Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Е аз говорех да е готова колата, а относно поддръжката - близкият сервиз, качват я и я оглеждат за амортизацията на колата а ако имаш и ВАГ, още по-добре. Много е важно дали и като вземеш колата от стария собственик. ще я поддържаш и сменяш масло, консумативи и "тръгнали" части навреме! И как се кара и пази..много е относително, иначе като цяло... жена и кола на късмет. Няма как да има вечни части, винаги идва време я за ремонт, я за данъци,консумативи. Те си вървят непрестанно разходите.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
https://m.mobile.bg/details/11517376737484659
Тази кола е хубава на истински километри ако някой си търси такъв.
Тази кола е хубава на истински километри ако някой си търси такъв.
- k_garchev
- Мнения: 2713
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Никакъв шанс да е на истински километри.
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Колко % е вероятността кола в гаранционен пробег, на 70000 км да дойде в България и да струва 4500 евро? [emoji16]
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
1% да е на реални км,99% манипулирани..мое мнение.Ако има начин да се провери сервизната история ще е добре...ама надали
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
https://m.mobile.de/auto/search.html?ms ... fe!=EXPORT
Ето колко струват. Започват от 6000, ама евро! Айде дерзайте, ударили сте "кьоравото"!
Всичко му е топ топ топ, фул фул, качваш се и караш, ама към Надин.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Ето колко струват. Започват от 6000, ама евро! Айде дерзайте, ударили сте "кьоравото"!
Всичко му е топ топ топ, фул фул, качваш се и караш, ама към Надин.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Мой приятел си хареса Пежо 207 дизел 2011г за 8500лв,при положение че във Франция почват от 5500 евро.Питаме джамбазина как ва е тая разлика,а той ни каза...ами защото цената е за пакет от автомобили/145000км е Пежото/Цирк и то голям.
- kiko26
- Мнения: 180
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
- Автомобил: VW
- Двигател: Passat B8
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Нито знам на кой е колата нито имам интерес да лъжа.Колата е проверена по история и наистина е така.Просто реших да помогна на някой при избора.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Определено изглежда добре на снимките.
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Asko VW написа:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11514392899317314&slink=631005
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=631005
Тези преглеждал ли си ги, и двата са с пипани километражи то е ясно, и са с малките мултимедии, но иначе са с доста екстри. Първият изглежда по-свеж и е с биксенон, но е с по-малко вътрешни екстри и липсва капака на акумулатора. Вторият не изглежда толкова свеж, но може да е и от самите снимки, с обикновените фарове, но вътре е яко тъпкан с екстри, цяла кожа, пълни ел. седалки с памет, само не знам с кои двигатели са, не пише
Ето още два интересни, но във Варна :
https://www.cars.bg/offer/c2468180
https://www.cars.bg/offer/c2401874
Първата от Сливен съм я гледал наистина изглежда доста свежа има 2 3 забележки но и при двата не виждам нещо по различно от другите не са нещо кой знае кво
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Никой не каза нищо за автоматичната скоростна DSG кутия минуси плюсове разход за обслужване какво да се гледа при возене и смяна на скоростите има ли някъв начин да се разбере дали е читав казват и че със тази кутия разхода на автомобила е малко по висок ?
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 19:40
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2006
- Местоположение: Видин
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Кутията е реално ръчна с два съединителя, управлявана от компютър. Аз карам с такава, но разучих за нея след като я купих. Ако е в комбинация с бензинов мотор предполагам че ще е ок, но на дизел не съм очарован. Кутията прескача скорости ако и направиш кикдаун, както и при ръчната можеш да минеш от 5та на 3та и резултата е малко неприятен като усещане (няма я мазнотата на класическия автоматик, който минава през 4та и прекалено рязко отиваш от 1700 на 3500 оборота, което на някой може и да му прави кеф, но аз си взех автомат заради мазнотата на возене и ускорение). Самата кутия, VAG я хвалят като "спортна" кутия, което всъщност е проблема според мен.
Ако е здрава кутията, не трябва да има ритане или звук при превключване и да изрежда всичките предавки без да забива на някоя. При палене и гасене на колата не трябва да има заклащане на колата и металическо дрънчене от кутията (това е маховика).
Обслужването не е скъпо. На всяка 3та или 4та смяна на масло на мотора, сменяш и на кутията. Между 300 и 500лв в зависимост от сервиза и марката на консумативите. Има маховик обаче, който е консуматив на около 150-180000 км. Той е между 1000 и 2000лв(пак зависи от марка и сервиз).
Относно разхода на гориво, не смятам че завишава, даже производителя дава по-нисък разход с нея, отколкото при ръчната. Аз не съм мерило, защото не карам икономично, но няколко пъти давах колата а набрат ми и той докарва среден разход извън града 4,5-4,7. Аз под 6,5 не падам :) В града нормално съм на среден 8-9, зимата минавам над 10. (гр.Видин, в София най-вероятно ще е малко по-висок).
Дано съм ти бил полезен.
Ако е здрава кутията, не трябва да има ритане или звук при превключване и да изрежда всичките предавки без да забива на някоя. При палене и гасене на колата не трябва да има заклащане на колата и металическо дрънчене от кутията (това е маховика).
Обслужването не е скъпо. На всяка 3та или 4та смяна на масло на мотора, сменяш и на кутията. Между 300 и 500лв в зависимост от сервиза и марката на консумативите. Има маховик обаче, който е консуматив на около 150-180000 км. Той е между 1000 и 2000лв(пак зависи от марка и сервиз).
Относно разхода на гориво, не смятам че завишава, даже производителя дава по-нисък разход с нея, отколкото при ръчната. Аз не съм мерило, защото не карам икономично, но няколко пъти давах колата а набрат ми и той докарва среден разход извън града 4,5-4,7. Аз под 6,5 не падам :) В града нормално съм на среден 8-9, зимата минавам над 10. (гр.Видин, в София най-вероятно ще е малко по-висок).
Дано съм ти бил полезен.
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
radogetov написа:Кутията е реално ръчна с два съединителя, управлявана от компютър. Аз карам с такава, но разучих за нея след като я купих. Ако е в комбинация с бензинов мотор предполагам че ще е ок, но на дизел не съм очарован. Кутията прескача скорости ако и направиш кикдаун, както и при ръчната можеш да минеш от 5та на 3та и резултата е малко неприятен като усещане (няма я мазнотата на класическия автоматик, който минава през 4та и прекалено рязко отиваш от 1700 на 3500 оборота, което на някой може и да му прави кеф, но аз си взех автомат заради мазнотата на возене и ускорение). Самата кутия, VAG я хвалят като "спортна" кутия, което всъщност е проблема според мен.
Ако е здрава кутията, не трябва да има ритане или звук при превключване и да изрежда всичките предавки без да забива на някоя. При палене и гасене на колата не трябва да има заклащане на колата и металическо дрънчене от кутията (това е маховика).
Обслужването не е скъпо. На всяка 3та или 4та смяна на масло на мотора, сменяш и на кутията. Между 300 и 500лв в зависимост от сервиза и марката на консумативите. Има маховик обаче, който е консуматив на около 150-180000 км. Той е между 1000 и 2000лв(пак зависи от марка и сервиз).
Относно разхода на гориво, не смятам че завишава, даже производителя дава по-нисък разход с нея, отколкото при ръчната. Аз не съм мерило, защото не карам икономично, но няколко пъти давах колата а набрат ми и той докарва среден разход извън града 4,5-4,7. Аз под 6,5 не падам :) В града нормално съм на среден 8-9, зимата минавам над 10. (гр.Видин, в София най-вероятно ще е малко по-висок).
Дано съм ти бил полезен.
Благодаря колега наистина хубав и изчерпателен отговор
- alpinab
- Мнения: 569
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
Ето и мойте впечатления от ДСГ-то:
@Плюсове
- Не сменяш скорости, което определено е преимущество за градски условия на шофиране.
- Ако е технически изправна, има страхотна мазна работа. Ритания, дрънчене, усещане при превключване на скорости за изключени. Поне при мойта.
@Минуси (лични впечатления, да не ми се засегне някой колега)
-Покупката е рискована ако колата е с неясна история.
-Определено е по-скъпа за поддръжка от ръчната скоростна кутия.
-За мен тази кола прави каквото тя иска, а не каквото шофьора иска от колата. Тук изцяло изключвам, аз като побъркам да си цъкам на перца или ако нямам такива да карам на ръчно превключване от скоростния лост на колата. Какво имам предвид: Колата при нормално шофиране -нито ускорявам бързо , нито галя едвам газта. Та колата в този режим (а този е моят стил на каране) постоянно е на много ниски обороти, приметно 1100-1300. За мен в тези граници, колата не е ок. Няма как да поддържам 1500-1700об, в които колата се чувства много по-добре (а и в максимален въртящ момент). В тези ниски обороти, има едни по-усезаеми вибрации, които малко след 1300 изчезват напълно.
Аз лично не бих купил Б6 над около 10+ години с такава кутия, защото ремонта й може да стигне до към 30% от стойността на колата, което чисто финансово не е изгодно за собственика.
П.с. Сетих се един "уж" разбирач майстор на VAG групата как тестваше кутията дали е ок: Превключването от Д към Задна , да е меко без шумове и леки подритвания на колата. Същото и в обратния ред. Под лек наклон на Д да тръгва сама колата без да си дал газ.
@Плюсове
- Не сменяш скорости, което определено е преимущество за градски условия на шофиране.
- Ако е технически изправна, има страхотна мазна работа. Ритания, дрънчене, усещане при превключване на скорости за изключени. Поне при мойта.
@Минуси (лични впечатления, да не ми се засегне някой колега)
-Покупката е рискована ако колата е с неясна история.
-Определено е по-скъпа за поддръжка от ръчната скоростна кутия.
-За мен тази кола прави каквото тя иска, а не каквото шофьора иска от колата. Тук изцяло изключвам, аз като побъркам да си цъкам на перца или ако нямам такива да карам на ръчно превключване от скоростния лост на колата. Какво имам предвид: Колата при нормално шофиране -нито ускорявам бързо , нито галя едвам газта. Та колата в този режим (а този е моят стил на каране) постоянно е на много ниски обороти, приметно 1100-1300. За мен в тези граници, колата не е ок. Няма как да поддържам 1500-1700об, в които колата се чувства много по-добре (а и в максимален въртящ момент). В тези ниски обороти, има едни по-усезаеми вибрации, които малко след 1300 изчезват напълно.
Аз лично не бих купил Б6 над около 10+ години с такава кутия, защото ремонта й може да стигне до към 30% от стойността на колата, което чисто финансово не е изгодно за собственика.
П.с. Сетих се един "уж" разбирач майстор на VAG групата как тестваше кутията дали е ок: Превключването от Д към Задна , да е меко без шумове и леки подритвания на колата. Същото и в обратния ред. Под лек наклон на Д да тръгва сама колата без да си дал газ.
Re: Passat B6 Въпроси/отговори/препоръки
kiko26 написа:Нито знам на кой е колата нито имам интерес да лъжа.Колата е проверена по история и наистина е така.Просто реших да помогна на някой при избора.
Тази кола от къде сте толкова сигурни че е на тези километри кой я проверява как къде
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта