Температурен датчик (G62) на B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Fr3nzY
Мнения: 196
Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFB V6 TDI
Местоположение: Бургас

Мнениеот Fr3nzY » Съб 29 ное 2008 16:46


Ами колега ще ти го опиша по детайлно.Гледам че и ти караш Б5 паля колата сутрин работи в гаража3/4 мин. минавам около 10 километра(извън града) стрелката още не е мръднала не пускам парното и вече след около2/3км започва да отлепя постепенно и след още 5км вече минава първите белите чертички дето са по гъсти.Цъкам парното и карам още около 10км и двигателя е достигнал опрималната за работа темп.90градуса.В града загравя малко по бързо.Все пак времето както казваш е студено може и нищо да и няма.




Потребителски аватар
ddanov
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
Двигател: CDGA 2012г
Местоположение: Ловеч

Температурен датчик (G62) на B5

Мнениеот ddanov » Пон 25 дек 2017 18:55


Колеги,
Темата е старичка, но дано се следи и да има кой да ми отговори.
И аз имам проблем с датчик на на охладителната течност G62. Няма палене сутрин, а изключа ли конектора му, пали от четвърт!
Естествено заподозрях датчика (при мен зелен с 4 пина). Смених го ... но ефекта е никакъв. Пак пали ужасно трудно при включен датчик и веднага, от първия път ако го разкача и автомобила влезне в сервизен режим.
Следващото ми съмнение беше в кабелчета - да не е прекъснато някое или с окислено пинче. След много ровене в нета не открих разположението на другия край. Разбрах само, че другия край на четирите кабелчета е на буксата на компютъра. При мен тези букси са 2 - голяма с 4 реда по 19 пина и малка с 4 реда по 8 пина. Отделно на всяка, в двата края от външната страна има по още едно гнездо с 5 по-големи пина. Никъде не намерих схема и ги започнах по сложния начин - мерим всяко с всяко и ... единия пин, който на G68 изглежда се води №1 не излезна никъде. Кабелчето цвят синьо или зелено. Иди го разбери намацано с масло. Има обаче ориентир, защото другото едноцветно е кафяво. Останалите две кабелчета са бяло с нишка от друг цвят. За другите три кабелчета намерих съответното пинче на конектора от страна компютър.
Та питането ми е - някой може ли да ми даде схема на пиновете на конекторите (букси) от страна компютър или пък на самия компютър, което ще рече огледално на конектора. Компютъра е с иглички (мъжко), а съответните конектори с дупки (женско). Идеята е, че вероятно това кабелче някъде е прекъснато. Да го открия и евентуално да го сменя. Пробвах с една игличка след буксата на G62, не е прекъснато там.

Накратко - интересува ме всяко от четирите кабелчета на температурен датчик G62 къде отива - конкретен конектор и пин на него.
Автомобила е VW Passat B5.5, 2001г, 2000 куб. см., 115 к. с., Двигател AZM.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4704
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Температурен датчик (G62) на B5

Мнениеот tdi fen » Пон 25 дек 2017 19:38


най-добре проверете с ваг-ком колко градуса показва преди да е запален двг


z_chakarov
Мнения: 197
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Температурен датчик (G62) на B5

Мнениеот z_chakarov » Пон 25 дек 2017 22:11


Провери на малката букса на компютъра , те нали са една по-голяма и по-малка. На малката на 67 пин и на 53 трябва да отиват кабелите от датчика.

Без име.jpg
Без име.jpg (19.91 KиБ) Видяна 1173 пъти


Потребителски аватар
ddanov
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
Двигател: CDGA 2012г
Местоположение: Ловеч

Re: Температурен датчик (G62) на B5

Мнениеот ddanov » Сря 27 дек 2017 1:56


z_chakarov написа:Провери на малката букса на компютъра , те нали са една по-голяма и по-малка. На малката на 67 пин и на 53 трябва да отиват кабелите от датчика.

VAG_ME7.x.jpg


Колега,
Най-напред благодаря за адекватния отговор!
Обаче имаме сериозно разминаване! При мен малката букса е с 4 реда по 8 пина, а голямата е 4 реда по 19 пина. При теб, на този чертеж видно, малката букса е с 4 реда по 7 пина, а изхождайки от номерата явно голямата ти е по 13 пина в ред.
Моите конектори изглеждат като на прикачената снимка, но за съжаление там, където намерих тази схема, има само толкова по описанието на пиновете.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта