


Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
- Радослав.Маджаров
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 09 фев 2017 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Здравейте,имам Голф 3 1.6 75 коня бензин.Напоследък колата гаснеше в движение,но не ми направи голямо впечатление тъй като мислех че е от горивния филтър.След смяната му колата продължаваше да гасне в движение и също така трудно палеше след това,трябват около 2-3 минути непрестанно въртене на ключа,за да запали.Докато си карам и изведнъж светват лампичките на таблото и се започва с мъките,преди беше по рядко,но сега гасне през 10 минути.Смених филтъра,прегледах маркучетата за гориво да не влиза въздух,проверих бобината,проверих и кабелите на свещите,също така и дистрибуторната капачка.Бензиновата помпа при даване на контакт се чува как започва да работи,но установихме че гориво до двигателя не достига.Плюе малко гориво от маркучето и след това спира. Интересувам се от Вашето компетентно мнение какъв може да е проблемът?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
Най-вероятно бензиновата помпа се е прецакала
- kostik
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пон 23 яну 2012 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, жк.Люлин
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
аз имах такъв проблем от алармата, която ми прекъсваше напрежението към бензиновата помпа... пръсваше малко и спираше :) провери си помпата,като директно и дадеш напрежение и виж дали работи, ако тя работи и нямаш аларма може релето да е умрело.
Последна промяна от kostik на Вто 14 мар 2017 17:50, променено общо 1 път.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
На клемите на бензиновата помпа откачете проводниците, които идват от инсталацията на колата. След това поставете акумулатор. Единият седи отпред с манометър да мери налягането на горивото, другият пуска директни 12V на бензиновата помпа. Така еднозначно ще разберете дали е заминала.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
Другия вариант е датчик на Хол или реле.Работи ли помпата/след теста/се насочете към мерене захранването към нея,дали е постоянно при въртене.Ако го няма-реле 167 или датчик на Хол.Датчика може да се хване и по липсата на искра,но както казах ЕКУ сработва помпата само при наличие на импулс.
пп.Дойде ми още една идея.Ако има прекъснат кабел от ТПС,или лош контакт,е възможно да се получи същото-компа не получава сигнал от дросела и не пуска бензин.Тогава обаче може би помпата ще работи,но дюзата не.
пп.Дойде ми още една идея.Ако има прекъснат кабел от ТПС,или лош контакт,е възможно да се получи същото-компа не получава сигнал от дросела и не пуска бензин.Тогава обаче може би помпата ще работи,но дюзата не.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7925
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
A може и дa е релето нa помпaтa.
- Радослав.Маджаров
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 09 фев 2017 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Постоянно гаснене ГОЛФ 3
Забравих да подчертая нещо много важно.Като изгасне колата ако е в движение не се пали дори и на скорост.Случвало ми се е докато се движа с 30,с 50, и повече километри.Светват светлините и дори на скорост не иска да пали,докато е в движение.Прави просто едно фурсиране на двигателя и не пали.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Ако в последния момент преди да изгасне вдига оборотите/се форсира/,проблема е горивен.Ако ли не-90%от случаите с гаснене в движение е Хол.Но плевнята ви я посочих-остава да намерите вратата....
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Радослав.Маджаров написа:... Бензиновата помпа при даване на контакт се чува как започва да работи,но установихме че гориво до двигателя не достига.Плюе малко гориво от маркучето и след това спира. ...
Нормално е да пръсне малко бензин и след това да спре, все пак тя само подкачва при подаването на контакт. За мен е датчика на Хол но е хубаво да се тества помпата както казаха и другите преди мен. Подайте на помпата 12v и отпред на маркуча сложете едно шише. Трябва за 1мин. да напълни около 1 литър.
П.П: Тук е писано как се измерва датчика на хол със светодиод от запалка или друг наличен: viewtopic.php?t=64997
- Радослав.Маджаров
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 09 фев 2017 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Забелязах,че след като изгасне,трябва десетина пъти да включа на контакт,за да се чуе помпата че работи, и запалва.Има ли някаква възможност помпата да дърпа трудно горивото,или просто да работи по-слабо,или било то друг проблем?Защото все още си мисля,че "Пустата" помпа се е споминала.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Ами измери налягането на горивото и ще разбереш, това е най-лесното, помпата или работи или не, но виж при датчика на хол нещата са съвсем различни. 

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7925
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 1.6 75 коня Постоянно гаснене
Релето нa помпaтa плaче зa ново.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта