Кiko написа:А 170 к.с. Пасат Б6 BMR май беше кода дали ще е читав
BMR имат същите проблеми както BKP (2.0 TDI, 140 hp, 16V), т.е. дюзи и глави. По отношение на дюзите, повечето вече са с подменени било по акцията, било след дефект, така, че вероятността да налетиш на екземпляр с кофти дюзите е ниска, по отношение на главата... доста хора твърдят, че ако е била от дефектните и е имало да се пука то до сега вече се е случило и тези които са оцелели и сега се продават на пазара са с подменени или от НЕ дефектните серии, НО скоро тук някъде четох тема на колега, които си е изпатил точно с това, на автомобил закупен наскоро та не знам. Привода на помпата е проблемен при всички Б6 2.0 TDI, преди 2009 г., след това се твърди, че проблема е отстранен, но дали е така
П.П. изрових темата -
viewtopic.php?f=24&t=472373