След кита последва доста шкурене на целия кош. Общо взето доста пипкава и времеемка работа с всичките му извивки и труднодостъпни места. Но за да хване грунда върху старата боя, трябваше навсякъде всичко да е награпавено. Ползвах шкурка 500/600.
Като награпавих целия кош го пръснах с епоксиден грунд на Novol, който беше 2 или 3 компонентен - забравих вече. За целта си купих пистолет за пръскане от магазин Румик.
След грунда следва филер, който да изравни грубите неравности от сравнително едрия грунд. В магазина ме предупредиха, че филерът може да се пръска "мокро в мокро" до няколко часа след грунда и няма нужда да шкуря грунда.
Така и направих - пръснах грунда, изчаках няколко часа и пръснах и филера.
Кошът започна да придобива приятен вид.
Private Jet Traveller MK2 1990
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Изчаках 1-2 дни филерът и грунда под него да стегнат хубаво и следваше отново яко търкане. Шкурка 500/600 и после на водно. Откачиха ми се ръцете, но пък всичко беше с мерак
Отгоре реших да пръскам акрилна боя, по простата причина, че никога не бях боядисвал преди това и ми се стори по-удачно да не се впускам от първия път на варианта база с лак.
Оказа се, че пистолетът, който бях купил не е подходящ за боя, защото е с много голяма дюза. Затова взех от приятел бояджия неговия пистолет, забърках боята и се захванах.
Отгоре реших да пръскам акрилна боя, по простата причина, че никога не бях боядисвал преди това и ми се стори по-удачно да не се впускам от първия път на варианта база с лак.
Оказа се, че пистолетът, който бях купил не е подходящ за боя, защото е с много голяма дюза. Затова взех от приятел бояджия неговия пистолет, забърках боята и се захванах.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 25 ное 2008 7:57
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Чаках темата с нетърпение от както взе колата. Като гледам е попаднала в правилните ръце. Успех с проекта, сигурен съм че колата ще стане веднъж.
П.П.
Имам само една забележка. Ползвай маска(хубава) като боядисваш. Здравето е по важно от ламарините.
П.П.
Имам само една забележка. Ползвай маска(хубава) като боядисваш. Здравето е по важно от ламарините.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
лека-полека напредвам
Това беше резултатът от работата в коша. Останах доволен от себе си - видях, че човек има ли желание може да направи всичко сам, както на него му харесва да се случват нещата.
Реших да монтирам маската, за да видя как ще стои всичко и бях изкефен
Тези снимки са правени на 1-ви август. Разглобяването и работата по коша ми бяха отнели десетина дни.
Това беше резултатът от работата в коша. Останах доволен от себе си - видях, че човек има ли желание може да направи всичко сам, както на него му харесва да се случват нещата.
Реших да монтирам маската, за да видя как ще стои всичко и бях изкефен
Тези снимки са правени на 1-ви август. Разглобяването и работата по коша ми бяха отнели десетина дни.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Аз се чудя що си по къси гащи :)
И моето внимание беше привлечено от обявата, признавам си. Дано успееш да я оправиш документално. Че иначе целият труд ще иде на вятъра.
И моето внимание беше привлечено от обявата, признавам си. Дано успееш да я оправиш документално. Че иначе целият труд ще иде на вятъра.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Поздравления, Влад! Записвам се за темата и чакам с нетърпение тоновете снимки, които си направил :)))
Не мисля, че ще има проблем с регистрацията, при условие, че ще ползва оригинален двигател, свален от голф 2 :)
stefan4o написа:Аз се чудя що си по къси гащи :)
И моето внимание беше привлечено от обявата, признавам си. Дано успееш да я оправиш документално. Че иначе целият труд ще иде на вятъра.
Не мисля, че ще има проблем с регистрацията, при условие, че ще ползва оригинален двигател, свален от голф 2 :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Тъй като колата е била с двигател с карбуратор, а новият е инжекция, в нея отсъстваше горивна помпа. Имаше само една сонда в резервоара с показател за нивото за горивото.
Помпите, които липсваха всъщност са две - едната в резервоара и едната в кошницата, която седи в близост до задно дясно колело.
Друг проблем е, че когато колата е карбуратор, тръбичките за гориво са директно от резервоара до отпред в коша. Когато има външна помпа в кошница, има 2 тръбички до кошницата и още две от кошницата до отпред.
Намерих кошница и помпа за резервоара при ogi.73, а от един приятел взех тръбичките за гориво и един резервоар, който всъщност не ми трябваше, защото на Golf и jetta са еднакви и разликата при карбуратова е само в сондата, която е заменяема.. Кошницата я поизчистих, смених й скобите, както и държачите - едни гумени тампончета, които се продават нови. Стойката я обработих против ръжда и я боядисах.
Свалих резервоара, изчистих го и го подготвих за монтаж.
Помпите, които липсваха всъщност са две - едната в резервоара и едната в кошницата, която седи в близост до задно дясно колело.
Друг проблем е, че когато колата е карбуратор, тръбичките за гориво са директно от резервоара до отпред в коша. Когато има външна помпа в кошница, има 2 тръбички до кошницата и още две от кошницата до отпред.
Намерих кошница и помпа за резервоара при ogi.73, а от един приятел взех тръбичките за гориво и един резервоар, който всъщност не ми трябваше, защото на Golf и jetta са еднакви и разликата при карбуратова е само в сондата, която е заменяема.. Кошницата я поизчистих, смених й скобите, както и държачите - едни гумени тампончета, които се продават нови. Стойката я обработих против ръжда и я боядисах.
Свалих резервоара, изчистих го и го подготвих за монтаж.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Отделно се наложи да прекарам и нова инсталация за бензиновите помпи от таблото с релетата и бушоните до отзад. Ползвах оригинални кабели, свалени от друга кола, които интегрирах в оригиналната инсталация - получи се като истинско
Неприятна изненада обаче се получи като свалих резервоара от колата.
Това е една планка, която държи гърловината на резервоара към купето с 2 винта. Започнах да я стържа до здраво:
В крайна сметка изрязах голяма част от нея и намазах с ръждопреобразувател Wurth:
Неприятна изненада обаче се получи като свалих резервоара от колата.
Това е една планка, която държи гърловината на резервоара към купето с 2 винта. Започнах да я стържа до здраво:
В крайна сметка изрязах голяма част от нея и намазах с ръждопреобразувател Wurth:
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Направих си първо шаблон от картон, след това отрязах малко ламарина и я направих с формата на изрязаните части
Заварих, намазах с Wurth. Фабрично имаше малки дупчици, от където да изтича вода ако влезе в кухината и и аз пробих такива.
Боядисах с цинков спрей, а отгоре с течен асфалт
И накрая монтирах резервоара и напръсках обилно с бяла течна грес, за да се запечати
Заварих, намазах с Wurth. Фабрично имаше малки дупчици, от където да изтича вода ако влезе в кухината и и аз пробих такива.
Боядисах с цинков спрей, а отгоре с течен асфалт
И накрая монтирах резервоара и напръсках обилно с бяла течна грес, за да се запечати
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
От долната страна на резервоара също имаше какво да се прави.
Трите ламаринени обръча, които го държат ги минах до метал с телената четка
След това последва Wurth, течен асфалт, боя, течна грес, а планките и болтовете с цинков спрей. После монтаж
Трите ламаринени обръча, които го държат ги минах до метал с телената четка
След това последва Wurth, течен асфалт, боя, течна грес, а планките и болтовете с цинков спрей. После монтаж
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Беше август месец, хората на море, но и ние бяхме на пясъка
Тук съм снимал брат ми как се забавлява
Благодарности и на Bobby_, че ми даде заден мост от GTI, който е със стабилизираща щанга, вградена в него.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Това са някои от нещата, които подготвих за прахово боядисване и поцинковане. Лошото е, че всичко става на порции и често изникват нови и нови неща за правене, а то отнема доста време
- genevaboy2
- Мнения: 331
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Супер темичка, евала за мерака, труда, времето и средствата !!!
Дано я видим завършена на Виортерзии !
Дано я видим завършена на Виортерзии !
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Двойката си е голямо хоби
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Private Jet Traveller MK2 1990
Доволен съм от видяното до сега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта