


hvp800 написа:Тези мотори, особено ако са на доста километри, също имат проблем с топлото палене. А изгасването в движение, няма как да не е записало грешка.
A_L_E_X написа:Коя е грешката за - няма нафта до мотора ? Стига си писал глупости без да имаш идея. Объркваш колегите.
@Gt sport, като го направи отвори си горивния филтър и виж дали изобщо има нафта.
Най-вероятно дърпа въздух от някъде, провери дали не ти е омаслена тандем помпата - ако да, най-вероятно от уплътнението между помпата и двигателя. Проверката на подкачващата помпа също не е сложна задача, ако си е тръгнала самата помпа по спомен беше около 80лв. (без пластмасите около нея, само помпата).
.
hvp800 написа:A_L_E_X написа:Коя е грешката за - няма нафта до мотора ? Стига си писал глупости без да имаш идея. Объркваш колегите.
@Gt sport, като го направи отвори си горивния филтър и виж дали изобщо има нафта.
Най-вероятно дърпа въздух от някъде, провери дали не ти е омаслена тандем помпата - ако да, най-вероятно от уплътнението между помпата и двигателя. Проверката на подкачващата помпа също не е сложна задача, ако си е тръгнала самата помпа по спомен беше около 80лв. (без пластмасите около нея, само помпата).
.
Какъв ти е случая на теб и къде видя глупост![]()
Как точно разбра, че двигателя гасне от липса на нафта?!? Дори ако махне помпата от резервоара, пак няма да угасне , еле пък в градски условия! Тандем помпата ако е толкова зле, че да нарушава паленето на загрял мотор, щеше да е още по-зле на студен мотор, или след престой!
Сега разбра ли, капиш? Или да пиша по-бавно....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта