Моят fresh MK2 military green
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Има и двойки с отдушник и 3 тръби, ако искаш да е като оригинал примерно код PN, като моята.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
А онзи топуз имаш ли го в калника?И съответно има ли го онова ел.клапанче дето цъка,май канистър се водеше?
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Да. От топуза в калника минава през ел.м. клапан и оттам в карбуратора.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Супер,ще пробвам да го монтирам и него
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Аз свалих тръбичките от PN и сложих тези от PB. Нямат разлика, освен, че едините са прекъснати за външната помпа. Ще издържат, ако са в добро състояние. А онова в калника го нямах, но си го набавих и го монтирах.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Ясно Моите са в отлично здраве иначе,само ще прибавя прозрачната тръбичка.
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Направо прехвърляй предните шенкели от 115-ката.Шарнирите мисля че са еднакви като на 2-ката,ако не си прехвърли 3-ковите шарнири.За дупките на джантите не те бърка,малко е играчка ама се прави,само си купуваш 2 нови лагера (за теб са без пари) избиваш тройковите главини и после ги сглобяваш с 2-ковите,ако не имам някъде цели шенкели 4х100 за изхвърляне,ела да ти дам главините.
Тогава ще рабереш че ти спира колата
Тогава ще рабереш че ти спира колата
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Ще правим някакъв страшен хибрид по предницата,то е ясно
Първо нека запали двигателя и напаснем всичко,после ще има и спирачки
Другия месец като се посгрее малко времето им сменям местата с 3-ката и го почвам.
Първо нека запали двигателя и напаснем всичко,после ще има и спирачки
Другия месец като се посгрее малко времето им сменям местата с 3-ката и го почвам.
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Sando стига само писане дак 1 снимка да видим как е от векове не си пускал снимка на колата :D
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Днес имах малко свободно време и реших да сменя резервоара с този от 3-ката.Така изглеждаше като го измих.
На подемника нещата стават много лесно.
От долу всичко е като ново и без ръжда,дори и под гърловината за зареждане.
Разликата между двата резервоара е минимална.При тройковия самото гърло за зареждане се пада със сантиметър по на долу,но почти не се забелязва.
Също така трябва да му се разпробие още един отвор за да се захване към купето.При двойката е с два а при тройката е с един.
Също така прекарах и прозрачната тръбичка която е за бензиновите пари.
Всичко е монтирано и сега колата работи само на газ,ще се старая да не ми свършва,че лошо
На подемника нещата стават много лесно.
От долу всичко е като ново и без ръжда,дори и под гърловината за зареждане.
Разликата между двата резервоара е минимална.При тройковия самото гърло за зареждане се пада със сантиметър по на долу,но почти не се забелязва.
Също така трябва да му се разпробие още един отвор за да се захване към купето.При двойката е с два а при тройката е с един.
Също така прекарах и прозрачната тръбичка която е за бензиновите пари.
Всичко е монтирано и сега колата работи само на газ,ще се старая да не ми свършва,че лошо
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Миналата седмица се возих на една 2ка с 2е и дебитомер,който не беше в час.Е,признавам,не съм си мислил,че 2е-то е способно на такъв вървеж за конете си .
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
И така вече и с горивен филтър.
Днес закупих един понеже е хубаво да го има,че не ми се мисли какво ли ще стане без него с бензиновите дюзи.
Направих му набързо една стойка,понеже фабрично никога не е имало филтър.
И го монтирах на мястото му,стана бетон
Закачих буксата и пробвах в една бутилка дали ще потече бензин.В началото излизаше с мехурчета докато се обезвъздуши системата,после струята стана добра.Направих му байпас със синия маркуч за обратния бензин и оставих помпата да поработи така 1-2 минути.Тя не издаваше някакви странни звуци.Сега чакам да се посгрее малко времето и до края на месеца отива за трансплантация
Днес закупих един понеже е хубаво да го има,че не ми се мисли какво ли ще стане без него с бензиновите дюзи.
Направих му набързо една стойка,понеже фабрично никога не е имало филтър.
И го монтирах на мястото му,стана бетон
Закачих буксата и пробвах в една бутилка дали ще потече бензин.В началото излизаше с мехурчета докато се обезвъздуши системата,после струята стана добра.Направих му байпас със синия маркуч за обратния бензин и оставих помпата да поработи така 1-2 минути.Тя не издаваше някакви странни звуци.Сега чакам да се посгрее малко времето и до края на месеца отива за трансплантация
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Колеги,кажете ефикасен начин за отстраняване на лека ръжда по метални скоби за маркучи.
Мисля да ги накисна в спирачна течност за няколко дни или в нафта?
После ще ги мина с някоя ръка черен спрей.
Мисля да ги накисна в спирачна течност за няколко дни или в нафта?
После ще ги мина с някоя ръка черен спрей.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh#3 red golf MK2
Нямам,дай ми някой път като минаваш покрай мен.Трябва ми 100-200 гр.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта