



Кой ,как запали тази сутрин?
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Моята AAZ-ка запали без проблем тази сутрин при -9 навън.
Изчаквам 3-4-5 секунди след като изгасне лампата за подгрева и завъртам.
С нафта около 4-5 л. в резервоара, обикновена, от ЕКО.
Изчаквам 3-4-5 секунди след като изгасне лампата за подгрева и завъртам.
С нафта около 4-5 л. в резервоара, обикновена, от ЕКО.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Двойното подгряване има смисъл при температури под -15° да се изчака да цъкне релето и при второто или третото подгряване когато ще въртите стартера не чакайте релето да изключи а въртете след като изгасне лампата защото свещите греят още и пали по добре. Имам приятел с Венто 1Z TDI при -10 пали с 4 изгорели свещи, но това при положение че всичко е наред, дюзи, помпа, компресия, стартер, акумулатор и т.н
-
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 дек 2013 20:29
- Автомобил: vw golf4 tdi и vw golf5 tdi
- Двигател: AHL 90HP и BMM 140HP
- Местоположение: Чирпан
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Естествено,че има смисъл от повече от едно подгряване.Гледал съм клипове как палят чисто нови Фолксвагени при -40 градуса в Канада и Русия и ги подгряват по два пъти.Е,тази сутрин при мен (в Чирпан)беше минус девет градуса и може би нямаше смисъл от двойно подгряване,но не съжалявам,че го направих.Това спомогна за по-бързото възпламеняване на горивото и Голфчето беше въведено в бойна готовност!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Двойното подгряване може да ви служи само за тест на акумулатора. Ако запали след 2 минути греене на свещите значи още го бива
Сериозно. Свещта не става по-гореща след двойно подгряване. А затопления от нея въздух отива в ауспуха веднага щом врътнеш ключа. Това са бабини деветини. Ако колата е изправна ( има компресия, свещите работят, и центровката е намясто), двойното подгряване само харчи ток и амортизира свещите.

Сериозно. Свещта не става по-гореща след двойно подгряване. А затопления от нея въздух отива в ауспуха веднага щом врътнеш ключа. Това са бабини деветини. Ако колата е изправна ( има компресия, свещите работят, и центровката е намясто), двойното подгряване само харчи ток и амортизира свещите.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Акумулатора се възбужда по-добре в студа и развърта по-бързо стартера. Аз го правя много рядко, под -10гр във Варна кога става - 2-3 дни в годината, нищо няма да им стане толкова на свещите. При изправен акумулатор това не трябва да го събаря.
- Крисчън
- Мнения: 147
- Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Сабалем не можах да запалим пасато :D нещо акумулатора неще, 131 коня тди е, акуто е ексид 74 ампера ексел. Така съм го зел с колата като я купувах. Еми утре ще го мъчиме да го събудиме :D
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
моят шлеп запали от раз, ама той топъл не пали добре. Студен е чакмак.
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Моят AMF 1.4TDI запали с мноооого въртене, не знам как даже като акумулатора е още от Италия 44Ah и имам туба и усилвател, направо е герой.
- PzKpfW
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
CAYC при -14,5 запали от третия път. Първите два пъти запалваше, работеше с прикъркване и притрисане и угасваше. Нафта Ромпетрол+добавка Castrol TDA с дозировка наполовина от предписаната (последна тубичка
)

- vvveno 19td
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 02 окт 2011 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pernik
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Моя AAZ запали от първия път при -23 сутринта ,половин резервоар с обикновенна нафта без добавки





- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Знам си аз ,че AAZките с изправни свещи са палачки.Преди вентото ми с ААЗ така палеше-от раз.Сега голфи с 1Z пак си пали,но някак врътва с една идея повече.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Правете по някое клипче преди да запалите, да се покефим и ние .Аз сега освен цигара друго няма какво да паля.
-
- Мнения: 955
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Вчера сутринта на -12 и днес сутринта на -14 запалих без проблем (да чукна на дърво)с две подгрявания,но бях сипал предварително 900 грама газ за горене на цял резервоар.АФН мотор на пасат б5.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Тази сутрин и аз запалих(-16) и нямаше проблем в движение.За разлика от вчера(нафта от ЕКО).Днес-гориво Ромпетрол +добавка Хелиос,че BDC-то ми свърши....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта