Здравейте колеги ,спешно ми трябва да разбера имали разлика в дюзите на AHF и АFN имам предвид само тялото на дюзата
,външно ги гледам си приличат ?



AHF и АFN разлика в дюзите
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Разлика на дюзи
Като за начало на AHF отварят на 190 бара, а на АFN на 220
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Разлика на дюзи
Извинявам се идеята ми е дали става тяло от AHF да измеря компресия на АФН ?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика на дюзи
110afn написа:Като за начало на AHF отварят на 190 бара, а на АFN на 220
Би трябвало и на AFN да отварят на 190/300
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика на дюзи
fermer 10 написа:Извинявам се идеята ми е дали става тяло от AHF да измеря компресия на АФН ?
Става
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика на дюзи
А каква е точно целта?Компресия може да измерите и от подгревните свещи 

- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Разлика на дюзи
Да знам ама ме е шубе да не стане фал със свещите ,пък и така ще и замеря на стенд дюзите нещо като 2 в едно по безболезнения начин ,Благодаря ти Владо .
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Разлика на дюзи
Еднакви са! И отварят на 190 бара, ако са читави
. АЛХ и АСВ са на 220 бара

- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика на дюзи
fermer 10 написа:vlado_tonev написа:А каква е точно целта?Компресия може да измерите и от подгревните свещи
Да знам ама ме е шубе да не стане фал със свещите ,пък и така ще и замеря на стенд дюзите нещо като 2 в едно по безболезнения начин ,Благодаря ти Владо .
Тогава има мисъл да ги свалиш,поне ще знаеш дали всичко с разпръсквачите е наред.А компресията защо те притеснява?
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Разлика на дюзи
Dani16v написа:Еднакви са! И отварят на 190 бара, ако са читави. АЛХ и АСВ са на 220 бара
Колега, нещо ме объркваш или ти си се объркал. По твоите писаници АHF и АSV са различни ?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика на дюзи
Да се намеся и аз.ASV отварят на 220,а AHF на 190,тоест колегата Dani16v е прав!Заради по-високото налягане ALH и ASV са в еко категория EURO 3
- 110afn
- Мнения: 1904
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Разлика на дюзи
Съгласявам се.... но сигурно всички сте чели в 100 теми, че разликата била само софтуерна
Re: Разлика на дюзи
Още една разлика, буталата на ASV са с по-дебели чела като на ПД моторите, за разлика от буталата на всички други двигатели 1,9 с роторна помпа.
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Разлика в дюзите на AHF и АFN
Владо сякаш имам повишено картерно налягане та за това искам да видя компресията ,при отворена капачка на капака на клапаните ми издухва капачката та затова
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика в дюзите на AHF и АFN
Аз мога само да предположа че се безпокоиш излишно
На празен ход е нормално да има повечко налягане.За всеки случай провери PCV(черното кръгло с маркучите за картерната вентилация).Ако нямаш проблем с харчове на масло ,не се вкарвай във филми 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bobkata_tdi и 73 госта