Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Здравейте! Нов съм във форума. Въпросъ ми е дали окачването на пасатите 4 и 5 е алуминево както при ауди а4, защото един познат ми каза така, а мисля да си купя някоя от двете серии. А до колкото знам алуминиевите доста лесно се чупят по нашите пътища. Понеже сте по-навътре в нещата, можете ли да ми кажете каква е разликата между 4 и 5 тъй като на външен вид почти няма. Благодаря предварително
Последна промяна от FREEMAN на Сря 20 юни 2007 20:26, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
FREEMAN написа:Благодаря за разяснението. Та вярно ли е това за алуминиевото окачване на Пасат B5 и B5.5
Кое да е вярно ? Че се чупят ли ? Аз не знам за случай на счупен носач. Проблема е, че в носача е залят шарнира. Той се разбива от хубавите ни пътища, и се налага смяната на целия носач. Но това можеше да го видиш в поне 3-4 теми (които пък можеш да намериш с търсачката). Също ще видиш че има и вариант да си купиш не алуминиеви, а стоманени носачи (ако толкова се притесняваш че ще ги счупиш). Но се променя "возията", а шарнира не става по-здрав. Евентуално тогава има вариант за последващо рециклиране (ремонт) само на шарнира, а не цялостна подмяна на носача.
Щях да пропусна -
P.S. Като си разбрал за какво става дума, си поправи заглавието - най-горе над първото ти мнение в темата има едно бутонче "Промени".
gr_kanev написа:FREEMAN написа:Благодаря за разяснението. Та вярно ли е това за алуминиевото окачване на Пасат B5 и B5.5
Кое да е вярно ? Че се чупят ли ? Аз не знам за случай на счупен носач. Проблема е, че в носача е залят шарнира. Той се разбива от хубавите ни пътища, и се налага смяната на целия носач. Но това можеше да го видиш в поне 3-4 теми (които пък можеш да намериш с търсачката). Също ще видиш че има и вариант да си купиш не алуминиеви, а стоманени носачи (ако толкова се притесняваш че ще ги счупиш). Но се променя "возията", а шарнира не става по-здрав. Евентуално тогава има вариант за последващо рециклиране (ремонт) само на шарнира, а не цялостна подмяна на носача.
Щях да пропусна -
P.S. Като си разбрал за какво става дума, си поправи заглавието - най-горе над първото ти мнение в темата има едно бутонче "Промени".
Въпросът ми беше дали носачите са алуминиви, а това че ако са алуминиеви се чупят по-лесно го знам. Значи носачите са алуминиеви...какво да се прави, защо ги правят така не мога да разбера, на ауди а4 са същите (ако се счупят се сменя цялото предно окачване - мин 1000 лева), явно и на тези пасати е така, но сигурно ще е такава колата мерси за посрещането иначе
Разбрах вече за окачването че е алуминиево. Друг въпрос - какви са подобренията на Б5.5 в сравнение с Б5. На външен вид имат незначителна разлика, но мен ме интересува има ли такава в електроника, под капака, купе и т.н. Просто в момента съм пред дилема между Б5 и Б5.5 и искам да знам предимствата и недостатъците им за да знам коя да избера
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
FREEMAN написа:Въпросът ми беше дали носачите са алуминиви, а това че ако са алуминиеви се чупят по-лесно го знам. Значи носачите са алуминиеви...какво да се прави, защо ги правят така не мога да разбера, на ауди а4 са същите (ако се счупят се сменя цялото предно окачване - мин 1000 лева), явно и на тези пасати е така, но сигурно ще е такава колата мерси за посрещането иначе
Колегата по-горе ти спомена, но и аз държа да отбележа - не съм чул някой със СЧУПЕН носач, а само с разбит шарнир.
А че ги правят по-чупливи новите автомобили - така е. За хората в белите държави е нормално един автомобил да се ползва до 6 години. 5 години лизинг и 1 година докато събереш началната вноска за новия лизинг.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Темата е стара, но третира окачването на Б5,5.
От няколко месеца забелюзвам при качване на малки бордюри хлабини в предницата. Като си сменях зимни с летни гуми можах да погледна.
Понеже нямам опит със сложното окачване ( имал съм Б3 и Б4 ) искам да попитам дали лявата биелета вече не е тръгнала да си заминава?
Ако да да сменям ли двете наведнъж?
Мисля, че мога сам да си свърша работата, понеже няма да се налага минаване през стенд за настройка на предницата.
От няколко месеца забелюзвам при качване на малки бордюри хлабини в предницата. Като си сменях зимни с летни гуми можах да погледна.
Понеже нямам опит със сложното окачване ( имал съм Б3 и Б4 ) искам да попитам дали лявата биелета вече не е тръгнала да си заминава?
Ако да да сменям ли двете наведнъж?
Мисля, че мога сам да си свърша работата, понеже няма да се налага минаване през стенд за настройка на предницата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Баце, по снимка мога само да кажа дали си убав.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Може би, ама за хора с опит ще е по-лесно диагноза по снимка.
Аз сравянвам разстоянието между борда на биелетата и ухото, от шофьорската страна е доста по-малко, освен това от шофьорската страна се вижда едно хлътване, може би гумата вече е преебана!
Трябва май да натисна с някой лост и да следя за луфтовете?
Колко струват грубо биелетите?
Аз сравянвам разстоянието между борда на биелетата и ухото, от шофьорската страна е доста по-малко, освен това от шофьорската страна се вижда едно хлътване, може би гумата вече е преебана!
Трябва май да натисна с някой лост и да следя за луфтовете?
Колко струват грубо биелетите?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Окачването на този пасат потвърждава едно основно правило в природата...няма празни пространства ..в случая всеки отстранен шум в предното окачване се замяня с нов такъв макар и по-малък или по-малко дразнещ...но пък като посвикнеш да потропва тук таме се ядва не е чак толкова лошо нито чак толкова трошливо каквато слава му се носи...
- PavelPetrov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пон 21 мар 2016 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Относно окачването на Passat B5 и B5.5
Не само биалетките колега . Сменя се всичкото носач на куп . И амортисьорите и тампони и каквото има ... И после едни 70 100 km само караш ...Има комплекти читави от 350 до 800 кинта според зависи .Другите чаркалаци 400-500 лв .Но кефа и комфорта на возене ....Много стабилна кола из завоите ....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 79 госта