Passat B6 - DPF филтър
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - DPF филтър
Може да се провери по номер на рамата.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 - DPF филтър
1. как се пуска в принудителна регенерация?
2. в кой контролер се влиза за тези стойности с ваг ком
2. в кой контролер се влиза за тези стойности с ваг ком
Re: Passat B6 - DPF филтър
Здравейте колеги,
Пробрах да карам колата с въпросните обороти 2500-3000, но след 10 км се чу доста силен гръм от лявата част на двигателя, поради което реших да прекратя опита си. Имате ли някакви други идеи? Какво ви е мнението за евентуално премахване?
http://www.pstuning.net/dpf-fap-premahvane
Пробрах да карам колата с въпросните обороти 2500-3000, но след 10 км се чу доста силен гръм от лявата част на двигателя, поради което реших да прекратя опита си. Имате ли някакви други идеи? Какво ви е мнението за евентуално премахване?
http://www.pstuning.net/dpf-fap-premahvane
Re: Passat B6 - DPF филтър
А когато сутрин е студено -5/-8 градуса нормално ли е да се вижда бял дим, като на бензиновите? Като мине 0 го няма това "пушене".
- Asko VW
- Мнения: 815
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 - DPF филтър
Това е водна пара и да нормално е да се вижда при тези температури.
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - DPF филтър
Зависи като кои бензинови е - онези, на които излиза водна пара - лека и беличка, полупрозрачна
ИЛИ
онези с яко бялата и почти синкава, които са за сегменти :)
А при DPF може да прелива маслото, ако пуска много нафта за регенерацията на филтъра или дюзите пикаят здраво...
ИЛИ
онези с яко бялата и почти синкава, които са за сегменти :)
А при DPF може да прелива маслото, ако пуска много нафта за регенерацията на филтъра или дюзите пикаят здраво...
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 27 фев 2014 6:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BMP 2007
Re: Passat B6 - DPF филтър
lubo007 написа:1. как се пуска в принудителна регенерация?
2. в кой контролер се влиза за тези стойности с ваг ком
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Coolant Temperature above 50 °C (see MVB 002.4)
Particle Filter Load below Specification (see MVB 075.3, VAG-COM should give the specified value)
If the Particle Filter Load is above Specification the Particle Filter needs to be replaced since the car may burn down when regenerating.
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Conditions (Driving Cycle):
Vehicle Speed between 30-60 km/h (18-37 MPH)
Engine Speed between 1500-2500 RPM (4th or 5th Gear, Automatic Transmission in Tiptronic)
Duration approx. 15-20 Minutes
Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger above 700 °C
Drive the car based on the above conditions until the Particle Filter Load is as low as possible (close to 0 %). In case the regeneration fails there can either be problems with the Driving Cycle Conditions or with the Engine Hardware.
[Select]
[01 - Engine]
[Coding-II - 11]
Enable Regeneration by Entering 21295.
[Do It!]
[Meas. Blocks - 08]
Select both Groups at once 070 and 075.
[Go!]
MVB 070.1: Regeneration Status (xxxxxxx1 = Normal Regeneration active, xxxxxx1x = Forced Regeneration active)
MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 075.1: Exhaust Gas Temperature before Turbo Charger
MVB 075.2: Exhaust Gas Temperature before Particle Filter
MVB 075.3: Particle Filter Load
MVB 075.4: Exhaust Gas Temperature after Particle Filter
Now Start the Driving Cycle and keep watching the Measuring Blocks (2nd Person required).
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]
Re: Passat B6 - DPF филтър
Здравейте,
Търся къде да изчистя всмукателният колектор на Пасат 2.0Д 2008г
попаднах на темата и твърди се метода carbon cleaner дава резултат ( С препоръчани от VW консумативи и технология ) ,
но във VW твърдят че единствената мярка с подмяна на колектора за много пари.
Ако процедурата наистина работи с VW консумативи защо не се предлага във фирменият сервиз?
Просто търся мнения.
Благодаря и Поздрави.
Търся къде да изчистя всмукателният колектор на Пасат 2.0Д 2008г
попаднах на темата и твърди се метода carbon cleaner дава резултат ( С препоръчани от VW консумативи и технология ) ,
но във VW твърдят че единствената мярка с подмяна на колектора за много пари.
Ако процедурата наистина работи с VW консумативи защо не се предлага във фирменият сервиз?
Просто търся мнения.
Благодаря и Поздрави.
Re: Passat B6 - DPF филтър
Звъннах и ми обясниха .
Двигателя работи впръсква се водород, който се свързва с въглерода по стените на генерацията, турбо и навсякъде където циркулира въздуха.
Твърдят че няма странични ефекти.
Имам приятел който твърди че върши работа?
Ако някой е ползвал услугата нека пише.
Двигателя работи впръсква се водород, който се свързва с въглерода по стените на генерацията, турбо и навсякъде където циркулира въздуха.
Твърдят че няма странични ефекти.
Имам приятел който твърди че върши работа?
Ако някой е ползвал услугата нека пише.
Re: Passat B6 - DPF филтър
Колко струва свалянето и изпитанието на дпф- филт. Мисля че имам същият проблем ориентировъчно задавам въпросът за да си направя сметка според финансите и здравето на автомобила
Re: Passat B6 - DPF филтър
[quote="mayma"]Стига с тези маханици колеги. Къде живеете ? Има услуга наречена "пране на DPF филтър" . Перем ги с оригинални препарати на VW. Като в голям процент се оказва, че е проблемен датчика за диференциално налягане, а не DPF филтъра. Така че вместо, да се съсипва автомобила, може да се направи една диагностика и да се установи къде точно е проблема и ако се окаже в DPF-a, да се изпере.
Интервалите за 'Check" на филтъра, не са защото на "300 000" км е за изхвърляне, а за да се види периферията на двигателя от която зависи правилната работа на филтъра.Около 90 % от автомобилите по родните пътища са с връщани километражи и около 4-5 пъти са надхвърлили пробег от "300 000" км, пък нямат проблем с филтрите
п.п Имаме такъв пран филтър, преди 3 години и клиента си кара автомобила без проблем и до ден днешен.
п.п. 2 Нещо което много хора пропускат, неправилно поставен ангренажен ремък, също води до проблеми с DPF филтъра.[/quote
Може ли контакти с вас на лично? Благодаря ви предварително!
Интервалите за 'Check" на филтъра, не са защото на "300 000" км е за изхвърляне, а за да се види периферията на двигателя от която зависи правилната работа на филтъра.Около 90 % от автомобилите по родните пътища са с връщани километражи и около 4-5 пъти са надхвърлили пробег от "300 000" км, пък нямат проблем с филтрите
п.п Имаме такъв пран филтър, преди 3 години и клиента си кара автомобила без проблем и до ден днешен.
п.п. 2 Нещо което много хора пропускат, неправилно поставен ангренажен ремък, също води до проблеми с DPF филтъра.[/quote
Може ли контакти с вас на лично? Благодаря ви предварително!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B6 - DPF филтър
Виж хубаво тази тема - viewtopic.php?f=13&t=478930
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 - DPF филтър
Ето и друга тема: viewtopic.php?f=24&t=485203
В нея съм препоръчал къде може на разумна цена да се извърши читаво процедурата.
В нея съм препоръчал къде може на разумна цена да се извърши читаво процедурата.
Re: Passat B6 - DPF филтър
Много добър въпрос колега, сега и аз ще ходя по майстори за мнения и диагностики
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: spallding86 и 72 госта