Здравейте, Сеат толедо афн не работи /при минус -10/ подгряването на свещите:
1. до свещите не достига ток,
2. реле/№111/ в коша здраво , проверено с напрежение -работи, между контактите на релето затваря и има връзка;
3. куплонг на същото реле ,замерване верига вход-изход/предпазител - свещи , дава 12в /О.К./.Минусът е там, губи се импулс /+/
4. реле /№103/ замерено работи ,замерено
5. Предпазители О.К.
Монтирано съпротивление /1КОм/ на датчик темп. охлад. система през реле - преди години ,заради топлия старт.



афн не подгрява свещи...трудно пали
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
А въпросното замазване на проблема с топлия старт проверили го да не ти показва 1кОм на ЕКУТО при стартиране?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Аз да попитам нещо - как е центровката на ГНП-то и колата пипана ли е в адаптация на 13канал ???
- grasho
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Съпротивлението за топлия старт е като завърти стартера/преди и след това е през Н.З. контакт на релето/
Работи с предварение ГНП , 4-ти канал cold start valve 2,8%
Реле 109 ,отговаря за чек и подгряване, също работи... работата май пак е на побългаряване
Работи с предварение ГНП , 4-ти канал cold start valve 2,8%
Реле 109 ,отговаря за чек и подгряване, също работи... работата май пак е на побългаряване

- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Ако всичко е точно няма нужда от побългаряване.
Колата пипана ли е в актуализацията.Виж я добре.Имам предвид стойностите на 4 и 12 канал.
Също така и тайминга. 2,8% е добре,но къде се намира точката на диаграмата,между коя линия е ?
Ако нещо не ти е ясно питай.
Колата пипана ли е в актуализацията.Виж я добре.Имам предвид стойностите на 4 и 12 канал.
Също така и тайминга. 2,8% е добре,но къде се намира точката на диаграмата,между коя линия е ?
Ако нещо не ти е ясно питай.
- grasho
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
goppa написа:А въпросното замазване на проблема с топлия старт проверили го да не ти показва 1кОм на ЕКУТО при стартиране?
Махнах съпротивление за топлия старт,вързано към датчик охл. с-ма...възстанових оригинална схема.
Май вече проблем със студения старт няма ,но топлия

Благодаря ви за помощта!
Последна промяна от grasho на Съб 21 яну 2017 18:20, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Чипосай го и е аут топлия старт, и ще събудиш доста двигателя. Другия вариант е да е кодираш на автомат, поне за зимата, да нямаш мъки с топлия и студен старт.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Ремонтирай си стартера, едни четки са 20 лв а втулките по 1лв.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Акумулатор, стартер са първото което да се пробва с остраняване на топлия старт. И малко баране на помпата от специалист, който обаче е наясно за проблемен топъл старт, и е решавал проблема механично, другото е от предния ми пост.
- grasho
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Тайминг линията се стрелва някъде нагоре,аванс 4 Градуса /при загрят мотор/,върната е помпата стана работата по-мека ,но сутринта взе да пали трудно с бели къдежи /аванса беше 2,5градуса/...чух мнение заради износен елемент в ГНП сам комп. минава работа в аванс... дали е така незнам
- grasho
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
bobitur написа:Чипосай го и е аут топлия старт, и ще събудиш доста двигателя. Другия вариант е да е кодираш на автомат, поне за зимата, да нямаш мъки с топлия и студен старт.
ЕКУ-то няма карта за автоматик, те се деляха на четни/нечетни
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
goppa написа:Ремонтирай си стартера, едни четки са 20 лв а втулките по 1лв.

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Това за стартера е мн.вярно .И при мен се промени паленето-от четвърт оборот.Аз да попитам-1Z ,прави ли го този въртел със топлия старт? А към автора-това съпротивление не може ли някак да се свържи така,че хем да го има,хем да го няма-тоест да може да се управлява някак.Много съм бос в електрониката де...



- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
Водния дух1 написа:Това за стартера е мн.вярно .И при мен се промени паленето-от четвърт оборот.Аз да попитам-1Z ,прави ли го този въртел със топлия старт? А към автора-това съпротивление не може ли някак да се свържи така,че хем да го има,хем да го няма-тоест да може да се управлява някак.Много съм бос в електрониката де...![]()
Може с едно ключе.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7928
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: афн не подгрява свещи...трудно пали
grasho написа:Тайминг линията се стрелва някъде нагоре,аванс 4 Градуса /при загрят мотор/,върната е помпата стана работата по-мека ,но сутринта взе да пали трудно с бели къдежи /аванса беше 2,5градуса/...чух мнение заради износен елемент в ГНП сам комп. минава работа в аванс... дали е така незнам
Не можах да разбера центровката на TDI Graph вкарахте ли я между синята и зелената линия?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта