Понеже, виждам, че има колеги, които въобще не разбират, кога автомобилът им включва системата за регенерация (изгаряне на твърдите частици натрупани в DPF филтъра). Симптомите са следните: На празен ход двигателят не поддържа нормалните 800 оборота, а отива на 1000 оборота. Разбира се, това води до повишаване на разхода на място с около 0.2-0.3 л./час. Включват се всички възможни охладителни кръгове и вентилатори. Ако изключите двигателя, то регенерацията продължава и освен, че се чуват перките на основния преден радиатор, до предната лява гума се усеща повишена топлина и дори намирисва на силно загрята/изгоряла гума. Особено забележимо е това, когато паркирате в гараж.
Всяко изгаряне на сажди в DPF филтъра и регенерация скъсяват живота на този филтър. Когато колите ни бяха нормални (преди акцията за емисиите) разчетът е, че този филтър ще издържи 130000 до 220000 км. Сега, след тази неискана от нас модификация, животът на филтъра, драстично се намалява. Смяната му във VW струва 5000-6000 лв. ! Забелязвам, че регенерацията се включва дори след дълго извънградско каране - нещо което никога не се е случвало досега!
Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Моля колегите с ъпдейт на софтуера, да напишат колко често се регенерира филтъра. Аз отказах ъпдейт, но колата беше в сервиз за около 15 мин, да сменят мигач в огледалото и не знам дали не са ъпдейтнали без мое съгласие, въпреки писмен отказ. При мен регенерацията е веднъж на около 800-1000км.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Г-н Медаров, радвам се, че сте на линия и сте от потребителите на форума от времето, когато пишех интензивно в него. Радвам се и че не сте направили грубата грешка, която аз доспуснах - да се доверя на Порше България. При "ъпдейтнатите" автомобили регенерацията се извършва в някаква зависимост от околната температура - при температури от 20-25 градуса регенерацията е на 300-500 км. При температури 0 - 20 градуса - почти всеки ден (50-100 км.) ! При температури над 25 градуса регенерацията се извършва по странен и непредвидим начин, но пак е поне три пъти на всеки 1000 км. Например, събота и неделя, при шофиране София-Хасково-София в София започна да прави "пълна" регенерация. Разходът на автомобила е 7.2 л/100 км. при каране със скорост 100-120 км/ч по магистрала ! Градското шофиране май-юни, по абсолютно спокоен начин (както съм го правил предишните 6 години) доведе до разход 10-11л/100 км. ! Мощността е забележително намалена ...
Да попитам с коя версия на двигателя сте ? Търся някой със 170 к.с. DSG който не е направил "ъпдейт" за да може да се вземе софтуера от преди ъпдейта за да си възстановя автомобила, който Порше и VW унищожиха !
Да попитам с коя версия на двигателя сте ? Търся някой със 170 к.с. DSG който не е направил "ъпдейт" за да може да се вземе софтуера от преди ъпдейта за да си възстановя автомобила, който Порше и VW унищожиха !
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Не съм убеден, че така лесно може да се "вземе" софтуера от еку с анти-тунинг защита. Така или инак в тази ситуация аз бих ремапнал колата, дори и със съвсем леки корекции от към мощност, но с коригирани параметри за регенрерация и т.н.
- ivanst
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 12:39
- Автомобил: VW Passat B6 2_0 TDI 140hp
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Пасат Б6 прави ли тази регенерация? Имам колата от почти нова, закупена от мой приятел от Юнитрейд мисля, че беше тогава. Купих я от него на около 20-25К и никога не съм ставал свидетел на подобно нещо. Сега колата е на около 190К. Единствения път в когато светна лампата за ДПФ-а, колата беше на 65К. След като светна я изпържих по магистралата на хубави обороти и изгасна и лампа и всичко. От тогава не се е появявала...
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
pavel_andreev написа:...
140к.с. Ръчна скоростна кутия
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Нормално е да се загуби мощност, за да се постигнат екологични норми. В момента VW работи усилено, към създаването на оптималния софтуер за дизеловите си автомобили, за да има минимални странични ефекти. Изборът, обаче не е голям, тъй като или ще има екология и ще продължава да се движи по пътищата даден автомобил, или няма да има екология и няма да има автомобил в движение, според нарастващите екологични изисквания. В този ред на мисли, ще има други ъпдейти на софтуера, защото в момента се извършват изпитания с различни настройки на софтуера, които ако са добре за водача, се оказват зле за екологията и обратното. Търси се оптимален вариант, който да задоволи и двете страни. Оригинален софтуер с по-стари версии може да се намери, където няма преправяне на тези таблици, но съвсем скоро, няма да върши работа, поради факта, че той не покрива екологията и при замерване на нормите, ще се наложи да спрат автомобила от движение. В момента се прави в много държави скоростно и няма да е далеч времето, когато ще се наложи и в БГ.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Измамата в поведението на VW към клиентите е, че си купуваме автомобил на който са посочени откровено лъжливи стойности на разхода на гориво. Когато рабрахме, че тези стойности са абсолютна лъжа (разход от 4.5л./100 км за Пасат 7 извънградско/ разход 6.5 л./100 км градско ?!?!?!) от VW "свенливо" и полу-официално ни казаха, че това било свързано с вредните емиси. Оказва се, че и вредните емисии са лъжа ! И най-циничното е, че използвайки доверието ни към продавача и сервиза му умишлено и съзнателно влошават драстично параметрите и потребителската стойност на това, което са ни продали. Аз не бих си купил автомобил, за който знам, че гори 7-8 л/100 км извънградски (при спокойно каране със 100-120км/ч) и 11л./100 км градско каране ! Що се се отнася до измислените, виртуални "екологични" параметри - те в деншно време са средство за политически решения в борбата срещу "неприятелски" държави, средство за решаване на въпроси на корпоративно-протекционистка промшлена конкуренция и глобалистко лицемерие. Като, че ли американските 5-6 литрови бензинови двигатели замърсяват по-малко от немските дизели ?! Като, че ли няма камиони, дизелови локомотиви и кораби изхвърлящи CO2 и сажди колкото 50/100 съвременни дизели. А това със замерването за сега също е химера. В Германия (!) по признание на тяхната федерална служба за контрол на емисиите имало един единствен мобилен уред с който можело да се констатира премахването на ДПФ филтъра въобще ! В разкапана и разложена България, в която държавата не може да контролира наличието на шофьорска книжка и не-светещи фарове и мигачи някой ще контролира емисиите на автомобили с евро-5 и евро-6 ?! Смях в залата ....
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Амиии, разбирам разочарованието ти донякъде, неведнъж си го описвал по един или друг начин.
Само да вметна, че ако карам бавно Сливен - Велико Търново, през прохода Хаинбоаз редовно падам до 4.5-4.6 . Ако е включен Coasting пада до 4.3 . Този маршрут го карам сравнително често, жена ми е от там.
Само да вметна, че ако карам бавно Сливен - Велико Търново, през прохода Хаинбоаз редовно падам до 4.5-4.6 . Ако е включен Coasting пада до 4.3 . Този маршрут го карам сравнително често, жена ми е от там.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Да, за лъжите за разхода е така, но защо споменавате само VW, всички фирми лъжат с разхода и с вредните емисии между 10-40 процента, няма да публикувам различните производители кой с колко лъже, защото не е правилно, но част от тестовете направени от независими организации на марките, може да се намерят свободно в интернет и там всеки ще може да се запознае лъжите, които се продават . Защо си мислите, че за дизелгейт е виновен само VW, много грешите, почти всички фирми използват този софтуер на най-голямата компания за производство на ECU. Просто нещата се раздухаха от Американците за да сринат най-големия производител на автомобили в света и да разклатят най-силната икономика - Германия. Постепенно ще излязат съвсем скоро наяве неща и от всички други производители. Американците не признават никакви екологични норми и това е факт, при тях замърсяването е огромно, но не ги интересува, а и няма кой да им прави проверка на тях. Проверката на DPF се извършва от почти всяка техника за технически контрол на изгорелите газове, при премахването му, колата ще бълва в пъти над нормата на далеч по-стари дизели без филтри, и много лесно се констатира, че не отговаря на високата екологична норма в таблицата заложена от производителя. Не е нужен никакъв специфичен уред за да каже, че DPF го няма, то газовете накрая говорят в цифри. Измерват се азотни окиси и твърди частици, това е достатъчно да се категоризира автомобила, към кое евро съвпада наистина, или дали изобщо може да се впише :). При едни автомобили филтъра и катализатора са общо тяло, при други не. При премахване само на едното или само на другото или и на двете, анализатора на изгорели газове ще хване: завишена норма на твърди частици или завишена норма на азотни окиси или и двете. Цифрите се сверяват с таблицата за евро норма и след това просто се вижда показаната норма дали отговаря на производствената. Това много лесно се доказва и в БГ пунктовете за технически преглед, ако им се наложи наистина да го правят.
Ако на някои му притрябва оригиналния софтуер за колата, да ми пише марка,модел,код на двигателя, конски сили и номер на ЕКУ. Ако го имам, ще му го изпратя без никакви проблеми.
Ако на някои му притрябва оригиналния софтуер за колата, да ми пише марка,модел,код на двигателя, конски сили и номер на ЕКУ. Ако го имам, ще му го изпратя без никакви проблеми.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Как стои въпроса с връщането на заводския софтуер в автомобила?
След като автомобила не е собственост на никого другиго освен на мен, някой може ли да ми наложи с какъв софтуер да работи автомобила? Това не е ли същото като с компютъра - коя версия на windows/DOS/Linux да използвам си е моя работа?
Въпроса май има по-скоро юридически нюанси, отколкото технически трудности.
Та в сервиза не могат ли (по-скоро дали имат забрана) да върнат софтуера който си беше първоначално, по моя инициатива?
След като автомобила не е собственост на никого другиго освен на мен, някой може ли да ми наложи с какъв софтуер да работи автомобила? Това не е ли същото като с компютъра - коя версия на windows/DOS/Linux да използвам си е моя работа?
Въпроса май има по-скоро юридически нюанси, отколкото технически трудности.
Та в сервиза не могат ли (по-скоро дали имат забрана) да върнат софтуера който си беше първоначално, по моя инициатива?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Да, имат забрана да ти върнат стария софтуер, защото автомобила няма да отговаря на нормите и следователно това е проблем за производителя. Колата си е твоя, но екологичната норма не е, тоест ако дойде ден в който тази кола не покрие зададените цифри за замърсяване, тя няма да се движи по пътищата. Просто ще трябва да имаш паметник от ламарина или да се направи корекция, която да позволи движението и. Екологичните норми са направени с цел да се спре чудовищното замърсяване от транспорта, което според последните доклади отправени към автомобилопроизводителите, са направо стряскащи. За голямо съжаление времето на дизела приключи за всички производители. На същото е обречен и бензиновия двигател, но с една идея по-късно. Към момента в БГ, няма проблем да се карат замърсяващи автомобили, а тук те са в изобилие.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
megatronS написа:Да, имат забрана да ти върнат стария софтуер, защото автомобила няма да отговаря на нормите и следователно това е проблем за производителя. Колата си е твоя, но екологичната норма не е, тоест ако дойде ден в който тази кола не покрие зададените цифри за замърсяване, тя няма да се движи по пътищата. Просто ще трябва да имаш паметник от ламарина или да се направи корекция, която да позволи движението и.
Колата си е моя и дали ще имам "паметник" или ненаситен консуматор на нафта си е мое решение, защото аз я плащам. Проблемът е, че са лъгали през последните 15 години, като разпрани, заедно със всички медии, които сълзливо ни облъчваха за страшните "еко", "зелени" и не знам какви си още технологии и лъжливо малкият разход на гориво. Извратеността на тази пропаганда стигна до там, че по колите вместо да пишат "разход на гориво" пишат "икономия" (fuel economy) - ЦИРК ! Проблемът е, че абсолютно съзнателно и преднамерено унищожиха наша собственост, предприеха действия с които ни заблудиха, като крайният резултат е нанесени материални щети за собствениците на автомобила - това според НК е престъпление !
Иначе глобалистката корпоративна машина, още когато докара Европа до над 90% дизелови автомобили беше прозрачна - в следващите години ще има пълно отрицание и ще принуждаваме бройлерите да си сменят "високо-технологичните" играчки. След телефончета, компютри, уиндоуси и телевизори - дойде ред и на автомобилите. Замърсяванията са само поредното извинение за самозабравилите се корпорации.
НИКАКВО ДОВЕРИЕ НА САМОЗАБРАВИЛИТЕ СЕ АВТОМОБИЛНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.
БРАВО НА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ИНФОРМИРАХА И ОТКАЗАХА РАЗРУШИТЕЛНАТА СЕРВИЗНА АКЦИЯ 23R7 НА VW !
(Останалите глупаци, ще трябва да се бръкнем с 300-600 лв. за да си възстановим автомобилите)
Последна промяна от pavel_andreev на Сря 30 авг 2017 17:25, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
pavel_andreev написа:Останалите глупаци, ще трябва да се бръкнем с 300-600 лв. за да си възстановим автомобилите)
Къде може да стане това?
Значи ненормално е, да съм пропътувал ония ден 250км, 200 от които по магистрала на висока скорост (обороти), и след 2 дни (15км) отново да е активирана регенерацията... Просто не е нормално!
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Все още не мога да разбера дали на моята е правен този ъпдейт,защото скоро я купих.Имаше май някакъв сайт в който можеше да се провери.До колкото знам Brezel в Годеч ги лекува колите с актуализирания софт и само чакам DPF-a да ми създаде някакъв проблем и колата ще получи нов софтуер от там без него.