Golf Mk4 2.0 AZJ - теч на масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
PetkoMarinov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 мар 2017 14:57
Автомобил: Голф 4
Двигател: AZJ 03
Местоположение: с. Гъбарево

Golf Mk4 2.0 AZJ - теч на масло

Мнениеот PetkoMarinov » Пон 06 мар 2017 15:17


Здравейте Колеги,

от скоро се сдобих с едно от тези бебчета - голф 4 2.0 АZJ 115к.с. Потърсих във форума, но точно като моя проблем нямаше.

Имам теч на масло - първо помислих, че е от картера или семеринга на коляновия вал от страна на скоростите, но след като изчистих и оставих да работи сълзи от мястото където се завива масления филтър. (не съм техник и незнам как се нарича точно). Сълзенето като че ли идва малко от горе на тази кутийка - прилагам снимка за да добиете представа- оградил съм проблемната зона. Не мисля че е от самия филтър. Идва ми на идея (колкото и глупаво да звучи) дали не е подпушена вентилацията на картерните газове и от там да прави налягане в картера и за това да тече. За 10-на минути работа на място образува капка на това място, но предполагам, че във време на движение, когато автомобила е в по-високи обороти тече повече, тъй като загубата се усеща. Автомобила си върви прилично, няма пушене от ауспуха и неусещам миризма на изгоряло масло. Дайте някакви идеи от къде може да е този теч.
Прикачени файлове
IMG_1077.jpg




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7924
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf Mk4 2.0 AZJ - теч на масло

Мнениеот goppa » Пон 06 мар 2017 15:52


Това над филтъра с маркучите към него е масления охладител. Може да тече между него и блока. Предполагам уплътнението е някой О-пръстен.


PetkoMarinov
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 мар 2017 14:57
Автомобил: Голф 4
Двигател: AZJ 03
Местоположение: с. Гъбарево

Re: Golf Mk4 2.0 AZJ - теч на масло

Мнениеот PetkoMarinov » Пон 06 мар 2017 17:48


Между масло-охладителя и блока има О-пръстен с две уши и това е. Самият охладител се държи от гайка 27. При мене смених О-пръстена, затегнах и гайката и филтъра. Стария О-пръстен не беше толкова спекъл или скъсан. Оставих я да поработи на място 15-20 минути и нямаше теч, но като я покарах тестово с 80-100 отново се появи сълза - от какво друго може да е?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 90 госта