Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 20 яну 2017 19:39
- Автомобил: Passat B6 Variant TDI
- Двигател: BKP
Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Колеги, от какво може да идва кълчавенето на задницата при неравности и дупки? Колата е минала реглаж, но продължава да кълчи... Колата е със зимните обувки все още, тъй като искам зимните да ги сваля на 16ки, също така са на 55, ако има значение.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Амортисьорите отзад са изпуснали, в резултат при дупки задницата се мята по няколко сантиметра вляво или вдясно. Карай на улица с паваж с 50-60 километра в час и накарай някой да гледа от тротоара, ако колелетата отзад нямат добър контакт с настилката си за смяна на амортисьорите.
Ако амортисьор е много зле колелото почва да подскача, съответно гумата по определени плоскости се износва яко, а в съседство не толкоз. Често виждам такива коли в България, но е опасно при завои или в дупки.
Ако амортисьор е много зле колелото почва да подскача, съответно гумата по определени плоскости се износва яко, а в съседство не толкоз. Често виждам такива коли в България, но е опасно при завои или в дупки.
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 20 яну 2017 19:39
- Автомобил: Passat B6 Variant TDI
- Двигател: BKP
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Да, кълчавенето е отвратително и карам с шубе, когато съм с детето... На мой приятел също му е така, но той е със седана и като му казах, той също ми каза за изпуснали амортисьори... Не смятам, че е нужно да има повече мнения по темата. Благодаря за бързия отговор, колега.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Тампони заден мост.
Проверка и смяна ако са умрели.
Погледни и амортисьорите както каза колегата може и да има някой изпуснал.
Проверка и смяна ако са умрели.
Погледни и амортисьорите както каза колегата може и да има някой изпуснал.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Има сервизи със стендове за тестване на амортисьори, плащал съм 10 кинта и ти казват колко процента държат и дали са за смяна.
Тази седмица и аз ще ходя, като член на немският автомобилен клуб ми е безплатна услуга.
Тази седмица и аз ще ходя, като член на немският автомобилен клуб ми е безплатна услуга.
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Кълчене на задница наляво-надясно е по-скоро от тампони,
ако са изпуснали амортисьорите,
то ще следва продължително клатене нагоре-надолу след преминаване легнал полицай-
лашкане като да клатиш мома на задната седалка.
Надявам се, че го обясних достатъчно цветно.
ако са изпуснали амортисьорите,
то ще следва продължително клатене нагоре-надолу след преминаване легнал полицай-
лашкане като да клатиш мома на задната седалка.
Надявам се, че го обясних достатъчно цветно.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Колко са напомпани гумите?
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 20 яну 2017 19:39
- Автомобил: Passat B6 Variant TDI
- Двигател: BKP
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Ами направи ми впечатление, че колата при натиск се вижда, че има аморт., и аз предпорожих за тампони на задния мост. Ще видя да се освободя някой ден и да отида до някой сервиз за тест на аморт. Някъде в София хора, на които да се довери човек в казаното? Желаещи да идем заедно?
- 2.6 бара
- 2.6 бара
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Как си натискал?
Ръчен тест се прави като натиснеш силно надолу, после пускаш и броиш след колко пъти нагоре-надолу се успокоява! Добрите още след 1 първото слизане са успокоили, средно добрите слизат надолу, още веднъж нагоре и успокояват. Лошите люшкат повече от 3 пъти насам-натам!
От тампоните няма как да е!
Ръчен тест се прави като натиснеш силно надолу, после пускаш и броиш след колко пъти нагоре-надолу се успокоява! Добрите още след 1 първото слизане са успокоили, средно добрите слизат надолу, още веднъж нагоре и успокояват. Лошите люшкат повече от 3 пъти насам-натам!
От тампоните няма как да е!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Курт Деликуртев написа:От тампоните няма как да е!
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Курт Деликуртев написа:Как си натискал?
Ръчен тест се прави като натиснеш силно надолу, после пускаш ...! Добрите още след 1 първото слизане са успокоили...
Самото връщане на задницата в изходно положение/нагоре/не трябва да е бързо.Добрите амове забавят именно рязкото изкачване.Даже за по-опитно око може да се каже,че има и известно закъснение още най-долу,преди да започне изкачването..
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 20 яну 2017 19:39
- Автомобил: Passat B6 Variant TDI
- Двигател: BKP
Re: Passat B6 2.0TDI Variant - кълчи задницата при неравност
Именно по този тест съм преценил, че амортовете са в добро здраве.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта