Уважаеми колеги,
По невнимание, при проверка кабелите към свещите, прескочи искра межди един от кабелите и буксата на горивната дюза на 4ти цилиндър. След проверка се указа че, управлението на четвърта дюза (клема 65) на компютъра дава постоянно на корпус в резултат на което дюзата е постоянно отворена и пръска постоянно гориво в цилиндъра.
След консултации във форума за подобен проблем се предлага евентуална смяна на пробилата интегрална схема със здрава такава.
Бихте ли ми помогнали с предоставянето на повреден компютър VAG номер 06A 904 019AS (или подобен) от който да сваля евентуално здрав чип, идентичен с моя повреден и да се опитам да си отремонтирам компютъра.
Дайте някакви съвети в тази връзка.
Ето защо търся:
- повреден компютър VAG номер 06A 906 019AS , SIEMENS (на символична цена от 10-15лв)
Компютъра може да е с различни последни букви (примерно 06A 906 019BQ, BF, AK, D, и др.) но на SIEMENS със същите цифри пред буквите.
Повредения чип е DPS 326718, R7014A на фирматта HARRIS.
Резултатите от опита за ремонт на компютъра ще споделя във форума.
За контакти ме потърсете във форума, или директно на GSM 0886 801370, Стойков
Благодаря предварително.



Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
- george.antonov
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пон 11 дек 2017 18:18
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD
- Местоположение: Свищов
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Колега,ти ходи ли в сервиз да погледнат колата, или само с мнения без диагностика?
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Направена е диагностика.
Излиза грешка:
"01252 Fuel injector for Cilinder 4 (N33)
29-00 - Short to Graund"
Излиза грешка:
"01252 Fuel injector for Cilinder 4 (N33)
29-00 - Short to Graund"
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Пробития чип и разположението му


Иначе като опиция за ориентир за цели ЕКУ-та:
https://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK4-1-6-AKL-ENGINE-CONTROL-UNIT-ECU-06A-906-019-AK-06A906019AK-/331264033497
https://www.cars.bg/offer/p170467
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0-11642541/ecu-audi-a3-1-6-aeh-06a906019d-06a-906-019-d-siemens-5wp4193-5wp4-193-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D1%8A%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B03-97%D0%B3
https://www.megaparts.bg/product/733076146
Не изключвай вариант за ползвано работещо ЕКУ на цена = на повредено ЕКУ + ремонта на твоето


Иначе като опиция за ориентир за цели ЕКУ-та:
https://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK4-1-6-AKL-ENGINE-CONTROL-UNIT-ECU-06A-906-019-AK-06A906019AK-/331264033497
https://www.cars.bg/offer/p170467
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0-11642541/ecu-audi-a3-1-6-aeh-06a906019d-06a-906-019-d-siemens-5wp4193-5wp4-193-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%8E%D1%82%D1%8A%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B03-97%D0%B3
https://www.megaparts.bg/product/733076146
Не изключвай вариант за ползвано работещо ЕКУ на цена = на повредено ЕКУ + ремонта на твоето
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Благодаря за информацията.
Продължавам да търся повреден компютър за да се опитам сам да отремонтирам моя.
Продължавам да търся повреден компютър за да се опитам сам да отремонтирам моя.
-
- Мнения: 653
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
А поръчка на чипа през интернет пробва ли.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Преди година имаше същата тема на същия голф 4 1.6.Май накрая смениха целия компютър и адаптираха таблото с имобилайзера към него.Аз не бих се занимавал да сменявам толкова фини елементи,да не ме остави утре някъде на пътя.
Пък и това е най-масовия мотор при голф 4,части бол
Ето я темата viewtopic.php?f=5&t=465720&hilit=%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B0+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+4+1.6
Пък и това е най-масовия мотор при голф 4,части бол

Ето я темата viewtopic.php?f=5&t=465720&hilit=%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B0+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+4+1.6
Re: Голф 4, 1998г. 1.6 AKL автомат, не работи управлението на горивната дюза на 4ти цилиндър
Запознах се с горната тема и тя до голяма степен ме ориентира в решаването на моя проблем.
Имам вече вариант с поставяне и адаптиране на друг подобен компютър втора ръка.
Искам обаче да си отремонтирам моя (повредения).
За доставянето само на чип чрез фирма доставчик, имам оферта за около 50лв., което не ме устройва. Затова се опитвам да го взема от друг повреден подобен компютър.
Имам вече вариант с поставяне и адаптиране на друг подобен компютър втора ръка.
Искам обаче да си отремонтирам моя (повредения).
За доставянето само на чип чрез фирма доставчик, имам оферта за около 50лв., което не ме устройва. Затова се опитвам да го взема от друг повреден подобен компютър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido и 93 госта