студено от -1 градуса винаги гасне първия път. Подаването на газ изобщо не променя нещата, ако са започнали да падат оборотите и подам газ, оборотите не се вдигат и почти задължилно гасне. Ако не са започнали да падат се вдигат, обаче пак падат и се вдигат въпреки че държа газта в едно положение. След като тръгна вече не го прави този проблем. Докато съм на газ също нямам проблеми.
Ходих на преглед и в компа нямало грешки. Почистили дроселовата клапа и нямало да има проблем ама все още го има проблема. Може ли да е от газовия инжекцион ? Ходих да ми видят как е газовата инсталация, казаха че е перфектна.
Днес ми се обадиха от сервиза и ми казаха, че цял ден са я гледали (познати са) и не са намерили никакъв проблем. Казаха че не е от дроселовата клапа и ме посъветваха да карам на бензин 1 седмица. Казаха да сипя спирт със бензина, ако имало някакви полепи от газта спирта щял да ги махне.
Не се съмнявам в тяхната компетентност, но все пак не е лошо да питам и за други мнения. Ако случайно има някой, който е имал същия проблем, да сподели как го е оправил.
Имам проблем когато паля за 1ви път, при запалване оборотите стоят на около 1000 и 2-3 сек след запалването започват да падат и да се вдигат. Ако е по студено от -1 градуса винаги гасне първия път. Подаването на газ изобщо не променя нещата, ако са започнали да падат оборотите и подам газ, оборотите не се вдигат и почти задължилно гасне. Ако не са започнали да падат се вдигат, обаче пак падат и се вдигат въпреки че държа газта в едно положение. След като тръгна вече не го прави този проблем. Докато съм на газ също нямам проблеми.
Ходих на преглед и в компа нямало грешки. Почистили дроселовата клапа и нямало да има проблем ама все още го има проблема. Може ли да е от газовия инжекцион ? Ходих да ми видят как е газовата инсталация, казаха че е перфектна.
Днес ми се обадиха от сервиза и ми казаха, че цял ден са я гледали (познати са) и не са намерили никакъв проблем. Казаха че не е от дроселовата клапа и ме посъветваха да карам на бензин 1 седмица. Казаха да сипя спирт със бензина, ако имало някакви полепи от газта спирта щял да ги махне.
Не се съмнявам в тяхната компетентност, но все пак не е лошо да питам и за други мнения. Ако случайно има някой, който е имал същия проблем, да сподели как го е оправил.
Последна промяна от GeorgiGeorgiev8 на Пон 12 дек 2016 8:21, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Ами, може да са кофти адаптации, навярно заради газта, ако се оправи след карането на бензин, трябва да отидеш да и регулират газовата, иначе пак ще обеднее.
- tdi fen
- Мнения: 4714
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
ако мислиш че е от газовата вечерта преди да я изгасиш я обърни 5 минути да поработи на бензин и виж как ще запали на следващия ден
- GeorgiGeorgiev8
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 09 дек 2016 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Направих го това. Даже тук от 2 дена карам само на бензин и няма промяна за сега. Ще я карам още няколко дена и дано да се оправи и дано да е заради газта, че иначе не знам. Може ли да е от двигателя? Кой е най лошия вариант?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Дърпа въздух, О-пръстените смениха ли ти ги, като ти сложиха газовата?
- GeorgiGeorgiev8
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 09 дек 2016 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Не знам, купих я с газова. Ще се обадя по-късно днес в сервиза, за да попитам дали са ги гледали. Иначе днес на -7.5 загасна 3 пъти преди да започне спре да гасне. И пак стои на косъм да изгасне на много ниски обороти. Вече 3 дена съм я карал само на бензин
- GeorgiGeorgiev8
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 09 дек 2016 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Вчера нямах време да звънна на майстора, а сега му е изключен телефона, но до колкото баща ми помни не е казал, че е гледал дебитомер. Днес, като се свържа с него ще го питам пак, за да съм 100% сигурен и ако не е гледал дебитомер, ще му я закарам да го види, също и за О-пръстените и един приятел предположи, че е стъпков мотор, та и това ще му кажа да погледне. Баща ми помни на 100%, че са гледали кабели, ламбда сонда, дроселова клапа, свещи.
Ако някой има други предложения ще се радвам да ги чуя :)
Ако някой има други предложения ще се радвам да ги чуя :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Мисля, че няма стъпков мотор, има моторче в дросел клапата е, газта ти е с жило, иначе ако се адаптира дросел клапата означава, че моторчето работи.
Диагностиката какво показва? Какви грешки ти излизат?
Един колега имаше подобен проблем и при него излезе дебитомер, разбра го, като гледаха стойностите на дебитомера в движение и там се дънеше дебитомера, но при него при загрял двигател пак имаше гаснене.
При теб проблема е само на студен двигател, което означава, че могат да бъдат дросел клапа (мръсна, изтрити пътечки), температурен датчик, паразитен въздух, кофти настройки на газта, запушени инжектори.
На един колега с поло му правеше така и се оправи след чистене на инжекторите, колата беше без газова уредба.
Ако загубиш надежда, смени горивния филтър и сложи една добавка, след това я покарай само на бензин, да видиш дали няма да има промяна.
Диагностиката какво показва? Какви грешки ти излизат?
Един колега имаше подобен проблем и при него излезе дебитомер, разбра го, като гледаха стойностите на дебитомера в движение и там се дънеше дебитомера, но при него при загрял двигател пак имаше гаснене.
При теб проблема е само на студен двигател, което означава, че могат да бъдат дросел клапа (мръсна, изтрити пътечки), температурен датчик, паразитен въздух, кофти настройки на газта, запушени инжектори.
На един колега с поло му правеше така и се оправи след чистене на инжекторите, колата беше без газова уредба.
Ако загубиш надежда, смени горивния филтър и сложи една добавка, след това я покарай само на бензин, да видиш дали няма да има промяна.
- GeorgiGeorgiev8
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 09 дек 2016 15:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
freelancer написа:Мисля, че няма стъпков мотор, има моторче в дросел клапата е, газта ти е с жило, иначе ако се адаптира дросел клапата означава, че моторчето работи.
Диагностиката какво показва? Какви грешки ти излизат?
Един колега имаше подобен проблем и при него излезе дебитомер, разбра го, като гледаха стойностите на дебитомера в движение и там се дънеше дебитомера, но при него при загрял двигател пак имаше гаснене.
При теб проблема е само на студен двигател, което означава, че могат да бъдат дросел клапа (мръсна, изтрити пътечки), температурен датчик, паразитен въздух, кофти настройки на газта, запушени инжектори.
На един колега с поло му правеше така и се оправи след чистене на инжекторите, колата беше без газова уредба.
Ако загубиш надежда, смени горивния филтър и сложи една добавка, след това я покарай само на бензин, да видиш дали няма да има промяна.
Да и аз погледнах в нета, има моторче в дросел клапата. Грешки няма никакви, за това казват, че не е от дросела. За всеки случай са го почистили така че той би трябвало да е ок. Ходих някъде близо до ЦУМ при някакви газаджии, които се занимавали с газ от 20 години и им дадох 20 лв да ми прегледат газовата инсталация. Казаха, че всичко и е ок, само са намалили малко подаването на газ защото била много. (Отидох на газаджии защото на магистралата като я настъпих и изпука зверски). От понеделник я карам на бензин. За сега няма промяна.

- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
Ами, като е изпукала зверски, случайно да не си изпукал нещо?
Огледай за пробиви във вакуума, да не си сцепил някой маркуч. Нямам идея дали дебитомера може се повреди при такова изпускане на газ, газта се е насъбрала в колектора, там случайно да има някакъв авариен клапан? Забравих как му казваха газаджиите, кихалка май му викаха.
Наскоро ми се сцепи един маркуч за вакуума, отрязах му края, натиках го, изтрих грешките (нулирах адаптациите) и после пускам адаптация на дросел клапата и всичко е ок, няма нужда да карам, докато се адаптира наново.
При разбазикан дросел не стои на ниски обороти, вдига ги, както трябва да са според температурата и просто падат и гасне, като почне да загрява се мъчи да ги задържа и накрая успява.
Огледай за пробиви във вакуума, да не си сцепил някой маркуч. Нямам идея дали дебитомера може се повреди при такова изпускане на газ, газта се е насъбрала в колектора, там случайно да има някакъв авариен клапан? Забравих как му казваха газаджиите, кихалка май му викаха.
Наскоро ми се сцепи един маркуч за вакуума, отрязах му края, натиках го, изтрих грешките (нулирах адаптациите) и после пускам адаптация на дросел клапата и всичко е ок, няма нужда да карам, докато се адаптира наново.
При разбазикан дросел не стои на ниски обороти, вдига ги, както трябва да са според температурата и просто падат и гасне, като почне да загрява се мъчи да ги задържа и накрая успява.

- tdi fen
- Мнения: 4714
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 - MK4 1998г. 1.6 Проблем при палене
тя не е ли с ги че гърми
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта