Здравейте!
Колата е VW golf mk4 1.6 16v 105 кс 1J AUS и има проблем с ламбда сонда. В сервизите смяната е скъпа, заради това, че е 5-кабелова и струвала над 300 лева. В ebay я гледам със същите спецификации на двигателя за 160 лева, но с едно изключение, а именно, че я продават като 1J1. Та, въпросът ми е: има ли разлика между 1J и 1J1?



Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: RE: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Как така варианта ти е само 1J??? Аз съм със същия мотор но на Бора и се води 1J2. Само с 2 символа вариант не съм виждал. То в същност май са само 1J1 ( 97-98ма-първите четворки ) ,1J2 и 1J6 (комбитата при Борите)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
В какво се състои проблема, че са обвинили ламбда сондата? Ламбдата дава грешка и поради други причини, не само при проблем със самата ламбда сонда. Имам впечатление, че тия широколентовите трудно ги диагностицират по сервизите.
Масово се сменят ламбди поради грешки, на принципа: проба-грешка.
Масово се сменят ламбди поради грешки, на принципа: проба-грешка.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Оправи си заглавието на темата, да не се чудиш после защо са й ударили катинара.
Имаш две сонди:
пред катализатора - 036 906 262J
след катализатора - 036 906 262F
Като й гледам цената верно трябва да си сигурен, че в нея е проблемът:
http://www.ebay.com/itm/NGK-LZA11-V4-LA ... SwunJWFLwC
Да не се окаже, че примерно газовото я бърка, щото не е добре настроено
Имаш две сонди:
пред катализатора - 036 906 262J
след катализатора - 036 906 262F
Като й гледам цената верно трябва да си сигурен, че в нея е проблемът:
http://www.ebay.com/itm/NGK-LZA11-V4-LA ... SwunJWFLwC
Да не се окаже, че примерно газовото я бърка, щото не е добре настроено

Последна промяна от stefan4o на Съб 04 фев 2017 8:42, променено общо 1 път.
- georgi2140
- Мнения: 171
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
кажи как върви колата? свети ли някаква лампа?
- froggy.de-la-rana1
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Газово няма, темата е одобрена преди един ден с това заглавие. Сега по същество: на компютър изкарва грешка с кислороден датчик (ламбда сонда). При студен двигател оборотите падат, дави се и гасне. Отскоро започна да сваля обороти на скорост и узгасва в движение на нулева. На ГТП установихме, че катализатора е свален. Ако някой има обща идея за тези двигатели, моля да сподели опита си. По талон се води 1J. Свети check engine.
- georgi2140
- Мнения: 171
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Същото е и при мен..понякога сутрин,при 1-вото палене,след няколко секунди се дави и изгасва(но Не винаги).Също ми свети Check....На диагностика дава грешка на ламбда сондата...Изтриваме грешката,и лампата изгасва...и след няколко минути...пак светва лампата,и пак същата грешка.Явно ще търся сонда и аз.Пиши след смяна на сондата,дали се е оправила колата.
- froggy.de-la-rana1
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Там е работата, че в два различни сервиза не са сигурни, че това ще оправи проблема, въпреки грешката. А цената е висока. Ти със същия двигатeл ли си georgi2140, и какво пише на талона ти: 1J или 1J1 ?
- georgi2140
- Мнения: 171
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
В талона пише 1J,само че кодът да двигателя ми е AZD,не мога да кача снимката на мотора,защото е много голяма,но моторът ми е с голямата кора отгоре,и щеката за маслото е горе в ляво.Сондата ми също е 5 кабела
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
това 1j1 e golf 4 а 1j2 е bora.Според мен няма значение,важното е кода на мотора за сондата.По-горе колегата е писал оригиналните номера на сондите.Каква ти е точно грешката?Питам защото е едно да ти дава грешка за сместта,друго е за самата сонда да е дефектна
- froggy.de-la-rana1
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Здравейте. След установена пукнатина на единия от двата маркуча за гориво и смяна, вече не ми дава същите проблеми. Ще покарам известно време, за да видя дали това не е била причината за всичките главоболия, т.е. че сондата е добре и пак ще пиша.
- froggy.de-la-rana1
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 03 фев 2017 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
И така, като резюме след седмица каране: след смяната на горивния маркуч, вече не бърка оборотите при загрял двигател, но все още се задъхва при студен, та стария проблем си остана. Няма да сменям ламбда сонда, заради цената и факта, че проблема може да не бъде решен. Благодаря за съветите!
- georgi2140
- Мнения: 171
- Регистриран на: Нед 24 фев 2013 13:25
- Автомобил: VW PASSAT B8
- Двигател: CRL 2016
Re: Голф 4 16v смяна на ламбда сонда
Ако искаш сонда,мога да ти дам...оказа се че при мен не е от нея.Взех нова...и пак същата работа..сега ми е излишна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта