lafcheto написа:Само да кажа какво ДА НЕ взимате. До преди два месеца карах Renault Kangoo 1.9 2002 дизел с климатик. Взех го някъде 2007-2008 от Петрол като си разпродаваха служебните баничарки. Искам да ви кажа, че самия Сатана се беше вселил в тая кола. Взех я за 8000 тогава, преди да я бракувам май месец т.г като теглих чертата съм дал още толкова за ремонти. Каквото можа - се строши. Два пъти ремонтирах дизеловата Лукас помпа и накрая я смених с Бош в сервиза до карулката на околовръстното. Радиатора на климатика се преееба, някакъв датчик на педала, предницата почти всяка година се сменяше.....имам дори страшен списък с ремонти, някои дори в официалния им сервиз. За капак му блокира двигателя и скъса ремъка - с шут го изхвърлих и замислях даже да го троша с варията, но един пич майсторче го взе за 1000 кинта, направи му ремонт и дано да си го кара още сто години. Аз с отбора "пи**а, мачка, борче" приключих. Взех Caddy 1.6 102 к.с с газова на БРЦ и до тук с дизеловите френски чайници. Френска жена, немска кола са казали хората. По-скъпи са вярно, но накрая като теглиш чертата по-добре 12000 на лизинг, от колкото все да си висиш в сервиза.
Този двигател с тази помпа е известен много отдавна, те и децата знаят да то избягват, та по въпроса - проучи ли преди да я вземеш , че и фирмена...или? За бензиновите е съвсем друг случая..