Голф 2 не държи обороти
Голф 2 не държи обороти
Здравейте колеги!Миналата седмица си закупих голф2.Колата е 90г.1.6моно,бензин газ.Като цяло е много запазена,върви и работи много добре на бензин но на газ не държи обороти,работи на около 500,дори по малко,рядко но отвреме на време ми гасне.Иначе на скорост върви добре,както и на бензин.Смених кабели и свещи,ходих при майстор газаджия за центрофка /то толкова и майстор но като нямаме друг/та проблема си остана,майстора каза че повече не могат да се вдигнат оборотите и че всички двойки имали подобен проблем и че това било нормално.Ако някой е имал подобен проблем или идея как да си вдигна оборотите моля да сподели.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Голф 2 не държи обороти
Ако на бензин си държи нормални обороти проблемът е в "майстора".На изпарителя има един пластмасов винт.Завърти го малко в посока стягане или разхлабване и виж оборотите как ще се.Би трябвало да се оправи.
Re: Голф 2 не държи обороти
Не става с винта,пробвахме,чета че трябвало някаква мембрана да се смени,защото ако била стара можело от там да идва проблема.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 не държи обороти
Здравей, колега
първо няма 1.6 моно - това, което караш е електронен карбуратор.
Относно газовото - ако вече му е дошло времето е възможно да прави въртележки. Оборотите можеш да ги вдигнеш от винта на изпарителя, който се върти на ръка. Това се прави на загрял мотор. Опитай да отвиваш/завиваш винта и виж какво се случва с оборотите на ПХ. После сподели, ако можем да помогнем още.
п.п. ако с винта не става и сте пробвали - вероятно ще се наложи да смениш мембраните на изпарителя. Все пак отвий винта на изпарителя и разтегни малко пружинката му, може и да помогне, ако е в нея проблемацията. Ако мембраните са заминали - смяна с нови.
А, че всички двойки имали такъв проблем по-добре да не го коментирам. Аз карам същата кола със същия двигател и газово - проблеми нямам.
първо няма 1.6 моно - това, което караш е електронен карбуратор.
Относно газовото - ако вече му е дошло времето е възможно да прави въртележки. Оборотите можеш да ги вдигнеш от винта на изпарителя, който се върти на ръка. Това се прави на загрял мотор. Опитай да отвиваш/завиваш винта и виж какво се случва с оборотите на ПХ. После сподели, ако можем да помогнем още.
п.п. ако с винта не става и сте пробвали - вероятно ще се наложи да смениш мембраните на изпарителя. Все пак отвий винта на изпарителя и разтегни малко пружинката му, може и да помогне, ако е в нея проблемацията. Ако мембраните са заминали - смяна с нови.
А, че всички двойки имали такъв проблем по-добре да не го коментирам. Аз карам същата кола със същия двигател и газово - проблеми нямам.
Re: Голф 2 не държи обороти
Благодаря за бързите отговори,утре ще пробвам и ще споделя какво е станало
Re: Голф 2 не държи обороти
Оказа се че преблема не е от газовата колеги,на бензин също държи ниски обороти,просто съм се заблудил че като карам на бензин е добре защото съм я карал не достатъчно загряла но като вдигне температура и на бензин са ниски,около 600.Днес един колега който има същия голф се опита да вдигне оборотите от някакви врътки на карборатора но каза че имало някакви гумички който са се прецакали и затова не се получава от въпросите врътки.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 2 не държи обороти
Отдавна не карам карбуратор,но помня,че имаше винт,който не се пипаше.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 не държи обороти
Вероятно имаш скъсана мембрана на пневмо-електрическия мотор на карбуратора.
Този карбуратор има само болт за качеството на сместа, липсва такъв за обороти на ПХ. Като първият е пломбиран заводски и не е добре да се пипа.
Този карбуратор има само болт за качеството на сместа, липсва такъв за обороти на ПХ. Като първият е пломбиран заводски и не е добре да се пипа.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта