ПРОБЛЕМ С АКУМУЛАТОРА

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ С АКУМУЛАТОРА

Мнениеот plamenty » Пет 16 фев 2007 21:56


Здравейте колеги. имам следния рлоблем и питане за него. Колата е Венто 1,8 mi ABS. преди три дни я паркирах нормално без проблем, вчера отидох да я запаля но след като завъртях ключа само каза чек, и ми се отвори десния преден прозорец /електрическиса/ затворих го ръчно. Опитах втори път каза чик и се отвори десниязаден прозорец, затворих го пак ръчно , опитах трети път отвори ми се панела на касетофона. Колата я имам от година и половина и е с акумулатора с който скъм я купил на никога не ми е правила проблеми. Някакви идеи за причината преди да заредя акумулатора майстор жичкаджия или алармаджия?




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 16 фев 2007 22:27


Първо си зареди акумулатора или сложи друг и пробвай как е пък тогава мисли за майстори. :wink:


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 17 фев 2007 20:12


за начало виж дали има електролит.
ако трябва долей дестилирана вода.
после го зареди с някакво зарядно.
после карай и виж как е.
ако не е добре - купи си нов акумулатор


plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ С АКУМУЛАТОРА

Мнениеот plamenty » Съб 17 фев 2007 20:50


а после как да разбера дали е добре?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Съб 17 фев 2007 21:10


ами никак, просто си карай, ако пак направи някаква мизерия го фърляй. ако не направи - карай...

п.с. преди година купих от един колега във форума един необслужеаем акумулатор FIAMM ужким почти нов.
сложих го в мазето и като се скапа моя сложих "новия". да де ама като оставих туингото за 3 дена без да го паля - о чудо акумулатора труп.
викам си на акъла твойта мама италианска необслужваема, я дай тука отвертката да те обслужа набързо, махнах пломбите, отворих клетките и кво - нема никой вътре. аре до бензиностанцията за 1 кило дестилирана вода, събра си я цялата, аре на зарядното (микропроцесорно ;) ) за известно време и готово!
от тогава нема проблеми никви веднъж на 4-5 месеца проверявам електролита, дори като се качих преди седмица на витоша с преспиване и сутринта беше -10 си запали без проблеми.

изясни ли ти се горе долу?....


plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamenty » Съб 17 фев 2007 22:51


Благодаря утре като го сложа на колата ще видя как е. В момента го зареждам. В едната клетка нямаше вода(. долях и някъде около 200 мл. Дано нямам проблем в алармата. Защото днес като го свалях дори не ми светна таблото нито алармата нито централното просто нищоне работеще, преди поне светеше таблото и можех да я отключа от дистанционното


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Нед 18 фев 2007 11:42


някакви резултати?


plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamenty » Пон 19 фев 2007 23:48


Здравей. Вчера заредих акумулатора, и колата запали от раз. Но като го мерих с аерометъра не показцва никаква плътност около 1,10. Всички клетки. Ходих в една акумулаторджийница и там ми го замериха с товарна вилка. Показа добро държане под товар но също видяха че плътността е ниска. Провериха ми за отечка алармата уж нямаше, после се усъмниха в касетофона но не можаха да го извадят и ми казаха да мина през седмицата когато бил там човека по алармите. Казаха ми и да го заредя още 12 часа но нямаше ефект и не вдигна плътност. Не знам какво да правя много лесно мога да си купянов акумулатор но ако има някъде проблем по тоците пак ще го прецакам . а не ми се дава на случайни сервизи и майстори да ми ровят из колата. Приемам съвети...


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Вто 20 фев 2007 0:50


хмммм
моя съвет е да го караш докато кихне съвсем.
после ако тая терапия не помогне да го смениш.
ако искаш може да ми го дадеш за 24 часа аз да се погрижа за него (гаранция никаква) и да видим какво ще стане.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 20 фев 2007 9:18


Няма ли плътност очаквай включване :Пената
1.10 е повече от зле.


plamenty
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 25 мар 2006 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamenty » Вто 20 фев 2007 21:03


Ще карам докато може добре. Ще купя нов пак добре. Как да разбера дали не ми дава някъде отечка или просто му е дошъл края на стария. Един ми казва сигурно е алармата, други касетофона. Има ли начини да се разбере дали наистина има някъде отечка или е много трудно. Не знам при кого да отида.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта