Значи колата е Голф 5 2004-та 90к.с. БКГ код на мотора, 160 000км реални, след смяна на Cam follower и Cam shaft преди 2 години и 40 000км (2200лв).
Колата дава грешки за подгрева на 1-ва ламбда сонда, но това вече година и половина и не оказва влияние....
От лятото обаче колата започна да пали директно на 800 оборота, а не както преди 1200 (авт. смукач) и след малко да пада на 800, което от своя страна започна прави запалването трудно и с нестабилни обороти до подаването на газ поне над 1500 оборота за малко.
От скоро колата започна да пали зверски трудно, от 5-тия път и то с яко въртене и понякога дори на пълна газ с педала (както е метода на удавен карбораторен двигател с як мириз на бензин).
Понякога ако дам 2 - 3 пъти на контакт и тогава завъртя на стартер, запалва по-лесно но пак на 800 оборота и пак запалването е трудно.
Понякога запалва от раз, понякога не.
Дали е Cam follower-а пак?
Дали е датчика на коляновия вал( скоро чух шум като на отхлабена верига при старт на двигателя докато я опъне оптегача)?
Дали е някакъв температурен датчик ( за да нямам 1200оборота при старт)?
Дали е проблем с имобилайзер или друг вид защитна електроника?
Дали е от подгрева на ламбда сондата?
Някой с подобен проблем при FSI?
Някой с познат - супер гуру на FSI?
До момента колата е правена във VW Pleven - за вал-а и палеца на помпата, при Евгени в Горна Оряховица - за Преостат на климатроника и ламбда сондата(но не успя да открие проблема и не я смени).
Сменян е и горивен филтър преди 2 години, но карам само със 100 октана на ОМВ и едва ли е задръстен....



VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно). Решено!
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно). Решено!
Последна промяна от dj_nako на Чет 25 май 2017 17:49, променено общо 1 път.
- KKamenov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
- Автомобил: Golf MK5
- Двигател: 1.6 FSI
- Местоположение: София и Перник
Re: VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно).
Кой е сервиза, които те е ограбил?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно).
Колега, купи си един кабел за ваг-ком (VCDS), струва около 40 лв и си направи диагностиката сам, супер лесно е и излиза много по-евтино от това да сменяш части на сляпо или да се доверяваш на разни измислени "майстори", които ще ти сменят целия двигател и пак ще си тръгнеш с проблема.
Публикувай грешките във форума, има раздел с диагностика и грешки, може да ги пуснеш и там, прочети, какво трябва да гледаш, като "живи данни" или питай, все ще се намери някой колега, който да ти каже.
Публикувай грешките във форума, има раздел с диагностика и грешки, може да ги пуснеш и там, прочети, какво трябва да гледаш, като "живи данни" или питай, все ще се намери някой колега, който да ти каже.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно).
имам сходен проблем като на колегата колата ми е ауди а3 2004 година 3.2 фси
моята като загрее и след като я угася и след 30 ти на минутки тръгвам да паля и не ще след третия опит пали или като върти подавам гас тогава пали от ряз,някои път пали с притракване държи 200 оборота и трябва да и подам газ за да вдигне 800 оборота ,друг път си пали на 1200 държи ги и после падат .имам ваг ком греши никакви .моля за някакви насоки
моята като загрее и след като я угася и след 30 ти на минутки тръгвам да паля и не ще след третия опит пали или като върти подавам гас тогава пали от ряз,някои път пали с притракване държи 200 оборота и трябва да и подам газ за да вдигне 800 оборота ,друг път си пали на 1200 държи ги и после падат .имам ваг ком греши никакви .моля за някакви насоки
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf 5 1.4 FSI BKG не пали (пали трудно).
Колата се оправи, бе сменен датчика за ниско налягане на горивото след помпата в резервоара и преди помпата за високо налягане.
Освен него бе сменен и управляващия блок на помпата в резервоара.
Освен него бе сменен и управляващия блок на помпата в резервоара.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта