Пуши след каране в обороти.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Пуши след каране в обороти.

Мнениеот Tishku » Пет 16 фев 2007 22:41


Ами проблема е следния - След като покарам колата в обороти, до към 6000,и спра започва да пуши в областа около колекторите, и мирише на изгоряла пластмаса... Та има ли за какво да се притеснявам и ако да, за какво, и от какво може да се дължи. Колата се държи прилично и върви подобаващо, но все пак малко се смутих след този пушек.
Мерси предварително

Edit : Дали може да се топи гарнитурата на колектора? :evil:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 16 фев 2007 22:59


наи вероятно има те4 от гарнитурата на капака на клапаните


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Пет 16 фев 2007 23:02


niks76 написа:наи вероятно има те4 от гарнитурата на капака на клапаните

Ами днес беше на стенд и видимо няма течове, сега мотора е измит и ще видим...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 17 фев 2007 9:45


или катализатора да си заминава и от прегряване да носи гадна миризма.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 17 фев 2007 14:01


ivo123 написа:или катализатора да си заминава и от прегряване да носи гадна миризма.

него отдавна го няма :D


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Съб 17 фев 2007 14:05


странно имах същия проблем . АФТ мотор ходих на майстор смених Гарнитурата спря за 1 ден и после пак почна да пуши но по малко незнам от каде пуши някаде от колекторите от зад от към изпускатлените тръби.
а и друго забелязвам като го напъвам и като спра после и нещо почва да пука под колата като ламарина нещо такова .


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 17 фев 2007 14:07


За това се чудя дали може да се топи гарнитурата на изпускателите, ама никой не казва, може и да е от това а може би не... За 1ви път ми се случва :?


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Съб 17 фев 2007 14:09


на мен почна 1-во да ми мирише в купето. после зареждам метан спирам отварям капака и глеадм как се изпарява изгоряло масло :П


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 17 фев 2007 17:08


:?


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 17 фев 2007 17:37


Не е от гарнитурата на колекторите - Ханс я е измислил нея да издържа висока температура.

Както вече ти казаха, най-вероятно ти омаслява от гарнитурата на капака на клапаните и въпросното масалце се стича до колекторите и след това мирише.


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 17 фев 2007 22:57


Добре тогава, какви парици е една хубава гарнитурка някой да знае?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Съб 17 фев 2007 22:59


Гума-метал-гума е около 18~20 лв (комплект с шпилките).


ivo_stefanoff
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот ivo_stefanoff » Съб 17 фев 2007 23:00


няма хубава гарнитура, всичко е ментак :D утре за 3-ти път ще свалям капака да доуплътнявам "новата" гарнитура за 15лв. със... силикон! :D


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 17 фев 2007 23:54


ivo_stefanoff написа:няма хубава гарнитура, всичко е ментак

а варианта крив капак мислил ли си го?


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Нед 18 фев 2007 2:23


brabus написа:Гума-метал-гума е около 18~20 лв (комплект с шпилките).

Мерси:) Ще пиша след като я сменя дали проблема е изчезнал :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 93 госта