АУДИ А3 = ГОЛФ 4 :)
Golf си е най-вече скъпа кола
Съгласен съм че Golf-a си е равен на Аудито особено по цена. Явно идеята VW да е по-евтината продукция от Аудито в този концерн отдавна е загърбена. Много са високи цените на тези автомобили, подръжката също е от най-скъпите. Виарно е, че са качествени и здрави, но вече се намират и други коли които имат сходно качество и здравина, но далеч по-ниска цена.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
ФВ има огромен завод в Китай и на други не толкова "развити" страни....имам предвид евтина работна ръка....
От икономическа гледна точка се получава economies of scale... лоето ще рече че всеки следващ продукт струва по малко да се направи отколкото предишния....тоест колкото повече прозивежда цената на единица производство пада..... но това не е вечно.....
По повод Голф 4 и Ауди А3 - супер автомобили са и двата.... но са малко скъпички, за около 4000 "пари" по малко има и дуги коли на други марки коита вършат същата работа.....profit margin-ите са просто по високи ..... и не можете да отречете че тези автомобили имат много специфична личност, не са само коли ами и са си изживяване......=> price goes UP!!!
От икономическа гледна точка се получава economies of scale... лоето ще рече че всеки следващ продукт струва по малко да се направи отколкото предишния....тоест колкото повече прозивежда цената на единица производство пада..... но това не е вечно.....

По повод Голф 4 и Ауди А3 - супер автомобили са и двата.... но са малко скъпички, за около 4000 "пари" по малко има и дуги коли на други марки коита вършат същата работа.....profit margin-ите са просто по високи ..... и не можете да отречете че тези автомобили имат много специфична личност, не са само коли ами и са си изживяване......=> price goes UP!!!
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
Какво като има завод в Китай, то няма сметка колата да се произвежда в Китай и да се продава на Европейски или Американски пазар, като примерно навлото за един HQ е 4-5 000$, а защо не и повече.................политиката на VW а и на другите концерни е продажбите да се усъществяват на същия континент където колата е произведена........ако не се лъжа в Европа VW имат 7-8 завода, 4-5 откоито в Германия.........примерно Поло се произвежда в Испания.........и на Полото не пише VW, Audi по частите.........а VW, Seat...........и т.н.........Пасат, като модел се произвежда в Germany, за голфарата не знам 

- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
prj57 написа:....имам предвид евтина работна ръка....
Според мен в съвременното автомобилостроене едва ли евтина работна ръка може да е решаваща в оформянето на цената на крайния продукт. Нали всичко е автоматизирано и става на конвейр. По-скоро евтините и с недостатъчно добро качество материали спомагат за това. Ако VW, Шкода и Сеат са едни и същи, както казват много хора, откъде идва разликата в цените?
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
Ами разликите идват от марката
Ауди - престижна, здрава и надеждна кола - скъпа
VW - "народна" кола, също надеждна и здрава, но не толкова престижна - по-евтина
Сеат - евтин вариант на VW, не особенно модерна, ненадежна - евтина
Шкода - въпреки мнооооооооооооооооооого годишната си история, все още не много добре приемана марка (заради недалечното минало), вече здрава, модерна и надежна - цени като VW.
Това е идеята и на концерна VW, иначе ще е просто вътрешна конкуренция, затова тези нагласи се поддържат от VW.
А за работната ръка, ами доколкото знам около 30 - 40 % от себестойността на продукта в нормалните държави е от фактора хора - служители, работници, мениджъри и др.
В китай правят VW, щото е един от най-големите пазари и до 20 год. братския китаиски народ ще е на 1 място по икономически показатели!
В Бразилия положението е било както в момента в китай, това е обосновало строежите на заводи там!
във всяко нещо има логика, стига човек да се поразмисли
Ауди - престижна, здрава и надеждна кола - скъпа
VW - "народна" кола, също надеждна и здрава, но не толкова престижна - по-евтина
Сеат - евтин вариант на VW, не особенно модерна, ненадежна - евтина
Шкода - въпреки мнооооооооооооооооооого годишната си история, все още не много добре приемана марка (заради недалечното минало), вече здрава, модерна и надежна - цени като VW.
Това е идеята и на концерна VW, иначе ще е просто вътрешна конкуренция, затова тези нагласи се поддържат от VW.
А за работната ръка, ами доколкото знам около 30 - 40 % от себестойността на продукта в нормалните държави е от фактора хора - служители, работници, мениджъри и др.
В китай правят VW, щото е един от най-големите пазари и до 20 год. братския китаиски народ ще е на 1 място по икономически показатели!
В Бразилия положението е било както в момента в китай, това е обосновало строежите на заводи там!
във всяко нещо има логика, стига човек да се поразмисли

-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
В момента се занимавам с проучване на доставчиците на ФВ..... за 2002 година от конвейра в Германия са слези само ГОЛФ 20 милиона броя!!!!!
Общия пазарен дял на МАРКАТА ФВ в Европа е 11% равняваща се на 24 милярда евро
: .....
По модели Голф е на първо място за 2003 с около 580 000 регистрирани бройки следван от Форд Фокус с около 520 000....
Заводите на марката ФВ в Европа са 13 - 8 са в Германия, още в Полша, Португалия, Испанияи и Словакия
Това е снимка на завода в Chemnitz, Germany:
Като най-голямата част от корпорацията, марката ФВ е лидер в начина на управление на компанията и останлите сегменти, което се отразява на цената на продуктите, количество материали, цена на материалите и прочие....
Отдела занимаващ се със доставките на материали се разделя на:
1. Интериорни елементи
2. Екстериорни елементи
3. Метали
4. Електрически елементи
5. Задвижващи елеметни(скорстни кутии, съединители и тн)
За 1985 година ФВ се е намирала само в 9 автомбилни сегмента на пазара, за 2005 е в над 40......
ДА ЖИВЕЕ НАШАТА МАРКА!!!!!!
Общия пазарен дял на МАРКАТА ФВ в Европа е 11% равняваща се на 24 милярда евро

По модели Голф е на първо място за 2003 с около 580 000 регистрирани бройки следван от Форд Фокус с около 520 000....
Заводите на марката ФВ в Европа са 13 - 8 са в Германия, още в Полша, Португалия, Испанияи и Словакия
Това е снимка на завода в Chemnitz, Germany:

Като най-голямата част от корпорацията, марката ФВ е лидер в начина на управление на компанията и останлите сегменти, което се отразява на цената на продуктите, количество материали, цена на материалите и прочие....
Отдела занимаващ се със доставките на материали се разделя на:
1. Интериорни елементи
2. Екстериорни елементи
3. Метали
4. Електрически елементи
5. Задвижващи елеметни(скорстни кутии, съединители и тн)
За 1985 година ФВ се е намирала само в 9 автомбилни сегмента на пазара, за 2005 е в над 40......
ДА ЖИВЕЕ НАШАТА МАРКА!!!!!!
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Кое каде
Само да спомена че моят Голф е правен в Бразилия, но не бих казал че отстъпва по качество на Пасата който е правен в Емден (Германия) Ето ги кодовете във ВИН номерата за мястото на производство:
11th digit - assembly plant
A Ingolstadt, Germany
B Brussels, Belgium
E Emden, Germany
G Gratz, Germany
H Hannover, Germany
K Osnabrueck, Germany
M Mexico
N Neckarsulm, Germany
P Brazil
S Stuttgart, Germany
V Westmoreland, Pennsylvania
W Wolfsburg, Germany
Y Pamplona, Spain
http://www.angelfire.com/ca/TORONTO/VIN/volkswagen.html
11th digit - assembly plant
A Ingolstadt, Germany
B Brussels, Belgium
E Emden, Germany
G Gratz, Germany
H Hannover, Germany
K Osnabrueck, Germany
M Mexico
N Neckarsulm, Germany
P Brazil
S Stuttgart, Germany
V Westmoreland, Pennsylvania
W Wolfsburg, Germany
Y Pamplona, Spain
http://www.angelfire.com/ca/TORONTO/VIN/volkswagen.html
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 10:02, променено общо 1 път.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
ChampioN написа:Какво като има завод в Китай, то няма сметка колата да се произвежда в Китай и да се продава на Европейски или Американски пазар
Имам познат от Холандия, който търгува с металообработващи машини (България беше лидер в производството им през соц-а) - та той доскоро е купувал доста от БГ. В момента пазари само от Китай и обснява, че и качеството на китайците е много добро, а цената + транспорта до европа (става въпрос за машини по няколко тона, пътуват с кораби) пак е по-малка отколкото ако купува от БГ (и европа изобщо)
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта