Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
А защо искаш да махаш DPF?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Прави се диагностика и се записва номера на софтуера, който диагностичната програма извежда. С този номер, се разбира сменен ли е или не.
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
ultralight написа:За колегите, които не са сигурни дали автомобилът им е с инсталиран ъпдейт ЕА189, могат да проверят на следният линк:
http://info.volkswagen.de/de/de/home.html?tab=check-own-car
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Wir bedauern zutiefst, dass wir Ihr Vertrauen enttäuscht haben und übernehmen selbstverständlich die Kosten für die Überarbeitung.
За кои разходи пише г-н Зъбов?
За кои разходи пише г-н Зъбов?
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 8:56
- Автомобил: VW Passat B7 Variant TDI DSG
- Двигател: CFFB - 2012 г
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
На 14-ти имах около 760 км магистрално каране (Бургас-София-Бургас), темпомат на 150км и на 15-ти след 30 км градско каране отново регенерация,
на 120 км градско каране, пак регенерация (т.е. 90км след предната).
Относно ремап със запазване на DPF, към момента съм говорил само с Pepino и според него проблемът с регенерациите ще остане и след ремап.
И въпросче към колегите - с Vag-com може ли да се види номера на компютъра , за да го пратя на колегата megatronS и да се моля, че ще има оригиналния софт за моя автомобил.
на 120 км градско каране, пак регенерация (т.е. 90км след предната).
Относно ремап със запазване на DPF, към момента съм говорил само с Pepino и според него проблемът с регенерациите ще остане и след ремап.
И въпросче към колегите - с Vag-com може ли да се види номера на компютъра , за да го пратя на колегата megatronS и да се моля, че ще има оригиналния софт за моя автомобил.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
netizen написа:А защо искаш да махаш DPF?
Ще го махна в момента в който ми направи проблем(авариен режим и нещо друго).Не мисля да инвестирам няколко хил.лв в нов,като и без това тук ще се запуши за 1 месец.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Нов филтър за твърди частици се намира за доста под 1000 лева. И не знам как ще се запуши за 1 месец, след като на пореден мой автомобил карам с такъв, при това не нов, в България, поне две години и над 40 000 км без проблем. Ако не можеш да си позволиш поддръжка на такъв автомобил, по-добре не си го купувай. Но това е друга тема ...
Аз съм със 177 к.с., 2013 г. и не съм водил автомобила на сервизна акция. Не знам преди да го купя дали не е правено нещо подобно, но ме съмнява, защото аз го купих началото на 2016 г., а според мен беше внесен в БГ преди скандала с емисиите. Та ако някой мисли, че ще мога да съм полезен и има кой да извлече оригиналния софтуер, съм на разположение.
Аз съм със 177 к.с., 2013 г. и не съм водил автомобила на сервизна акция. Не знам преди да го купя дали не е правено нещо подобно, но ме съмнява, защото аз го купих началото на 2016 г., а според мен беше внесен в БГ преди скандала с емисиите. Та ако някой мисли, че ще мога да съм полезен и има кой да извлече оригиналния софтуер, съм на разположение.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
След като не можете да си поддържате автомобилите в изправност купете си нещо което ви е по джоба или пътувайте с автобус. Има и ДПФ и катализатори афтър маркет. ДПФ е изключително важен елемент от автомобила. Един комън рейл двигател без ДПФ е много по-опасен от от обикновен пушещ дизел. Замислете се малко този въздух го дишат и децата ви.
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
dobrin написа:Нов филтър за твърди частици се намира за доста под 1000 лева. И не знам как ще се запуши за 1 месец, след като на пореден мой автомобил карам с такъв, при това не нов, в България, поне две години и над 40 000 км без проблем. Ако не можеш да си позволиш поддръжка на такъв автомобил, по-добре не си го купувай. Но това е друга тема ...
Това,че не искам да дам едни пари за някаква част не означава,че не мога да си позволя поддръжката на автомобила.Мога да си позволя да го поддържам изцяло във VW,но не е там въпроса.Всеки сам си преценява за какво да си дава парите и дали си заслужава.Тези филтри за твърди частици за под 1000лв. още не съм ги виждал,а и щом цената на оригиналния е два-три пъти повече не може да ме убедиш,че качеството и живота на продукта е едно и също.Купувал съм и водната помпа афтърмаркет за 60-70лв.,но на 32хил.км протече жестоко,а оригиналната изкара 200хил.След замяна отново с оригинал всичко заспа.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Цък - това е само пример. А да ми кажеш колко време спи "оригиналната" помпа, която си сложил? Или си минал вече отново 200 000, или поне 32 000?
Основният ми аргумент да поддържам функционираща пречистващата система на автомобила ми е, че всички го дишаме този въздух. И най-вече децата ни. Очаквам с нетърпение да започнат ефективно да спират от движение всички автомобили с премахнати катализатори и филтри за твърди частици. Тогава изборът няма да е на тези, които си мислят, че има нещо по-важно от личното им виждане за екология, здраве и т.н. ...
Основният ми аргумент да поддържам функционираща пречистващата система на автомобила ми е, че всички го дишаме този въздух. И най-вече децата ни. Очаквам с нетърпение да започнат ефективно да спират от движение всички автомобили с премахнати катализатори и филтри за твърди частици. Тогава изборът няма да е на тези, които си мислят, че има нещо по-важно от личното им виждане за екология, здраве и т.н. ...
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Прав си колега,но докато държавата те задължава да плащаш 15-20 пъти по-висок данък/за нова кола с DPF/ в сравнение с този на Жигула не се чуди, че може да има и друга гледна точка по въпроса.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Когато става въпрос за здравето на децата, че и нашето, гледната точка е само една. Никакви оправдания не важат, особено за безхаберното поведение на държавата.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
dobrin написа:Основният ми аргумент да поддържам функционираща пречистващата система на автомобила ми е, че всички го дишаме този въздух. И най-вече децата ни. Очаквам с нетърпение да започнат ефективно да спират от движение всички автомобили с премахнати катализатори и филтри за твърди частици..
Те (държавата) че няма да ги спрат - няма... както спряха Трабантите и Варбурзите едно време. Но слушах по радиото министъра или зам. министъра не помня точно - на Екологията - че идеята е да се въздейства чрез данъците на превозните средства. Така било направено в Полша.
И тук не става дума само за леките автомобили, ами - има и автобуси, камиони, локомотиви, комбайни, трактори, кораби...
Имаше и въпрос- ами какво правят хората които нямали възможност да си купят нов или по-нов автомобил с филтър... В Полша държавата е субсидирала с определена сума (примерно 20% - не си спомням точно) - закупуването на нов автомобил, ако върнеш стар...
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Ама то притежаването на автомобил никога не е било здължително?
Re: Passat B7 2.0TDI сервизна акция 23R7 (Emissions recall campaign)
Ами то в политиката за опазване на природата Държавата има водеща роля,тя определя правилата.Не е възможно това до е оставено на добрата воля на гражданите.Тези,които ги спазват следва да бъдат поощрявани от нея, а другите санкционирани. Тези от нас,които имат представа от скандинавските страни знаят как там екологията е поставена в култ.Ама това става само с много пари само с желание не става.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта