Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот golfmaniak666 » Пон 02 апр 2018 20:48


Есента купих колата когато я купих климатроникът не работеше продавачът каза че до последно е работил когато опитах да го включа забелязах че не се включва компресора нито перките въртят когато проверих перките се оказа че не работи първа скорост според вас възможно ли е компресорът да не тръгва заради проблем в перките.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13397
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 02 апр 2018 20:51


Не.
Ще тръгнат на втората.
Щом компресора вдигне налягане.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот golfmaniak666 » Пон 02 апр 2018 20:52


Как мога да го пусна принудително за да видя дали работи.Дали е реле или просто има пробив.Като го пусна от управлението нищо не се случва.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот teodorpc » Вто 03 апр 2018 6:37


Вчера вечерта водих мойта за ремонт и се оказа, че няма грам фреон и за това не тръгва компресора. Като цъкне релето за компресора включва едновремено и перката. Мойта перка беше повредена (четките са свършили и днес ще търся подобни) но като наду пича с въздух системата да тества за течове и компресора си заработи, така че той не зависи от перките. 20лв. е диагностиката и тест за херметичност, момчето май е известен във форумите Васко, ако не се лъжа се казва. На бул. Климент Охридски 166 в един подземен гараж му е сервиза 0894761944.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот radotom » Вто 03 апр 2018 7:50


Надул е системата с въздух (дано все пак е азот, не въздух) и е пуснал системата да работи, казваш? :c010
Хмм... успех му пожелавам значи на този Васко :no


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот teodorpc » Вто 03 апр 2018 8:16


Ми с някакъв хладилен компресор, не знам какво всъщност е имало вътре. Човека работи поне от 5 год. и само положителни мнения имаше за него, до вчера не го познавах.


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот stefarata » Вто 03 апр 2018 8:59


Климатроника не е кора на врата например, да отвиеш две болтчета, да залепиш с лепило и да го сглобиш. Там сер работи с налягания, специални инструменти , хладилни агенти и т.н. Още повече за софиянци е срамота да питат къде да си ремонтират климатика , при положение че могат да се обърнат към тези хора http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=44549 .
На мен един самозван майстор дето "пълнен" климатици си ми взе 30 лева и хем нямах климатик, хем без малко да замине и компресора. И той го "надуваше" с нещо, с някакви кантарчета мереше.....ужас.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот golfmaniak666 » Пет 06 апр 2018 17:16


VCDS-Lite Version: Release 1.0
Friday, 06 April 2018, 17:39:20:0
Control Module Part Number: 3B1 907 044 C
Component and/or Version: CLIMATRONIC C 0.5.0
Software Coding: 01000
Work Shop Code: WSC 00046
2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
37-10 - Faulty - Intermittent

При изтриване на грешките не се появяват повече.При пускане на климатроника компресора тръгва но перките не


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот martom » Пет 06 апр 2018 18:50


Перките подлежат на ремонт.Нови са около 100лв.за бр.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13397
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 06 апр 2018 19:15


70лв Термотек,голямата,с прилична отстъпка.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот vanesto » Пет 06 апр 2018 20:26


Тия Термотек дали са читави, че и аз трябва да купувам голяма?


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13397
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 06 апр 2018 20:47


Година и половина.
Без проблем.


teodorpc
Мнения: 231
Регистриран на: Сря 14 фев 2018 21:35
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот teodorpc » Съб 07 апр 2018 9:39


20лв. са 4-те четки, ако е като на пасата. Една шкурка на колектора и ще кара още толкова, ако няма други поражения. Миналата седмица ги сменях и сега пее перката, но предполагам не на всеки му се занимава.
П.П. Сега видях, че не са същите, снякакви резистори и калпави четкодържачи, така че май няма смисъл от ремонти.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот vanesto » Съб 07 апр 2018 12:57


Точно, обикновено се скапва първата степен, заради резистора. Имам и една от Olx, дето май са и свършили четките, щото не върти изобщо. Калпава работа.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13397
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 ТДИ Въпрос за климатроника

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 07 апр 2018 13:15


Ако имаше смисъл,да съм правил моята.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта