AHF и АFN разлика в дюзите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Разлика в дюзите на AHF и АFN

Мнениеот xxx_man » Нед 05 мар 2017 9:11


Това с духането отгоре не е фактор за притесняване! По надеждно е да провериш дали духа от щеката на маслото и колко точно духа! На времето когато търсих моя дизел 80% от колите които гледах така духах от щеката, че щяха да ме отвеят :11 ! Това е признак на доста износен мотор! Мойта като я взех не духаше и грам, но след три години каране почна и тя да подухва! Абе все пак караме мотори на по 300 и нагоре к. !




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разлика в дюзите на AHF и АFN

Мнениеот samo_pechka » Чет 09 мар 2017 22:40


Всички ТДИ/ДИ с роторно ГНП 4 и 5 цилиндрови ползват сходни корпуси за дюзи. Няма значение ЛТ ли , Т4 ли , Г4 и т.н. Вече имат разлики в разпръсквачи , пружини, подложни пластинки и др. Всяка една ще ти свърши работа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта