Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
и аз тия поставих ,но колеги изразяват мнение да се зададат наи големи колкото позволява ,за това питам
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
lapata79 написа:и аз тия поставих ,но колеги изразяват мнение да се зададат наи големи колкото позволява ,за това питам
Колега всяка кола е различна, сличвало ми се е да не може да се ограничи. Не иска да приеме корекциите.
Дори и да го ограничиш с ВАГ-КОМ нищо няма да постигнеш.
Съветът ми е да го затапиш Хардуерно.
- stelasss
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Здравеите колеги,наскоро купих Audi A3 AHF мотор, имах съмнения във вървенето му и свалях ЕГР,всмукателни колектор и турбо за почистване от нагар.Положението беше повече от зле,колата беше като одушена.Във много форуми е описано как се деиства за почистването на тези възли от автомобила,но само на едно място срещнах леко да се намеква за запушването и на дупките в главата където ляга всм. колектор.На снимките по долу се вижда какво има там.Аз почистих дупките в главата като изрязах тесни ленти парцалчета и ги набутах леко в дупките докато уплатнят,за дане може да пада мизерията в дигателя,след това изстърганият нагар се дърпа с прахосмукачка.Ето това прави деистващия ЕГР,аз моя го затапих след видяното.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
да аз не сам го гледал има ли нагар по тръбите но го затапих и аз
- DarkBass
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 1:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Накратко за махането на ЕГР -
Премахнат ЕГР + затапване на изпускателния колектор
плюсове:
Не вкарва сажди в колекторите и не ги зацапва
Вкарва си чист въздух без лай*а да ги изгаря
Няма ги стесненията в ЕГР-а
Можеш да си изведеш по лесно щуцер от там за налягане
минуси:
няма я клапата за меко гасене и когато се гаси се чува маховика да притриса
По трудно загравя зимата понеже ги няма топлите саждички (но пък си остават подгревните свещи на антифриза)
мисля че и разхода малко се качва или поне такива наблюдения имам
Екологичността
Затапен ЕГР чрез вакумното маркуче на клапана
плюсове:
Не вкарва сажди в колекторите и не ги зацапва (ако клапанчето работи добре и ги спира. Има вероятност да изпуска малко и пак да цапа)
Вкарва си чист въздух без лай*а да ги изгаря
минуси:
По трудно загравя зимата понеже ги няма топлите саждички (но пък си остават подгревните свещи на антифриза)
Екологичността
Премахнат ЕГР + затапване на изпускателния колектор
плюсове:
Не вкарва сажди в колекторите и не ги зацапва
Вкарва си чист въздух без лай*а да ги изгаря
Няма ги стесненията в ЕГР-а
Можеш да си изведеш по лесно щуцер от там за налягане
минуси:
няма я клапата за меко гасене и когато се гаси се чува маховика да притриса
По трудно загравя зимата понеже ги няма топлите саждички (но пък си остават подгревните свещи на антифриза)
мисля че и разхода малко се качва или поне такива наблюдения имам
Екологичността
Затапен ЕГР чрез вакумното маркуче на клапана
плюсове:
Не вкарва сажди в колекторите и не ги зацапва (ако клапанчето работи добре и ги спира. Има вероятност да изпуска малко и пак да цапа)
Вкарва си чист въздух без лай*а да ги изгаря
минуси:
По трудно загравя зимата понеже ги няма топлите саждички (но пък си остават подгревните свещи на антифриза)
Екологичността
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Тая клапа за меко гасене играе и друга важна роля и дано никой никога не изпита лично какво се случва когато тя не работи и в един момент турбината да вкара масло в мотора Искам да добавя и по-шумната работа на мотора когато не работи ЕГР-а.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
А егр клапана остава ли отпушен при затапване на другите неща или той остава с отпушен отвор,имам предвид отвора на егр-ра към който се мушка марку4ето от клапана,
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Отвора в който влиза маркучето на самия ЕГР може и отворен да остане, а маркучето задължително запушено за да не се губи от вакуума.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
и аз така го оставих,но защо капе масло от този егр незнам повреден ли е
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Здравейте колеги, след като се монтира рейс пайп на мястото на ЕГР има един клапан който управлява вакуума на егр и вакуумите от клапата за меко гасене махат ли се ? защото гледам на някой коли са махнати и ако може да обясните как се махат.
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
И ако може едно мнение за таз джунджория http://tuningshopbg.com/47/164/730.html
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Последната жунджория е почти задължителна, освен ако не си от типа сипвам/карам. Разглеждал съм няколко ТДИ-та и всички са с омазнен всм. колектор преди турбото защото си духа от картерната вентилацият особено на празен ход.
Канистъра обира голям процент от маслените пари вместо да ги засмуква турбото и да минават през кулера.
Иначе ако махнеш управлението на клапата за меко гасене, как ще ти гасне двигателя, на подскоци и прихърквания докато му свърши нафтата? Не съм пробвал защото нямам такава клапа.
Канистъра обира голям процент от маслените пари вместо да ги засмуква турбото и да минават през кулера.
Иначе ако махнеш управлението на клапата за меко гасене, как ще ти гасне двигателя, на подскоци и прихърквания докато му свърши нафтата? Не съм пробвал защото нямам такава клапа.
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Съвсем отделен е въпроса дали тия са я направили адекватно с достатъчен диаметър на маркучите. Явно това са китайски готови и не стават за всеки мотор. За дебелата цена изобщо не коментирам - като се има в предвид че е една кутия с щутцери за по 1.2лв :)
Моят съвет е да си намериш железар и да ти направи съда от обикновен метал, като вътре го напълни със домакинска тел за чистене на загоряли тигани от неръждавейка.
Има много примери вкл. и схеми как се прави като формата е в зависимост от това как и къде ще го монтираш
Моят съвет е да си намериш железар и да ти направи съда от обикновен метал, като вътре го напълни със домакинска тел за чистене на загоряли тигани от неръждавейка.
Има много примери вкл. и схеми как се прави като формата е в зависимост от това как и къде ще го монтираш
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Сваляте си софтуера на автомобила с MPPS или Galletto, изпращате ми го за да преработя софтуера и го записвате обратно. ЕГР остава на колата, нищо не се затапва или преправя, кабелите от компютъра до него си остават включени задължително. След тази преработка, печелите 7 процента по-голяма тяга на двигателя в ниските обороти.
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110 коня - с EGR или без
Колеги как да изчистя шлаката по всмукателния колектор без да се налага да свалям EGR-a? Не, че не мога, но ме е страх като ровя да не падне нагар и да запуши клапаните. Гледам в нета, че пръскат някакви аерозоли, някой правил ли го е на своя TDI да каже съвет?
https://www.youtube.com/watch?v=G9Qw2a7GuQg
В момента съм затапил вакумния маркуч за да не работи и да не вкарва повече гняс, но ми се ще да премахна наслагването зад него в металния входен колектор към мотора, че дебита на въздух e доста ограничен.
https://www.youtube.com/watch?v=cBuJlNPh_xY
Нямам възможност (условия) да сваля колектора. Ще ми се да мина "тънко" :D
Мотора е 1.9TDI ALH 90кс.
https://www.youtube.com/watch?v=G9Qw2a7GuQg
В момента съм затапил вакумния маркуч за да не работи и да не вкарва повече гняс, но ми се ще да премахна наслагването зад него в металния входен колектор към мотора, че дебита на въздух e доста ограничен.
https://www.youtube.com/watch?v=cBuJlNPh_xY
Нямам възможност (условия) да сваля колектора. Ще ми се да мина "тънко" :D
Мотора е 1.9TDI ALH 90кс.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта