Бензинов верижен трион

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Нед 13 ное 2016 19:48


Може да са под шапката на хускварна,ама имат разлика . Имам клиенти със хускварна ,които идват веднъж годишно за преглед и почистване , а тези със партнер и мак доста често са с проблеми по мазителната и хранителната( карбуратора) уредби. При проблеми в карбуратора в над 90% от случаите сместа обеднява и това довежда до прегряване и повреди по двигателя. изключение правят технологично идентичните модели с еднакви каталожни номера на частите, те издържат по-безпроблемно бедните смеси,което ме навежда на мисълта ,че покритието на цилиндъра и материала на буталото и сегментите се различават ,както и цената.
100-150 лв. разлика при покупката задължително се заплащат непосредствено след изтичане на гаранцията или малко преди това,а в много от случаите гаранционния сервиз отказва гаранцията с оправданието " недостатъчно масло в горивната смес"




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kossis » Пон 14 ное 2016 10:46


Естествено че по евтината машина ще е и по слаба. Действително Хускварна груп държи марките като Маклч, Партнер и Джонсерет.
До тук от моите впечатления Маклуча като чели е по здрав и качествен от Партнера при сходни цени.
Всичкит машини ползват Американският карбуратор Волбро с три реглажни жигльора.

Разликата идва в Бутало/цилиндровата група. При по скъпите Хускварни тя е от алуминии който е легиран с магнезии и други подсилващи метали. Докато при евтините машини от марката тези части са от чист алумин. Съответно са по ниско износоустойчиви.

Напоследък обаче и Скъпите модели на Хускварна имат някой дразнещи дефекти. Поне при моторните коси от марката аз попаднах на такива.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Iezekil » Вто 24 апр 2018 19:15


Да събудим темата.Имам въпрос от 2 части.
1.Някой знае ли как седи въпроса с рекламациите в Кауфланд,че взех една резачка и не пали.
2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот muns61 » Вто 24 апр 2018 19:21


Iezekil написа:2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?

Предвид активността ти в техническите теми, трябва да си наясно, че този двигател няма клапани. И предвид съветите, които даваш, трябва да ти е светнало да провериш за искра.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 24 апр 2018 20:04


Iezekil написа:Да събудим темата.Имам въпрос от 2 части.
1.Някой знае ли как седи въпроса с рекламациите в Кауфланд,че взех една резачка и не пали.
2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?

На тия китайски резачки, пробвай със смукача на другата страна от показаното на картинката. Аз опъвах една моторна коса половин час, докато не разглобих около смукача и видях, че е обратно на нарисуваното.
Иначе в кауфланд отиваш, казваш че не пали, ако имат сервиз я оставяш за ремонт, ако нямат, връщат ти парите и по живо, по здраво


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4227
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот tdi fen » Вто 24 апр 2018 20:07


нормално е да се дърпа трудно тези китайки са без декомпресор как точно я палиш ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Iezekil » Вто 24 апр 2018 21:23


muns61 написа:
Iezekil написа:2.Резачката се дърпа доста трудно въжето,сякаш не отваря изпускателен клапан ли,щоли.Даже приритва.Какво може да е?

Предвид активността ти в техническите теми, трябва да си наясно, че този двигател няма клапани. И предвид съветите, които даваш, трябва да ти е светнало да провериш за искра.

Не виждам връзка на искрата с ритането.Незнам какво има вместо клапан,но го усещам като твърде голяма компресия,сякаш няма от къде да излезе.Съвети давам,от което разбирам.Както виждаш,където не разбирам питам.
Смукача си е както трябва.
Имам няколко подобни,дърпането няма нищо общо с тази.Просто трудно превърта и се мъчи да върне като че ли.
Връщането на резачката срещу пари не е опция,понеже използвам активно шината и веригата и.Ако не заменят,ще я нося на ремонт и ще си я ползвам.

Последна промяна от Iezekil на Вто 24 апр 2018 21:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот muns61 » Вто 24 апр 2018 21:26


Размърдай си мозъка.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Iezekil » Вто 24 апр 2018 21:27


Мърдам го и само въпроси излизат.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот samo_pechka » Вто 24 апр 2018 22:07


Вероятно не спазваш процедурата по паленето, затова е и трудностите при дърпане и т.н. Предполагам има и проблем с омекнали антивибрационни тампони по окачването . И оттам се суче излишно на една страна.
Те имат много недостатъци, бутала, карбове- боклук , също и самия стартерен механизъм.
М/у другото и много "маркови" от по-ниския потребителски клас станаха голям кашкавал и пласмасария отвсякъде.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот инжектопляктор » Вто 24 апр 2018 22:25


Iezekil написа:Незнам какво има вместо клапан

Това е двутактов двигател. Клапани няма. Буталото взависимост от позицията си отваря цилиндъра към смукателния или изпускателния колектор. Щом превърта тегаво - сигурно буталото е задрало или има проблем с маховика/съединителя.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот samo_pechka » Вто 24 апр 2018 22:54


инжектопляктор написа:Щом превърта тегаво - сигурно буталото е задрало или има проблем с маховика/съединителя.

Ако е задрало заради чуждо тяло - не можеш го превърти КВ. Поне не и с въженцето. Маховика ...единственото място дето може да "дере" е в бобината за паленето ( поради разлуфтен лагер или разлабено болче/та по закрепването на самата бобина) . Не знам защо намеси тук съединителя...ако знаеш на какъв принцип работи, нямаше да го кажеш .


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот Iezekil » Вто 24 апр 2018 23:24


Омекналите тампони ми направиха впечатление наистина,но просто зор се дърпа и даже приритва.Все пак ще проверя за искра/не че знам какво да правя ако няма/.
Процедурата ми е-настъпвам с крак и дърпам.Признак не дава.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот инжектопляктор » Сря 25 апр 2018 8:02


samo_pechka написа: Не знам защо намеси тук съединителя...ако знаеш на какъв принцип работи, нямаше да го кажеш .

Знам на какъв принцип работи съединителя. Пружини и тежести - центробежен е. Обаче ако пружината се е скъсала или крепеж на някоя от тежестите се е разпаднал, може да си опира в чашката, на която е зъбното колело. Друго, поради което може да дере е пружината на спирачката ако е изкривена и да е заклинила под съединителя. И не съм казал, че има чуждо тяло в цилиндъра, а че се е изметнал алуминия поради прегряване.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8351
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот samo_pechka » Сря 25 апр 2018 8:10


И какво като опира в чашката?! Ще спре да се върти КВ ли?
инжектопляктор написа: И не съм казал, че има чуждо тяло в цилиндъра, а че се е изметнал алуминия поради прегряване.
Тогава няма има компресия , гаранция ти давам , ще е олуфтен и често със замазани сегменти. А вероятността да влезе нещо м/у съединителя и камбанката граничи с...0 .
П.п. не искам да се заяждам, не знам ти отколко време се занимаваш с резачки , аз от 15 годишен, та нещата дето ги говоря не са четени в нета нали...



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта