Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Има ли някой снимка на разглобено моторче, по точно пистите вътре да видим какво точно му се изяжда, че ми се върти нещо в главата.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 11 ное 2011 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карнобат
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Ето линк където има снимки.
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=187388&st=0
Четох някъде че до 2001 година са по добри потенциометрите в моторчета обаче там са сини на цвят (потенциометрите).Бях гледал и такива снимки ,ако ги намеря ще ги кача.
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=187388&st=0
Четох някъде че до 2001 година са по добри потенциометрите в моторчета обаче там са сини на цвят (потенциометрите).Бях гледал и такива снимки ,ако ги намеря ще ги кача.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Попитах, защото имаше един колега тук във форума, ама това беше преди доста време, който правеше нови плочки за TPS-ите на моноижекцийте, та де да знам..може и такова нещо да му се отдава да направи. Аз като гледам без много да разбирам, принципа е същия
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Да ама то след като прецака потенциометъра, започва да разбива зъбните колела и съответно от това се чува тракането постоянно. Когато вече си чул тракането, е късно и за зъбните колела. Т.е. за да се ремонтира мотора, трябва да се сменят колелата и да се смени и потенциометъра, което е по-сложна задача. Самата клапа вътре вибрира от въздуха, който минава около нея, тази вибрация се предава до разбитите колела в мотора през лостовете и мотора започва да си трака, дори електрически да не се мести на никъде, особено при по-високи скорости на вентилатора. А разбиването на колелата по-горе в темата е описано защо става - от потенциометъра и постоянното "търсене" на положението.
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Този клип дали би бил от помощ при смяна на моторчетата и за тези ли става въпрос.
- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Да за тези моторчета става въпрос . В клипа е показана смяната на по лесните. тези откъм шофьора са по трудно достъпните .
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Не изгледах целия клип, но ако го няма в клипа, ще допълня, че след смяната на моторчето, трябва адаптация през VCDS, за да си регистрира крайните положения коректно.
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Някой намерили начин за поправянето на нежния потенциометър?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 27 юли 2016 11:30
- Автомобил: passat variant 2-0 tdi 170 ks
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
при мен спряха да тракат след сваляне ,разглобяване и смазване с wd 40
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Трайно ли е решението?колко време е минало от тази интервенция?wd40 принципно е спрей за разграждане на ръжда и нечистотии за по-лесно развиване на болтови съединения и сродни неща,незнам защо масово се ръси с него вместо с контактен спрей който точното му предназначение е това-да изгражда проводим слой на места където трябва да го има но е нарушен.въпреки всичко в работата ми много редовно ползваме контактния,но резултатите в годините показват че за момент с него се подобряват нещата но в близко бъдете проводящия слой се превръща в клей дори и да е капсуловано мястото от което следва че става по зле в последвствие.избягвам да ползвам такива неща когато става въпрос за дългосрочен резултат.това е лично мнение,не е задължително да се приема като миродавно.интересуваме неможе ли пистата на потенциометъра да се възстанови примерно както се правят печатни платки?това е по интересното
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 27 юли 2016 11:30
- Автомобил: passat variant 2-0 tdi 170 ks
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: plovdiv
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
повече от година действа вече, напръсках го със спирт и после с wd това имах под ръка,а за възстановяването за което говорите не знам как се прави и не съм сигурен дали е осъществимо защото за целта трябва да се разглоби и сглоби потенциометъра а не съм сигурен дали е възможно
- zevsa
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 24 яну 2008 14:37
- Автомобил: 1.9 116hp - AJM
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Едвам успявам да вляза в климатроника с вагком.изписва ми грешка със свързването а ако успея да вляза превъртам каналите до към 15 и на всеки ми дава в прозорците за стойностите error.какво става направо съм в шах.колата е а4 б5 1.9 115hp 2000г фейслифт
П.п. Смених latency на usb порта от 16 на 8 и се оправи.за инфо за хора които берът ядове с комуникацията.
П.п. Смених latency на usb порта от 16 на 8 и се оправи.за инфо за хора които берът ядове с комуникацията.
- alexander.georgiev4
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 20 авг 2018 15:25
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2 TDI 140 hp DSG
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
Колеги, каква е актуалната цена на моторчетата?
Имат ли разлики самите моторчета или са еднакви навсякъде?
Имам проблем с централните духалки. Изобщо не духа и припуква зад навигацията.
Има ли китайски заместители?
Имат ли разлики самите моторчета или са еднакви навсякъде?
Имам проблем с централните духалки. Изобщо не духа и припуква зад навигацията.
Има ли китайски заместители?
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
И аз имам същия проблем. 01809 Actuating Motor for Temperature Flap Left (V158)
Поставих левия контрол за температурала на LO и спира да жужи.Знаете ли цена за Пасат Б6 2009 година?
Поставих левия контрол за температурала на LO и спира да жужи.Знаете ли цена за Пасат Б6 2009 година?
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 14 юли 2006 23:58
- Автомобил: Passat B6 TDI 103kw
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: София
Re: Passat B6, тракат клапите на климатроника, защо?
В алито се е напълнило с моторчета на донри цени. Мисля да накупя, но не знам кои мотори отговарят на модела на пасата ми. Ще съм бшагодарен, ако някой сподели какнда разбера или има ваг ком, с който да прочетем повече за тях. От София съм. Иначе колата е 2006 и е с еднозонов климатик. От централната конзола не духа никакъв въздух, на контакт се чува тракане инпукане някъде там, мисля че почва да поти и стъкло. Когато дам на задна пак започва да трака, не знам каква връзка има с клапите, но явно има.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта