Mario951 написа:Няма как да сравнявам 20 годишни курници, сегашната ми кола ми върши повече работа, но и човека който ми я продаде се оказа много много точен и определено не я продаде за да се оттърве от нея, а дори от време на време се чуваме или като се разминаваме някъде си лафим и то с добри чувства.
Ако се казвах Ханс или Жозепе и се чудих 2000-та година коя кола да си купя от шоурума, сигурно щях да избера Алфата.
Окачването на Алфата е капсуловано и скъпо, но не мисля че е чак толкова по-скъпо в днешно време, а съм го чувал да скърца от време на време в много студени зимни сутрини на легнали полицай примерно, все пак е кола от среден клас, не е Мерцедес или Лексус да чуваш как ти расте косата.
След години остават само хубавите спомени
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD(6000 лв).
1.Окачването(носачи) се разваля за норматив, всеки знае че ако изкара над 20 000 направо си на аванта.
2.Седалките им са слаби, скърцат и играят.
3.Течеше от предната колона и задната при дъжд.
4. Уплътненията на frameless джамове пропускат ватъря и след 100 в тая кола имам чувството че се возя в жигула.
5. Механизмите на прозорците се прецакват и почва да се вдига и пуска както си иска.
6.Копчетата за прозорците се прецакват също.
7. Обтегачите на вратите пукат.
8. Дясната врата се беше увиснала и прозореца закачаше в купето.
9. Подгрева на седалките , конкретно копчето за пускане беше измислено мега малоумно и опираше в механизма за вдигане на седалката, от там окъсяваше и бушона гореше.
10. Жилцето на скоростите някак се размества и 6-та спира да влиза като 'ората.
11. Смених тампони на стаб щанга, после се оказа ,че трябвало цялта щанга да се смени.
12. За да смениш крушка ти трябва гъвкава отвертка и пак рискуваш да потрошиш фара, който струваше 2000 лв нов(моите бяха ксенон).
13. Малоумно монтирани светлини долу ниско отзад, на една автомивка с четката разкачиха едната.
14. Бутоните на радиото не работеха меко и трябваше да ги натискаш силно.
15. Кофти измислени прагове и когато се вдига на подемник трябва да се внимава, че се подгъват, ръждясват и т.н.
16. Датчика за сложен колан се беше прецакал.
17. Буксите за еърбега са проблемни и почва да мигат лампи
18. Возеше мега твърдо за кола с 16-ки джанти.
19. Огромен радиус на завой.
20. Парното духаше по-слабо, така и не ми се занимаваше да разбера защо.
Със сигурност не се сещам за още 10-тина.
И най-гадно ти става, когато се разтърсиш в нета и разбереш ,че тия неща са всеобщи, че за някои от тях хората са писали по форумите още ,когато е излезнала от шоурума.
Просто всеки по техничар човек би видял, кооолко малоумно са измислени някои неща. Искам да ми намериш 1(ЕДИН) майстор , който да ти каже че алфа е по-надеждна кола от Audi A4/Golf 4, Passat B5 и тогава се върни да разправяш, че сме говорили простотии тука.
И най-интересното беше, че когато я продадох, майстора каза на човека ,че била много добър екземпляр
![bishop :bishop](./images/smilies/bishop.gif)