Проблем с акумулатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Проблем с акумулатора

Мнениеот GOLF_GT » Пет 16 фев 2007 21:07


Здравейте колеги.Преди Нова година си купих чисто нов акумулатор за голфа-1.6,101 коня,бензин без газова уредба.Марката е Hagen,60 Ah,540 стартов ток с 2 години гаранция.При монтажа ми замериха всички токове по колата и всичко беше ОК.От тогава до сега съм карал голфа 2-3 пъти и съм го припалвал още толкоз на място понеже имам служебен автомобил и не остава време кога да го карам.Последния път когато го припалих беше преди 2 седмици някъде но както и да е.Снощи отидох да взема нещо от колата,изключих алармата нормално но щом завъртях ключа да отключа се отвори само шофьорската врата а централното дори и не го чух.Когато завъртях да запаля на таблото няма никой и въобще не се и помъчи да завърти.Работата е ясна,паднал ми е акумулатора но се питам защо и от какво след като е на 2 месеца пък и тази година няма зима навън.Причината за мен е че не съм попаднал на читав акумулатор или възможно ли е от алармата нещо да е станало или от това,че не го карам голфа,което много много не съм склонен да вярвам.Дайте някаква идея благодаря???




Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Пет 16 фев 2007 21:31


сваляй-зареди го със зарядно-качвай и газ:)
предполагам че не е бил зареден напълно още като си го купил нов,а и това че не караш автомобила е довело до по бързото разреждане


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 16 фев 2007 21:41


Освен възможността, която ти е писал колегата, може и да има утечка някъде, т.е. да дърпа от някъде по малко ток, най-често тези магарии ги прави алармата, така че иди пак да ти замерят :wink:


Потребителски аватар
el.jay
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот el.jay » Пет 16 фев 2007 22:19


и аз си взех абсолютно същия точно преди седмица. Моя е с 2 години гаранция. Ако се съмняваш нещо, ходи на рекламация.


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Пет 16 фев 2007 23:43


el.jay написа:и аз си взех абсолютно същия точно преди седмица. Моя е с 2 години гаранция. Ако се съмняваш нещо, ходи на рекламация.

Колега и моя е с 2 години гаранция и ще отида още утре на рекламация но не е там въпроса.Просто се чудя поради каква причина се получава това пък и разправията не е хич малка,да го свалям да го нося на майната си и после отново да го монтирам.Затова ли плащаме един куп пари за нов акумулатор уж да си спестим нервите от стария подобен? :roll:


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 17 фев 2007 1:02


Колега може да имаш утечка в инсталацията или да има включен консуматор който ти да не забелязваш,най често такъв консуматор е плафона в багажника/на мен също ми е правил проблеми/.За да установиш дали имаш утечка или включен консуматор може с мултицет да замериш консумацията.Консумацията трябва да е много малка/колко може да консумира часовника и километража/ по спомени от vaskoto1 0.02-0.03А там някъде. :)
Успех!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 17 фев 2007 20:16


абе хора разберете че акумулатора е химически уред и иска зарежда от време на време.
защо си мислите че като припалвате веднъж месечно и той ще е ок???

фани и ти (както и колегата в съседната тема за акумулатори) си го зареди с едно зарядно и после или го свали от колата (поне разкачи минусовата клема) или я карай.

ВЪЗРАСТТА НА АКУМУЛАТОРА РЕАЛНО НЯМА ПОЧТИ НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ!!! важно е колко е зареден и дали има електролит в него.


paradiselost
Мнения: 119
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paradiselost » Нед 18 фев 2007 0:46


nii написа:абе хора разберете че акумулатора е химически уред и иска зарежда от време на време.
защо си мислите че като припалвате веднъж месечно и той ще е ок???

фани и ти (както и колегата в съседната тема за акумулатори) си го зареди с едно зарядно и после или го свали от колата (поне разкачи минусовата клема) или я карай.

ВЪЗРАСТТА НА АКУМУЛАТОРА РЕАЛНО НЯМА ПОЧТИ НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ!!! важно е колко е зареден и дали има електролит в него.

Като допълнение на всичко казано от колегата ще кажа ,че при такава експлоатация догодина януари месец ходи да си купиш нов акумулатор, а ако ходиш да си търсиш гаранцията и дума да не си споменал от първия пост защото и гаранцията няма да ти признаят.С това припалване повече вредиш отколкото помагаш на акумулатора.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Нед 18 фев 2007 8:43


и аз съм на мнение че малко се кара колата!не е от акумулатора!!просто се разрежда без да се зарежда!!!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 18 фев 2007 11:14


Red_Jetta написа:ако КОЛАТА Е В РЕД а акумулатора пада до НУЛА за два месеца

Моят скромен опит :arrow: Колата ми е стояла в гаража 6 месеца без да се мръдне,с изключена аларма,но заключена.На 6-тия месец,качвам се,въртя ключа :arrow: пали без проблеми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: B_A_D, dragnev1, paagrio и 136 госта