луди обороти а голф2
луди обороти а голф2
колата вдига много високи обороти сама.това става когато си ре6и.зимата по4ти него прави,а лятото постоянно,мисля 4е е някои дат4ик.колата 1,8-90кс.ако някои има са6тия проблем или идея моля да помогне,или ако знае кои дат4ик дава информация на комп. за температурата на двигателя.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Здравей miks.
Датчика, който дава информация на компа за температурата на охлаждащата течност се намира на един тройник, на дебелия маркуч, който идва от радиатора за охлаждане и влиза в главата на мотора.
Има 2 вида датчици:
4-проводен, който е комбиниран един за компа и един за уреда на таблото
2-проводен, само, че те са 2 един до друг. Този, който е със син куплунг ти е за компютъра. Другия, с черен куплунг ти е за уреда на таблото.
Възможна причина да вдига оборотите така е и някакъв проблем с датчика (датчиците) на дроселната клапа.
Датчика, който дава информация на компа за температурата на охлаждащата течност се намира на един тройник, на дебелия маркуч, който идва от радиатора за охлаждане и влиза в главата на мотора.
Има 2 вида датчици:
4-проводен, който е комбиниран един за компа и един за уреда на таблото
2-проводен, само, че те са 2 един до друг. Този, който е със син куплунг ти е за компютъра. Другия, с черен куплунг ти е за уреда на таблото.
Възможна причина да вдига оборотите така е и някакъв проблем с датчика (датчиците) на дроселната клапа.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Преди години имах същия проблем. При мен се оказаха 2 причини едновременно:
- датчика за температура на входящия въздух - намира се на пластмасовия държач на дюзата.
- ключа, койта казва на Елелктронния блок за управление ( ЕКУ ) дали е натиснат педала на газта или не. Намира се в стъпковия мотор за управление на дроселната клапа при празен ход.
И двата проблема самодиагностиката на колата ги фиксира и си има кодове за грешки.
Съветът ми е - отиди където могат да ти проверят първо грешките в ЕКУ-то и тогава сменяй датчици ..
- датчика за температура на входящия въздух - намира се на пластмасовия държач на дюзата.
- ключа, койта казва на Елелктронния блок за управление ( ЕКУ ) дали е натиснат педала на газта или не. Намира се в стъпковия мотор за управление на дроселната клапа при празен ход.
И двата проблема самодиагностиката на колата ги фиксира и си има кодове за грешки.
Съветът ми е - отиди където могат да ти проверят първо грешките в ЕКУ-то и тогава сменяй датчици ..
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Извинявам се че ползвам темата на колегата , но проблема ми е същия и нямаше смисъл да отварям нова.
И на мене е така , аз съм с голф 2 1.6 - карбуратор , старичък е , ама до сега не съм имал сериозни проблеми , и на мене ми го прави това с високите обороти и е много дразнещо , ходих на диагностика и къде ли не , гледаха я , ръчкаха я и пак не я оправиха , накараха ме да купя там една малко кръгло , което те нарекоха ВАКУУМНА помпа , та купих го , цели 3 дни
не го правеше и после пак .......... много се нерва , ако имате някакви идеи 
И на мене е така , аз съм с голф 2 1.6 - карбуратор , старичък е , ама до сега не съм имал сериозни проблеми , и на мене ми го прави това с високите обороти и е много дразнещо , ходих на диагностика и къде ли не , гледаха я , ръчкаха я и пак не я оправиха , накараха ме да купя там една малко кръгло , което те нарекоха ВАКУУМНА помпа , та купих го , цели 3 дни


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
OuT-OF-CoNtRoL написа:Извинявам се че ползвам темата на колегата , но проблема ми е същия и нямаше смисъл да отварям нова.
И на мене е така , аз съм с голф 2 1.6 - карбуратор , старичък е , ама до сега не съм имал сериозни проблеми , и на мене ми го прави това с високите обороти и е много дразнещо , ходих на диагностика и къде ли не , гледаха я , ръчкаха я и пак не я оправиха , накараха ме да купя там една малко кръгло , което те нарекоха ВАКУУМНА помпа , та купих го , цели 3 днине го правеше и после пак .......... много се нерва , ако имате някакви идеи
при тебе е друго, ама като за начало кажи какъв ти е карба, само имай впредвид че 2Е НЯМА

- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при тебе е друго, ама като за начало кажи какъв ти е карба, само имай впредвид че 2Е НЯМА
[/quote]
Миии точно сега на въпроса за карборатора немога да отговоря, че колкото и срамно да е , не съм гледал точно какъв е , колата е 85-та година 2-ратка , ако от това можеш да разбереш
иначе незнам в лявата му страна се намира чата която смених , от нея излиза една метална пръчица , която като подам газ и излиза навънка и оборотите съответно се вдигат и после като пусна тя трябва да се прибере по-навътре от това което се пребира и ми дързи високите обороти , след извстно време решава да се прибере , после пак неще и така , и това ми го прави и с новата част , та мисълта ми е , дали в самото такова е проблема , или от някъде другаде идва и го кара това нещо да прави така !? извинявам се ако техническата ми компетенция не е много голяма , ама от скоро се занимавам с коли , а желанието ми е голямо ! 

Миии точно сега на въпроса за карборатора немога да отговоря, че колкото и срамно да е , не съм гледал точно какъв е , колата е 85-та година 2-ратка , ако от това можеш да разбереш


-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
OuT-OF-CoNtRoL написа:Ми буквите на двигателя са ми EZ , ако това имаш в предвид , а иначе мерси ще погледна пак къде да ходя , ама просто ми омръзна да давам пари за тая глупоат , а иначе , снимки мога да направя днеска утре и д акача
ясно, отляво на карба има едно черно и кръгло над 3-точковия модул - това е термовремевия клапан -
1. виж дали на буксата му има напрежение и ако има -
2. извади му отзад мъркучетата и ги запуши с нещо - карай и пиши как е?
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ясно, отляво на карба има едно черно и кръгло над 3-точковия модул - това е термовремевия клапан -
1. виж дали на буксата му има напрежение и ако има -
2. извади му отзад мъркучетата и ги запуши с нещо - карай и пиши как е?[/quote]
ок мерси , като си тръгна от работа днеска ще го пробвам и довечера ще пиша да кажа какво е станало , мерси за отделеното време !
1. виж дали на буксата му има напрежение и ако има -
2. извади му отзад мъркучетата и ги запуши с нещо - карай и пиши как е?[/quote]
ок мерси , като си тръгна от работа днеска ще го пробвам и довечера ще пиша да кажа какво е станало , мерси за отделеното време !
- OuT-OF-CoNtRoL
- Мнения: 101
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 9:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами малко къеничко отговарям , ама все пак , махнах това маркуче дето ми каза колегата , сигурно е било правилното , защото когато я подкарах точно след 30-тина секунди високи обороти паднаха, всичко притихна , и до нас нямах никакви проблеми
надявам се и утре да е така , ще покарам и утре и ще видиме , мерси много за помоща
най-вече на колегата hristian37 



-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- pb.7171.xt
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта