А колата започна ли да се движи по-бързо от допълнителната тяга? ;)valiosport написа:Аз на втора ги включвам директно. :D Направо фучи като хеликоптер...
Сложи си един волтметър в запалката, за да следиш известно време дали успява да се зарежда акумулаторът. На първа скорост не е проблем да си работи перката постоянно, но на максималната скорост ще харчи много ток, което не е предвидено при нормалната работа на колата.
Или виж какво му е на този модул за перката - на повечето коли се ремонтират. Даже това да изкараш жици и ключета според мен е повече работа, отколкото да отстраниш проблема в оригиналната инсталация.
vanbo, а при теб каква е била целта - да можеш допълнително да си включваш перката по свое усмотрение, или като при колегата да игнорираш изцяло автоматичното включване на перката, поради някакъв проблем?
Интересно ми е да получа отзиви, след като покарате така, защото преди време и аз си мислех да си изкарам едно копче, за да мога като вися в задръствания, да си пускам перката от по-рано - или направо да я включа за постоянно на макс. Но категорично ми каза един колега, да не я оставям за постоянно, понеже харчи много ток. И като смятах излезе, че май е прав - реших да не се занимавам и да си я оставя както си е.