Passat b5.5 avf проблем с турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Съб 14 яну 2017 20:38


Здравеите колеги,знам че има доста теми за тубините и проблеми с тях,но не намерих точна тема.Проблемът е колата пали без проблем при всякакви температури но като работи на място пуши сиво бял пушек докато не загрее до 90 градуса/пуши доста стабилно и след това спира/.а забелязах че НА МЯСТО като работи без да пипам педала на газта турбината си вдига оборотите започва едно виене и докато не подам газ и така до след малко.сменен е н75 клапан и турбината е с изчистена геометрия.Без катализатор сам и ясно се чува виенето на турбото то ли си заминава или да тарся проблема другаде.Бях при 1 "майстор"който казва карай докато изпраска турбината и ще я сменим.не искам да "праска" турбото.Някой с идея от каде да е проблема .




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот hvp800 » Съб 14 яну 2017 21:09


Какви са стойностите на дюзите?
Колко е сихронизацията?
Турбината не ти е проблем, или поне не е този, който търсиш.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот vlado_tonev » Съб 14 яну 2017 21:09


Здравей,колега.Сиво-белия пушек,сигурен ли си че не е от конденз?Не се обиждай,но понякога се случва хората да се заблудят.Турбото се щува повече след около 2 минути на празен ход,защото ЕГР се затваря(ЕКУ-то го управлява така).Според мен е нормално да посвирва повече при това положение.


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Нед 15 яну 2017 8:50


hvp800 написа:Какви са стойностите на дюзите?
Колко е сихронизацията?
Турбината не ти е проблем, или поне не е този, който търсиш.

Нямам идея за стоиностите на дюзите и синхронизацията на вала понеже нямам vcds a софта на delphi дали мойе да ми свърши работа или си трябва vagcom.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот hvp800 » Нед 15 яну 2017 9:06


Делфи също става.
Погледни и милиграмите.


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Нед 15 яну 2017 9:34


Благодаря колега,ще проверя и ще пиша пак


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Нед 22 яну 2017 17:54


Днес на диагностика с делфи показа - 0.80; -0.60; 0.68 0.78 mg/H стойности на дюзите и синхронизация -0.55 като се мени до -1.1.и друго притеснително или незнам за дебитомера когато егр затвори и показва стойност от 5%дебитомера подава реални количества от 420 до 490mg/h /незнам каква мерна единца е това/ при искани откомпютара 250mg/h и тогава започва тва виене и пушек.Незнам това нормално ли е и ако може малко насоки какво да се направи ще бъда Благодарен на всеки отзовал се


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот hvp800 » Нед 22 яну 2017 18:53


Нещо има около ЕГР-а, ама дали е софтуерно, или е затапен със съчма без да е променено софтуерно, или просто е сдал багажа, едва ли някой от разстояние може да каже.
Пушека на студено прилича на О-пръстени на дюзи!
Това играене на синхронизацията, също не е добре.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот valiosport » Нед 22 яну 2017 21:02


Синхронизацията винаги варира и мойта се променя от 0.0 до -0.6


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Пон 23 яну 2017 9:57


Егр сачма няма дали е софтуерно ограничаван незнам поне аз не съм .Как да разбера дали е ограничен какви трябва да са стойностите по време на диагностиката не показа повече от 55% при работа на празен ход. Дебитомера адекватно ли работи при тези стойности дадени в по горният пост според вас или и там има проблем . Какво да предприемам за по натам.дюзите нормално ли е да са така. О- пръстените са сменяни преди малко повече от година трябва ли пак да ги сменявам


Потребителски аватар
limi
Мнения: 34
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот limi » Сря 25 яну 2017 9:06


Никой ли няма идея какъв може дае проблема?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Passat b5.5 avf проблем с турбината

Мнениеот hvp800 » Сря 25 яну 2017 10:08


Снимай какво показва Ваг-ком , при 3000 об. на трета, четвърта, и какво показва при работа на място. Показанията на ЕГР-а, имам предвид. Така поне ще потвърдим ил отхвърлим ЕГР-а



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 43 госта