2.1 боксер
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
2.1 боксер
Колеги дайте мнение.Моят бус е с 2.1 112 коня боксер,дали да го сменявам с 1.9 ТДИ.Кажете какво да правя,кое е правилното решение.Поздрави!!!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: 2.1 боксер
Има ли проблеми с мотора? Ако няма, защо да го сменяш сега. Смяната от бензин на дизел води до ходене в Технотест и КАТ.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: RE: 2.1 боксер
danispandev написа:Колеги дайте мнение.Моят бус е с 2.1 112 коня боксер,дали да го сменявам с 1.9 ТДИ.Кажете какво да правя,кое е правилното решение.Поздрави!!!
Изпратено от моят EVA-L09 с помощта на Tapatalk
Ми трабва да се сваля мотора за ревизиране. И и за това се чудех дали да го сменям или да си го направя него, или да сложа друг бензинов мотор, просто не знам кво да правя...пимагай те!
Re: 2.1 боксер
Готови правилни решения според мен няма. Темата е дискутирана многократно. Единодушни сме, че боксерът е морално остарял, не особено ремонтопригоден и малко хора му разбират карантийте и челъмите. От друга страна пък е спомен за класиката и чара на немските машини от едно време. Моят е 2.1 боксер и смятам да си го карам, докато върви. Ако обаче ползваш буса за работа и разчиташ на него за неща по-важни и сериозни от това да излезеш на пикник, вероятно с дизел ще си по-спокоен. Освен това дизелите са ясни на всички и хич не е проблем да намериш както части така и акъл. С боксера обаче нещата са малко по-трудни.
- G_G
- Мнения: 150
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.1 боксер
Колега, ако все пак решиш да го ремонтираш имам чисто нови в кашон ризи бутала и сегменти комплект.
тел:0888-452-477
тел:0888-452-477
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пон 17 апр 2017 17:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.1 боксер
Колеги май за сега ще си оправя боксера, мисля че трябва да спаси ме дъртия мотор[emoji16]
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2.1 боксер
Ревизирането на дизела не излиза по-евтино. И дизел да сложиш, пак ще трябва да се отваря, защото ще се е търкалял в някой кален двор Х години или пък приживе го е карал някой мангал с нафта "на далавера" ,масло от Кауфланд и т.н. и вътре може да се окаже пълен погром. Хубавото на дизела е, че все още има части, а ТДИ-то си е актуален отвсякъде. За технотеста има изискване мощността на новия мотор да не надвишава с 10% стария. Схемите с рушветите, "свой човек", "братовчед в КАТ" ги има, но вече са мнооого ограничени, с тенденция съвсем да изчезнат. Разходите като финанси за цялата процедура по пререгистрация са отделно перо-минимум 400-500 лева.
Цената на тези бусове на пазара оправдава до някъде такива интервенции, защото по чужбина са търсени. Миналата година ходих до морето с моя-четири пъти ме спираха разни чужденци, предимно скандинавци, да ме питат дали се продава. Та...има перспектива да си държиш буса и в оригинален вид, въпреки трудностите, които това неизбежно влече със себе си.
Цената на тези бусове на пазара оправдава до някъде такива интервенции, защото по чужбина са търсени. Миналата година ходих до морето с моя-четири пъти ме спираха разни чужденци, предимно скандинавци, да ме питат дали се продава. Та...има перспектива да си държиш буса и в оригинален вид, въпреки трудностите, които това неизбежно влече със себе си.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта