MOTORSTORG WERKSTATT. Карам го от скоро и идея си нямам какво трябва да значи. Очевидно е свързно нещо с мотора, но не съм забелязвал да се променя работата му.
От известно време задните стоп светлините ми светят когато си искат. В смисъл включват се и без да е натиснат педала. Реших че е от бутона за стопсветлините. Понякога като чукна леко педала изгасват, но понякога дори и това не помага и се оправят от самосебе си. Дали има връзка със съобщението?



Съобщение на компа на Golf 4 TDI
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съобщение на компа на Golf 4 TDI
stoyanz написа:MOTORSTORG WERKSTATT. Карам го от скоро и идея си нямам какво трябва да значи. Очевидно е свързно нещо с мотора, но не съм забелязвал да се променя работата му.
От известно време задните стоп светлините ми светят когато си искат. В смисъл включват се и без да е натиснат педала. Реших че е от бутона за стопсветлините. Понякога като чукна леко педала изгасват, но понякога дори и това не помага и се оправят от самосебе си. Дали има връзка със съобщението?
Означава- "Повреда в мотора - да се закара в сервиз" !
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Лампичката за подгряващите свещи почва да мига, когато има запеметена грешка в компа.
Имах подобен проблем със стоповете, но при мен изобщо не светеха и ми отрезваше турбото. После четох че това отрязване е с предпазна цел за да не се утепаш ако наистина нямаш спирачки.
Оказа се кофти (нагорял) контакт на 2-те "ключета" в стоп-машинката на педала. Изчистих ги , юстирах ги, сложих противоискрова смазка, изчистих грешката с ВАГ-Кома и от тогава нито ми е мигала лампичката за свещите нито ми се е изключвало турбото.
Имах подобен проблем със стоповете, но при мен изобщо не светеха и ми отрезваше турбото. После четох че това отрязване е с предпазна цел за да не се утепаш ако наистина нямаш спирачки.
Оказа се кофти (нагорял) контакт на 2-те "ключета" в стоп-машинката на педала. Изчистих ги , юстирах ги, сложих противоискрова смазка, изчистих грешката с ВАГ-Кома и от тогава нито ми е мигала лампичката за свещите нито ми се е изключвало турбото.
- 4o4o_2345
- Мнения: 82
- Регистриран на: Вто 18 окт 2005 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Scarchu написа:Лампичката за подгряващите свещи почва да мига, когато има запеметена грешка в компа.
Имах подобен проблем със стоповете, но при мен изобщо не светеха и ми отрезваше турбото. После четох че това отрязване е с предпазна цел за да не се утепаш ако наистина нямаш спирачки.
Оказа се кофти (нагорял) контакт на 2-те "ключета" в стоп-машинката на педала. Изчистих ги , юстирах ги, сложих противоискрова смазка, изчистих грешката с ВАГ-Кома и от тогава нито ми е мигала лампичката за свещите нито ми се е изключвало турбото.
Точно това е верния отговор ,виж си и крушките на стоповете дали са здрави ,почисти си стоп машинката и ще се оправи. Имах същия проблем и се оправи така ,няма нужда да ходиш после да ти чистят грешки просто лампата на свещите си изгасва и въпросното съобщение не се показва.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Следвам призива и отговарям. Проблема се оказа, че стоп машинката беше тръгнала да се разглобява и като застудее залепва контакта за стоповете без да е натиснат педала. Разглобих я , сглобиха я хубаво и проблема се реши. От дългото светене обаче двете крушки изгоряха и компютъра даде същата грешка. Подмених ги и вече всичко е наред.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 23 яну 2017 12:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re:
stoyanz написа:Ще ви бъда много благодарен ако ме напътите за стоп-машинката откъде се сваля, за да не откривам тепърва топлата вода.
Завърта се на 45 градуса и се изважда.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Re:
OneStepLong написа:stoyanz написа:Ще ви бъда много благодарен ако ме напътите за стоп-машинката откъде се сваля, за да не откривам тепърва топлата вода.
Завърта се на 45 градуса и се изважда.
Браво, 10 годишна тема.

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 26 сеп 2007 9:43
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Re:
Zdravko Zankov написа:OneStepLong написа:stoyanz написа:Ще ви бъда много благодарен ако ме напътите за стоп-машинката откъде се сваля, за да не откривам тепърва топлата вода.
Завърта се на 45 градуса и се изважда.
Браво, 10 годишна тема.
За всеки случай, да не забравя :))))
И градусите май са 90, но това е друга тема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта