



странно чукане откъм двигателя
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
странно чукане откъм двигателя
днес като запалих ///беше много студено/ и го чух.като при дизел само че по-леко и едва доловимо.после като позагря всичко се оправи.забелязах и че малко ми беше избило масло откъм щеката-тва нормално ли е.не ми намалява антифриза, нито маслото- 

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Щом чукането изчезва като позагрее колата най вероятно това 15 трябва да го понамалиш със 10 или 5 виж тук : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=450222
Макарче според АУТОДАТА 15W40 дават за умерен климат за твоят двигател преди няколко теми (за чукане в двигателя при AEX ) колегите имаха възражения за 15W40 , макар и за мойта да е добро.
Това ,че ти е омаслене малко не е нещо ненормално ,важното е като махнеш щеката да не духа силно от там. Ако дори не усещаш духане няма от какво да се притесняваш
Макарче според АУТОДАТА 15W40 дават за умерен климат за твоят двигател преди няколко теми (за чукане в двигателя при AEX ) колегите имаха възражения за 15W40 , макар и за мойта да е добро.
Това ,че ти е омаслене малко не е нещо ненормално ,важното е като махнеш щеката да не духа силно от там. Ако дори не усещаш духане няма от какво да се притесняваш
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Накратко - цифрата преди "W" (като Winter) e за вискозитета на студено. Колко студено, няма значение, това е вискозитета, който е важен, когато двигателят е студен. Като оставим конструкцията и състоянието на двигателя, както и външните условия, този вискозитет е най-важният фактор, който определя колко време двигателят ви ще работи без масло, след като го запалите сутрин. А това е моментът който води до най-голямо износване на двигателя. Всъщност от това идва може би 90% от износването, особено при двигатели подложени на чести студени стартове и особено в студени климатични пояси.
Колкото е по-ниска цифрате преди "W", толкова маслото е по-течливо при ниска температура, толкова по-лесно и бързо се изпомпва до местата, където е необходимо. Допълнителен бонус през зимата е по-лесното палене на двигателя, тъй работата по изпомпвнането на маслото и пличкането му из картера и по-малка. Тази работа иначе се вади от мощността на стартера, която хич не е много.

Колкото е по-ниска цифрате преди "W", толкова маслото е по-течливо при ниска температура, толкова по-лесно и бързо се изпомпва до местата, където е необходимо. Допълнителен бонус през зимата е по-лесното палене на двигателя, тъй работата по изпомпвнането на маслото и пличкането му из картера и по-малка. Тази работа иначе се вади от мощността на стартера, която хич не е много.

-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 14 яну 2007 17:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
решено!
значи от маслото се оказа-не трябва да слагам 15/40.
преди бях с 10/40, но ми го изпаряваше на 4-5 хил.км. по стотина -двеста грама.тогава налях това ама се оказа неудачен вариант.пак се връщам на старото.
внимавайте с маслото, ей!
преди бях с 10/40, но ми го изпаряваше на 4-5 хил.км. по стотина -двеста грама.тогава налях това ама се оказа неудачен вариант.пак се връщам на старото.
внимавайте с маслото, ей!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта