


Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Разбрах,че някой от тампоните например по окачването от ауди тт ставали за голф мк4 ! Били подсилени и изкарвали повече време
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Подсилени са и вози малко по-твърдо, може и да не забележиш. От ТТ са плътни, а за бората ми бяха с дупки и се късат по-лесно. До колкото знам ТТ, А3, Бийтъл, Голф 4, Бора, октавия и фабия са си еднакви отдолу, освен тази разлика в тампоните, можеби и амортисьори/пружини да има различни по твърдост... И вече цените да са различни щото едното си е Ауди другото VW, третото Шкода...
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Аз пък сложих тампони с дупки за Голф 4, сигурно има причина да са такива. Те плътните ще изкарат повече, ама амортисьорите колко ще изкарат, като им отнемеш хлабината. И още един въпрос за размисъл - дали амовете на ТТ и Голф 4 са еднакви?
- muko
- Мнения: 245
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 17:58
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: KR 1991
- Местоположение: Раднево
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Единствената причина да слагат дупкани е комфорта.С плътните има по-голяма стаблност и по-дълъг живот за сметка на комфорта /ако някой осети разликата/ .Колкото до амовете Голф 4 Р32 като е с плътни ,Ауди ТТ ,амовете да не да си отиват.....
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Аз усещам друсането с плътните.
Не е много приятно , но съм го направил с друга цел.

Не е много приятно , но съм го направил с друга цел.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
muko написа:Единствената причина да слагат дупкани е комфорта.С плътните има по-голяма стаблност и по-дълъг живот за сметка на комфорта /ако някой осети разликата/ .Колкото до амовете Голф 4 Р32 като е с плътни ,Ауди ТТ ,амовете да не да си отиват.....
Говорим за нормален Голф 4 със стокови амотрисьори, които са с доста по-дълъг ход от тези на ТТ, като им сложиш плътни тампони, и като минеш през някоя дупка, ударът директно го поема амортисьора и се криви. Щом са ги измислили с дупки, значи има защо. Ако сложиш спортно окачване с ниски пружини и амове на Голфа, ок няма проблем и плътни тампони да сложиш.
А голфовите тампони не издържат много, когато не се монтират правилно, има посока на монтаж - стрелка. При мен единият беше завъртян малко и съответно се скъса, другият - монтиран правилно и нищо му няма, не го сменихме. И двата бяха 5 годишни по датата им.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20295
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Амортисьорът си има ход нагоре-надолу и няма как да се изкриви, защото той може да се изкриви само при странично усилие, което изобщо изчезва с плътните тампони.
Когато задният тампон на носача е с дупки, той има ход на страни. Когато е плътен - няма ход на страни. Просто ударите се пренасят по-директно в купето.
Разликата в стабилността на автомобила се променя, управлението в завой се променя. Общо взето на всичките коли съм преминал на плътни тампони от S3 Lemforder - включително и на Голф двойката.
Номер по AUDI: 8N0 407 181 B
номер по LEMFORDER: 27132 01 - цена 24.50 за брой.
Когато задният тампон на носача е с дупки, той има ход на страни. Когато е плътен - няма ход на страни. Просто ударите се пренасят по-директно в купето.
Разликата в стабилността на автомобила се променя, управлението в завой се променя. Общо взето на всичките коли съм преминал на плътни тампони от S3 Lemforder - включително и на Голф двойката.
Номер по AUDI: 8N0 407 181 B
номер по LEMFORDER: 27132 01 - цена 24.50 за брой.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
На бората съм със стокови амортисьори, вече 3 години с плътни тампони и си е ок, с яко ряз по софийските дупки.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
С плътни тампони карам вече 40000км.
Освен по-стабилна кола друго не забелязвам.
Освен по-стабилна кола друго не забелязвам.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
Още един глас за плътните тампони на носачите от Audi S3.
Сложих такива на моя Пасат В4-ка и определено усещам разлика, по-стегнато и по-стабилно вози по дупките и кривите павета.
Не мисля, че ще има какъвто и да е проблем за амортисьорите.
Сложих такива на моя Пасат В4-ка и определено усещам разлика, по-стегнато и по-стабилно вози по дупките и кривите павета.
Не мисля, че ще има какъвто и да е проблем за амортисьорите.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
И аз имам 30 000 безпроблемни километра с такива тампони.
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
- Автомобил: Бора
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: Взаимнозаменяеми ли са частите по окачването на ауди ТТ и голф Мк4
И от мен 80 к безпроблемни със плътните тампони в голф 3
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта